- Waardering
- 97
Ik kan niet dik worden, dat's een fact of life. Ik word gewoon tijdelijk buff.
Wacht maar tot je de 25 jaar voorbij bent, hahaha!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan niet dik worden, dat's een fact of life. Ik word gewoon tijdelijk buff.
Haha, dat zegt iedereen..

Ik kon ook niet m'n lachen inhouden.. **** hem. Wat een nerd. Met z'n stretch-oefeningen in de kleedkamer. Haha..Ik weet niet, hij knakte tijdens 't drukken en nu steekt ie weer. Hele rit terug niet echt lekker kunnen sturen enz.. Ik had ook niet echt goed opgewarmd.
In deadlift positie de barbell al helemaal doortrekken naar je schouders ofzo. Misschien dat ie 't voor je wil filmen.
Jij mag er ook zijn, beestttt. En de rest ook.
210gr eiwitten van alleen melk.
Jij mag er ook zijn, beestttt. En de rest ook.
Gister trouwens een PR, of dichtbij m'n PR, qua melkinname. Namelijk ongeveer 6 liter.210gr eiwitten van alleen melk.
![]()
Volgens mij lezen/begrijpen jullie het fout..WTF 1 hand Chins... zit je dan ook al aan 2xBW Chins?
Het zijn 1 hand chins, niet 1 armed chins.. Dus meer een grip oefening dan een rugoefening. Zo'n beest ben ik nog niet. Ik zal morgen wel checken wat m'n 1RM is met chinnen. Ik verwacht dat de BW+50 ofzo wel moet lukken.En zo is het.Ik kan proberen om er iets moois van te maken maar het is best wel een k*ttraining!Ga je schamen!