MuscleMeat

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
:(

Ik wou in het bos gaan hardlopen. Moest je weer ff 'rellen', schat?

• #1.162
Wooh! Spikes = uitkomst, had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Die van Stah zijn anders, wat losser ofzo. In mijn schoenen zijn ze de shit. Echt consequent 24m gegooid, heel bizar. 1 van 15m omdat ik de controle verloor op 't laatst. Voelde nog wat stroef maar het omhoog schroeven van de frequentie zou de truc moeten doen.

Nu zo hardlopen, ik wacht nog tot het eten is gezakt. Heb m'n autosleutels al bij de hand.

• #1.163
COC#2.5 eindelijk closed! Had 'em vorige week al dacht ik maar ik wist het niet zeker, daarna ook paar keer fails op echt minder dan een mm. Nu was ie closed. :D

Und jetzt schnelllauffen im Bosch.

• #1.165
??? Heb jij dan een Flintstonesauto ofzo? Of moet je je auto eerst aanduwen?
Nee, had geen zin om weeeer over hetzelfde paadje te lopen als vroegah.

4km in 20 minuten.. Moet langer en sneller. Was nu wel redelijk kapot maar heb 't dan ook al best lang niet gedaan.

Wooh! Spikes = uitkomst, had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Die van Stah zijn anders, wat losser ofzo. In mijn schoenen zijn ze de shit. Echt consequent 24m gegooid, heel bizar. 1 van 15m omdat ik de controle verloor op 't laatst. Voelde nog wat stroef maar het omhoog schroeven van de frequentie zou de truc moeten doen.

Nu zo hardlopen, ik wacht nog tot het eten is gezakt. Heb m'n autosleutels al bij de hand.

Top, kerel ! Mijn schoenen zijn inderdaad wat oud en versleten, misschien moet ik die van mij ook maar eens gaan overzetten op een aander paar...;)

• #1.167
Nog een paar keer gehamerslingerd, DBB is een tijdje down geweest en had ook geen zin om te computeren de afgelopen dagen.

Training van gisteravond:
SL-DL:
5x100
5x120
5x140

1h barbell snatch:
1x40
1x40
1x50 PR denk ik.

Zit nog veel meer in want ik ving 'em terwijl ik bijna gestrekt stond.

• #1.168
Week 1 Progressive pulls:

Powerclean:
1x10x70

High pull:
1x10x90

Deadlift:
1x10x140 (5 sumo, 5 conv)

Stiff legged deadlift:
1x10x100

BOR:
1x10x70

beetje fit weer in je kop ?

• #1.171
OH-squat:
5x50
3x55
1x70

Is de eerste keer in een hele lang tijd, qua kracht zit er nog veel meer in... Qua stabiliteit nog niet. Was niet echt een squatsessie, deed 't in Flower's rustpauzes door.

heb je nu al een vast patroon of klooi je maar weer wat raak ?

Dude stel een schema op en werk aan de hand daarvan. Voor je het weet ga je weer met 100kg op je rug een stuk wandelen en ben je weer een wrak.
Stah heeft een punt!

héhé

• #1.175
Ma:
OH-squats (5x3x80-90%) + BP (5x5) + chins+gewichten

Wo:
OH-squats (5x3x80-90%) + BP (3x5, 1x8, 1x3 a la bill starr dus) + BW-chins

Vr:
Progressive pulls

Tussendoor zo veel mogelijk HG. Ik ga voorlopig voornamelijk focussen op overhead squats als squatvariant ipv back squat. Onder andere voor een sterkere core.

Ma:
OH-squats (5x3x80-90%) + BP (5x5) + chins+gewichten

Wo:
OH-squats (5x3x80-90%) + BP (3x5, 1x8, 1x3 a la bill starr dus) + BW-chins

Vr:
Progressive pulls

Tussendoor zo veel mogelijk HG. Ik ga voorlopig voornamelijk focussen op overhead squats als squatvariant ipv back squat. Onder andere voor een sterkere core.

je OH squats zijn heel netjes, ik red dat net met 3x50 kilo.......:o

:thumbs:

kan het helemaal niet, die OH squats, krijg gewicht niet zover naar achter gelocked in de schouders..

zie je volgende week zaterdag in Tilburg (met 2 paar schoenen) ;)

Ik dacht ook "OH-squats, eitje!" maar dat viel vies tegen. :p

Je legs gaan tiny worden.. Je backsquat richting de 180kg oid en nu ga je 3x per week met tiny weights OH squatten.

Jesaja, praat hem nou niet weer de overtraining in.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven