- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het de chips waren die al 3 dagen open lagen... Heb geen idee wat het anders zou kunnen zijn. Hoofdpijn is er nog, darmkrampen zijn spontaan en ook snel weer weg, unlike vanochtend en vannacht, en 't gaat beter in general.
Brutal spierpijn in m'n schenen en nek.
Chill, was dus niet de enige die gister aan de vloeibare poep zat![]()
Zaterdag een dieptepunt van 94.8kg gehaald... Vanavond was 't gelukkig alweer 97kg.
Vandaag eigenlijk een wedstrijd in HHW maar ik voelde me direct slap na 1 keer met de hamer te hebben geslingerd. Ik heb wijselijk nog maar 'es een keer geluisterd naar m'n lichaam en ben dan dus ook direct erna weggegaan. Ik hoop dat 't volgende week allemaal wat beter is.. Misschien dat ik die ook nog oversla. 't Moet leuk blijven en momenteel heb ik er nog steeds niet echt veel zin in.

Je hebt een junkfood meet nodig om de liefde voor het ijzer weer terug te vinden!!!!!!
Nee, maar ik vind het ergens ook wel ff lekker om niet aan trainen te denken... Wanneer ik weer opnieuw ga trainen ga ik ook heel anders trainen. Meer reps, minder gewichten, minder volume, niet focussen en blindstaren op 1RMs maar op herhalingen van ergens rond de 6RMs. M'n focus van een zware 1RM deadlift en zware 1RM squat gaat dus ook veranderen naar i.i.g. nog steeds een zware powerclean maar ook bijv. een 1-armed chin op een paar reps.Je bent echt te ver over de grenzen van je lichaam gegaan Tjok maar je moet er nu ook voor zorgen dat het niet tussen je oren gaat zitten.
Ja, best wel goed. 't Is maar een onderbetaald vakantiebaantje bij de AH maar ik stress niet meer en 't is relaxed.