MuscleMeat

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zaterdag:
HG-onderdelen in folsgare.

Steen:
Ik blok nog steeds niet met m'n linkervoet, ik kom niet genoeg van onder en ik zet de duw veel te vroeg in waardoor ik een heleboel snelheid verlies. Voeten naast elkaar komt nog steeds verder dan linkervoet voor.. en dat is slecht. Iets verder dan 9 meter met lichte steen.

Open steen:
Aanglijden - met linkervoet meer blokkeren, langer achteruit blijven kijken, linkerarm ontspannen houden i.p.v. omhoog gooien vlak voor het moment waar je je linkerarm het meest nodig hebt. Afstanden: 8-9 meter met aanglijden met de zware steen. Lichte steen verder, maar geen idee hoeveel verder.:p

Hamer:
Meer "dansen" met m'n bovenlichaam met de hamer en minder met m'n schouders/armen doen. Afstanden hebben we niet opgemeten maar het was bijna het dubbele van de 15m pion met de 5(of 6?)kg hamer. Vanaf nu alleen nog maar met de 16lbs hamer.

WFD:
Met de vrouwen WFD gaat het behoorlijk goed maar als ik de lichte WFD aan me voel trekken stop ik een beetje met versnellen. Geen idee waarom ik het doe maar ik moet er hard aan werken. Afstand niet gemeten. Met de lichte WFD(12.7kg) rond de 12m pion.

WFH:
Moet allemaal veel explosiever en meer vanuit m'n benen. Net geen 4m(3.80 wel gehaald..) gehaald met de 20kg en 4.00m<4.50m met de 15kg.

Dat is helemaal niet slecht met de 10 kilo steen :eek:

Ik heb de training nog even besproken met je trainer en je maakt toch grote vorderingen op vooral hamer en WFD! Je bent echter wel erg kritisch op je zelf. Dat doe je goed, mag best !
Ben zeer benieuwd naar jouw komend seizoen ! Jammer dat je halverweg emoet afhaken voor je emigratie. Hoe lang blijf je daar ?

• Topic Starter Topic Starter
Dat is helemaal niet slecht met de 10 kilo steen :eek:

Ik heb de training nog even besproken met je trainer en je maakt toch grote vorderingen op vooral hamer en WFD! Je bent echter wel erg kritisch op je zelf. Dat doe je goed, mag best !
Ben zeer benieuwd naar jouw komend seizoen ! Jammer dat je halverweg emoet afhaken voor je emigratie. Hoe lang blijf je daar ?
Emigratie is off, ik wil niet weg uit nederland.:o En zeker nu niet nu m'n leven hier behoorlijk leuker is geworden sinds kort. De opleiding waar ik voor naar Engeland wou kan ik opzich ook hier doen, netzoals de vervolgopleiding. Dus ik ben er wss gewoon het hele seizoen behalve 1 (gedeelte) van een wedstrijd.

Het was trouwens niet de 10kg wedstrijd steen maar een andere 10kg steen. Eentje die veel makkelijker in de hand ligt. Zelfde vorm als de lichte steen in folsgare maar dan 2 keer zo groot ofzo.:p

Emigratie is off, ik wil niet weg uit nederland.:o En zeker nu niet nu m'n leven hier behoorlijk leuker is geworden sinds kort.

Je bedoelt natuurlijk te zeggen sinds je de highland games hebt ontdekt? :roflol:

Het was trouwens niet de 10kg wedstrijd steen maar een andere 10kg steen. Eentje die veel makkelijker in de hand ligt. Zelfde vorm als de lichte steen in folsgare maar dan 2 keer zo groot ofzo.:p

Die steen ken ik. Die ligt idd veel beter in de hand. Zou fijn zijn als we die voor de wedstrijden zouden gebruiken.

Je bedoelt natuurlijk te zeggen sinds je de highland games hebt ontdekt? :roflol:

Die steen ken ik. Die ligt idd veel beter in de hand. Zou fijn zijn als we die voor de wedstrijden zouden gebruiken.
:rolleyes:

Ja, dat van die steen zei harry ook al..

Vandaag:
Cleans(opwarmen voor deadlift)
1x60
1x80
1x100
1x100

High pulls tot boven navel hoogte, zeg maar rond je bovenste buikspieren:
1x110
1x110

Deadlifts:
1x130
2x190
3x155
3x155
3x155
3x155
3x155
Geen zin meer in de laatste set.:o

OHP gister gedaan en ook geen zin in squats. Relaxed dagje vandaag.
Kreeg nog commentaar op m'n ectoheid en de "zware" deadlifts. Nice.

@Stah(PM): Ik ook! Ik heb er zin in!

[Link niet meer beschikbaar]

Afgelopen paar dagen een paar bulkmaaltijden gehad maar vandaag sloeg alles. Als avondmaaltijd 1kg lasagne, 2 liter halfvolle melk en een halve liter vla. De 115kg BW zit er wel in tegen juni als 't zo blijft gaan.

Lekkere training!

Afgelopen paar dagen een paar bulkmaaltijden gehad maar vandaag sloeg alles. Als avondmaaltijd 1kg lasagne, 2 liter halfvolle melk en een halve liter vla. De 115kg BW zit er wel in tegen juni als 't zo blijft gaan.

De vraag is dan alleen waar je zwaartepunt ligt! :D

Zolang je zwaartepunt lekker laag ligt kan je er je voordeel mee doen. ;)

Nog snel ff getrained omdat niet-squatten niet echt relaxed voelde..

Powercleans(kan het niet laten..):
2x90
2x90
2x90
2x90
1x100
1x100

Squats:
1x60
1x100
1x130
5x150 PR?
5x150
5x150

Voelde allebei behoorlijk licht aan. Ik had met squats ff een andere stans en minder diep geprobeerd. Voelde eigenlijk ook wel lekker aan. 't Was denk ik een paar(10 ofzo) cm onder parallel. Zelfde breedte als met m'n deadlifts.

En zonder alles uit te kotsen? :eek:

Ja..:D Goed he?

Je bent een BEEST! :hedbang: :hedbang: :hedbang:

Ga je hem dumpen als ie dik is?

Misschien.

Ik kan niet dik worden, dat's een fact of life. Ik word gewoon tijdelijk buff.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven