XXL Nutrition

Moderne wetenschap in de Bijbel

Bezoekers in dit topic

Eh waar haal je dit vandaan? De Bijbel spreekt al VER voordat dit wetenschappelijk ondersteund werd van "het rond der aarde" (Jesaja 40:22). En de aarde zou 6000 jaar oud zijn? Nogmaals, waar haal je dit vandaan?
Volgens de Flat Earth-theorie aanhangers is de aarde een platte schijf. Een schijf is ook rond, mss zo bedoeld?

Dan vind ik het trouwens raar dat men vroeger allemaal geloofde dat de aarde plat was, zeker omdat de kerk toen zo'n macht had.


De mensen die geloven waaronder ik, moeten geen bewijs zijn en/of krijgen gewoon omdat wij geloven. Als jij wenst te geloven in bijvoorbeeld: de tandenfee moet jij dan ook bewijs hebben dat ze bestaat? Oke als je dan geld onder je hoofdkussen ziet dan geloof je het waarschijnlijk dat ze bestaat maar heb je haar dan al gezien? Waarschijnlijk niet en dat vindt je niet erg want je gelooft er toch in.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Nee, je gelooft er juist niet meer in als je eenmaal 5 jaar bent, dan ben je wel slimmer.
 
1 groot onsamenhangend troep. Het lijkt er niet op dat hij met bronnen gaat komen met zijn bizarre 'machtsgetal'
Het lijkt er idd op dat hij dat getal gewoon uit zijn mouw schudde...
Wat een idioot toch:D

Hij post toch niet onder de naam 'Jelal' op een ander forum?

Anyway: het standaard riedeltje. Vol onzin. Niet eens een klok horen luiden en dan beweren te weten waar de klepel hangt. Dit ga je wss duizend keer horen.
 
Ik zou niet weten, maar het was een belg dit keer.

Ik concludeer echt dat gelovigers niet nuchter kunnen nadenken. Als ze bewust hun ogen sluiten voor de antwoorden, dan is dat gewoon diep triest en een teken dat educatie religie niet kan bannen.

Wij knijpen onze ogen niet dicht als iemand anders over de evolutietheorie begint maar we geloven er simpelweg niet in.


Dit is toch een contradictie, niet ?
Het maakt voor hen niet uit wat de waarheid is, ze zullen blijven geloven in hun eigen crap. Ongelooflijk, maar het is zo. Ik vind dat echt schrijnend.
 
Net zoals ik het ongelovelijk van jou vindt dat je eeuwige verlichting uit de weg gaat, en heidense ideen aanneemt.
Whats the difference, zolang je moslims maar niet probeert uit te bannen
 
Het is ...

Nevermind, of ik maak weer dezelfde fout. :o
Niet nu, ik heb geen goesting meer voort moment. Wie weet na een tijdje stijgt m'n hoop weer... zodat je het weer kan neerhalen. :-(
 
Back
Naar boven