- Waardering
- 1.160
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet heel actief meer. Voor mij geen toegevoegde waarde.
Jij hebt ook een privécoach ja, dat was ik ff vergeten.Ik ben niet heel actief meer. Voor mij geen toegevoegde waarde.
Gelijk heb je!Vind haar zo mooi, de mooiste eigenlijk, mooie lengte en zo vrouwelijk
Jij bent ook mooiVind haar zo mooi, de mooiste eigenlijk, mooie lengte en zo vrouwelijk

Een 53 jarige bikini-fitnessgirl uut Grunn.
Deze reportage van RTV Noord is o.a. gemaakt bij Big Gym en CarbonGym in Groningen.
Jammer dat er nog veel vrouwen (en mannen) zijn die een gespierde vrouw niet kunnen waarderen omdat ze er "te mannelijk" uit zien.Wat een leuke en mooie fitchick, die heeft zich goed onderhouden![]()
Dat is in het geval van deze dame toch totaal niet aan de orde?Jammer dat er nog veel vrouwen (en mannen) zijn die een gespierde vrouw niet kunnen waarderen omdat ze er "te mannelijk" uit zien.
Nee klopt, maar ik moest er even aan denken, het schoot me te binnen toen ik me bedacht dat deze vrouw vol passie haar ding doet, dat vind ik mooi om te zien en toen kwam die gedachte bij me binnen.Dat is in het geval van deze dame toch totaal niet aan de orde?

Aannames..Jammer dat er nog veel vrouwen (en mannen) zijn die een gespierde vrouw niet kunnen waarderen omdat ze er "te mannelijk" uit zien.
Slaat echt nergens op en is vaak alleen maar een reflectie van hun eigen onzekerheid.
Ben het dan ook helemaal met je eens dat dit een leuke en mooie vrouw is.
Bikini is wel wat anders dan open klasse. en smaken verschillen.Jammer dat er nog veel vrouwen (en mannen) zijn die een gespierde vrouw niet kunnen waarderen omdat ze er "te mannelijk" uit zien.
Slaat echt nergens op en is vaak alleen maar een reflectie van hun eigen onzekerheid.
Ben het dan ook helemaal met je eens dat dit een leuke en mooie vrouw is.
Ja klopt maar beide is mooi.Bikini is wel wat anders dan open klasse. en smaken verschillen.
Nee en dat heb ik ook niet gezegd.