chris026
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 13%
hallo allemaal,
ik ben al bijna een jaar aan het trainen kwa fitness , ik heb al verschillende schema's geprobeerd, en suplementen zoals creatine , ei wit shakes , amino zuren.
ik merk aan me lichaam dat ik groei.
maar is dit wel goed voor mma ik heb heel lang gejudoed en nu doe ik mma , voor judo was die extra spier wel fijn omdat er veel kracht voor nodig is.
Maar is dit ook zo bij mma , ik heb navraag gedaan.. en ik kreeg terug dat ik beter met mijn eigen lichaams gewicht moet gaan trainen i.p.v. aan de gewichten te hangen.
Omdat ik dan te traag word.
Welke schema zou bij mij het beste passen zodat ik STERKER word en sneller explosiefer.
En zo ja in welke schema opbouw zou dit moeten bestaan , zou dat bijvoorbeeld eerst 7 weken puur kracht trainen , en daarna bijvoorbeeld kracht uithoudings vermogen??
en zo een trainings cycluss maken?
ik weet niet hoe ik dit vorm moet gaan geven.
zou ik ook tips over voeding van jullie kunnen krijgen en welke suplementen het beste zijn
En tips over hoe mijn trainings periodes eruit zouden moeten zien, zodat ik doel gerichter kan trainen
Mijn stats zijn 1.85 91kilo vet percentage ongeveer 20 procent,
mijn fitness en sport programma zijn het volgende.
Maandag Fitness & MMA
Dinsdag Fitness
Woensdag MMA Techniek en mma cardiovisculaire training
Donderdag Fitness
Vrijdag MMA
Zaterdag Fitness
Zondag RUST
ik ben al bijna een jaar aan het trainen kwa fitness , ik heb al verschillende schema's geprobeerd, en suplementen zoals creatine , ei wit shakes , amino zuren.
ik merk aan me lichaam dat ik groei.
maar is dit wel goed voor mma ik heb heel lang gejudoed en nu doe ik mma , voor judo was die extra spier wel fijn omdat er veel kracht voor nodig is.
Maar is dit ook zo bij mma , ik heb navraag gedaan.. en ik kreeg terug dat ik beter met mijn eigen lichaams gewicht moet gaan trainen i.p.v. aan de gewichten te hangen.
Omdat ik dan te traag word.
Welke schema zou bij mij het beste passen zodat ik STERKER word en sneller explosiefer.
En zo ja in welke schema opbouw zou dit moeten bestaan , zou dat bijvoorbeeld eerst 7 weken puur kracht trainen , en daarna bijvoorbeeld kracht uithoudings vermogen??
en zo een trainings cycluss maken?
ik weet niet hoe ik dit vorm moet gaan geven.
zou ik ook tips over voeding van jullie kunnen krijgen en welke suplementen het beste zijn
En tips over hoe mijn trainings periodes eruit zouden moeten zien, zodat ik doel gerichter kan trainen
Mijn stats zijn 1.85 91kilo vet percentage ongeveer 20 procent,
mijn fitness en sport programma zijn het volgende.
Maandag Fitness & MMA
Dinsdag Fitness
Woensdag MMA Techniek en mma cardiovisculaire training
Donderdag Fitness
Vrijdag MMA
Zaterdag Fitness
Zondag RUST