Fitness Seller

De Wereld van Vrouwen BB/PL/SL, voeding, AAS, training, interviews.

De redenen waarom dit mij wel aanspreekt is gewoon dat ik mezelf niet kan staven met de trainingsschema van de heren.
Ben bij lange na niet daar op hun niveau. Ik train wat fanatieker dan de fitness dames of misschien val ik ook wel onder de fitness level.
Maar ik besef wel en voel ook dat mijn spieren en vooral mijn benen weer te zien zijn als ik ze aanspan , vet laag is er nog wel ondanks dat ik mijn streefgewicht heb behaald.
Wil ik nu toch nog naar beneden...flip ook omdat ik zojuist mijn bloedwaardes heb ontvangen via de huisarts en mijn cholesterol te hoog is...ondanks mijn gewichtsverlies en 95% de ketogenic dieet volg
maar de uitslagen snap ik ook niet zo...dus ik heb een gesprek met GPT-4 :-)

Jullie hadden een vid geplaatst die ik wel interessant vond..alhoewel zij, de dame in kwestie veel proteine toevoegde in haar dagelijkse meals (whey ) en ik dat niet doe.
oh ja en Bullshark had goede vids over glutes trainen met die hele grote man als coach.

nou ben ik wel blij mee dus.

Vind haar zo mooi, de mooiste eigenlijk, mooie lengte en zo vrouwelijk

Bijlagen

• VID_84940407_111734_814.mp4
    5,9 MB
  • Topic Starter Topic Starter
The Brazilian Muscle Mommy

• Like
Waarderingen: K82
Wat een leuke en mooie fitchick, die heeft zich goed onderhouden :thumb:
Jammer dat er nog veel vrouwen (en mannen) zijn die een gespierde vrouw niet kunnen waarderen omdat ze er "te mannelijk" uit zien.

Slaat echt nergens op en is vaak alleen maar een reflectie van hun eigen onzekerheid.

Ben het dan ook helemaal met je eens dat dit een leuke en mooie vrouw is.

Dat is in het geval van deze dame toch totaal niet aan de orde?
Nee klopt, maar ik moest er even aan denken, het schoot me te binnen toen ik me bedacht dat deze vrouw vol passie haar ding doet, dat vind ik mooi om te zien en toen kwam die gedachte bij me binnen.

:flex:

Jammer dat er nog veel vrouwen (en mannen) zijn die een gespierde vrouw niet kunnen waarderen omdat ze er "te mannelijk" uit zien.

Slaat echt nergens op en is vaak alleen maar een reflectie van hun eigen onzekerheid.

Aannames..

Vind je haar 'te mannelijk' uitzien dan?

• Like
Waarderingen: K82

Bikini is wel wat anders dan open klasse. en smaken verschillen.

Terug
Naar boven