- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom weet ik ook hoe belangrijk het is. Maak zelf de fout chronisch, dan hoef jij ze niet uit te testen.En mij gisteren op mijn donder geven omdat ik was gaan rennen!
Rusten staat ook niet vooraan in jouw woordenboek zo te zien.
maar ach ontspanning is goed voor de nachtrust toch? Heb iig in coma gelegen. 

Alleen het water ingedoken?Gisteravond een heerlijke avondduik gehad met een collega, daardoor wel een kort nachtjemaar ach ontspanning is goed voor de nachtrust toch? Heb iig in coma gelegen.
![]()
Hahaha val niet op vrouwen

luchthappen is noodzakelijkEn wij maar denken dat je misschien even aan het mondstuk van zijn snorkel had gezeten![]()
Wat een teleurstelling weer he.En wij maar denken dat je misschien even aan het mondstuk van zijn snorkel had gezeten![]()

Idd nu zie ik die grijns wel.Zijn we weer!!!
Plan van vandaag was max een uurtje trainen..
Mission failed
Alleen wat last van vermoeidheid en m'n linkerhand die af en toe faalt, dus geen reden om niet te gaan.
Er zit ook echt totaal geen plan of iets dergelijks in m'n training, behalve m'n werk even vergeten. Dat is gelukt, dus ik ben tevreden .
Cable curl straight bar
Aardig wat feeders gedaan. Had geen flauw idee welk gewicht ik moest hebben.
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x40kg
db curl
Doel was 12kg, voelde niet lekker.
Dus meer reps met 10kg
12x10kg
12x10kg
12x10kg
12x10kg
Cross body hammer curl
? x 10kg
8x12kg
7x12kg
7x12kg
Straight bar push down
?x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg
Overhead DB extension
8x14kg
8x16kg
8x18kg
8x20kg
One arm cable push down rev grip
8x15kg
8x15kg
8x15kg
8x15kg
Abs toestellen weer eens uitgetest.
Gewicht wat minder vandaag, duidelijk wat vocht verloren. 67.5kg
Wel te zien dat m'n armen echt massa kwijt zijn, maar ben blij om te zien dat de lijn rond m'n buik weer te voorschijn komt
Voedsel:
2301kcal kut mini bounty's. Toch nog 2 opgevreten. Was het waard!
K157/E156/V113
Jup zit vrij hoog in m'n vetten vandaag, maar voelde eigenlijk wel even lekker. Maaltijd met de meeste carbs voor m'n training gegeten, ging prima.
Morgen uurtje het water in en 's middags denk ik nog even de sportschool in voor wat oefeningen voor benen. Zal geen volledige training worden.
![]()
Ziet er goed uit!! Mooi die zichtbare lijnen bij je buik!!Zijn we weer!!!
Plan van vandaag was max een uurtje trainen..
Mission failed
Alleen wat last van vermoeidheid en m'n linkerhand die af en toe faalt, dus geen reden om niet te gaan.
Er zit ook echt totaal geen plan of iets dergelijks in m'n training, behalve m'n werk even vergeten. Dat is gelukt, dus ik ben tevreden .
Cable curl straight bar
Aardig wat feeders gedaan. Had geen flauw idee welk gewicht ik moest hebben.
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x40kg
db curl
Doel was 12kg, voelde niet lekker.
Dus meer reps met 10kg
12x10kg
12x10kg
12x10kg
12x10kg
Cross body hammer curl
? x 10kg
8x12kg
7x12kg
7x12kg
Straight bar push down
?x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg
Overhead DB extension
8x14kg
8x16kg
8x18kg
8x20kg
One arm cable push down rev grip
8x15kg
8x15kg
8x15kg
8x15kg
Abs toestellen weer eens uitgetest.
Gewicht wat minder vandaag, duidelijk wat vocht verloren. 67.5kg
Wel te zien dat m'n armen echt massa kwijt zijn, maar ben blij om te zien dat de lijn rond m'n buik weer te voorschijn komt
Voedsel:
2301kcal kut mini bounty's. Toch nog 2 opgevreten. Was het waard!
K157/E156/V113
Jup zit vrij hoog in m'n vetten vandaag, maar voelde eigenlijk wel even lekker. Maaltijd met de meeste carbs voor m'n training gegeten, ging prima.
Morgen uurtje het water in en 's middags denk ik nog even de sportschool in voor wat oefeningen voor benen. Zal geen volledige training worden.
![]()
Thanks!Ziet er goed uit!! Mooi die zichtbare lijnen bij je buik!!
Goeie poster van Loesje ook trouwens!
Edit: f**k nou heb ik ook zin in bounty's 🤪
vond het wel passend bij m'n eigenwijze gedrag.Thanks!

Dank je chick!waar gingen we die bounty's ook alweer vanaf eten?
Looking good babe!
en daarna richting de sportschool voor schouders borst training. Pizza Hawaii is het geheim voor gains. Ssssst niet verder vertellen.Pittige training. Ik vind dat de pizza we verdiend is.
edit: wtf , pizza Hawaii? Dat valt me we een beetje tegen. Nouja, eet jij de pizza’s Hawaii maar, dan blijft er meer vande andere pizza’s voor mij over 😉