XXL Nutrition

Moet Mauro terug naar Angola?

Moet Mauro weg?


  • Totaal stemmers
    204

Bezoekers in dit topic

Dus toen kon hij wel contact hebben met die paar woorden of een tolk en nu niet meer?
Nu is hij die paar woorden verleert of is de tolk verdwenen?
Komop niet zo naief.
Het gaat me er meer om dat je hem er niet op kan afrekenen dat hij dit nogal onhandig heeft gezegd. Die jongen staat onder heel veel stress door de situatie waar hij zich in verkeerd, Hij is ook niet gewend te worden geïnterviewd etc. Dan zegt hij een keer iets onhandig en dan wordt het op youtube onder de titel "Mauro valt door de mand" gezet.
 
Als je al jaren geen contact meer met iemand hebt gehad, dan heb je toch geen contact meer met die gene?
Dit is volgens mij gewoon een beetje zoeken naar schuld.

Wel een erg ruimte interpretatie van een paar woorden idd..
 
Ja. Degenen die hem hierheen hebben gehaald konden weten dat hij ooit terug moest. Met zijn MBO opleiding kan hij daar wel president worden, ik zie een zonnige toekomst voor hem in.
 
Ja. Degenen die hem hierheen hebben gehaald konden weten dat hij ooit terug moest. Met zijn MBO opleiding kan hij daar wel president worden, ik zie een zonnige toekomst voor hem in.

Mauro for president!
 
Is die vent al terug naar marokko of wat?
 
ik haat mauro
 
hij werkt op mijn plantage, het is een noeste werker
 
'Liegende kennismigrant Mauro moet land uit na afloop visum'
zaterdag 31 maart 2012 11:35

Amsterdam - De kans dat Mauro Manuel na zijn studie in Nederland kan blijven lijkt uitgesloten. Volgens minister Leers (voor Immigratie en Asiel) zou Mauro hebben gejokt en niet zo'n beetje ook.



Foto: JPFZo zou hij in werkelijkheid een andere achternaam hebben en ook zijn geboortedatum klopte niet. ''Ik verwelkom mensen die een bijdrage leveren aan onze samenleving, maar wie de boel belazert, kan niet blijven." Dat zegt minister Leers zaterdag in dagblad Trouw.

De minister was de afgelopen dagen in Luanda om met de autoriteiten te praten over de terugkeer van Angolese asielzoekers. Daar kwam de zaak betreffende Mauro Manuel aan het licht. Als zijn studievisum afloopt, moet de voormalige asielzoeker Mauro terug naar Angola, aldus de minister.

GroenLinks-Kamerlid Dibi reageert geschrokken in de krant: "Als hij dit echt zo gezegd heeft, heeft Leers politiek een heel groot probleem. Dan is het vertrouwen in hem aan de orde. Leers zou gelet op alle publiciteit iets regelen voor Mauro."

[Link niet meer beschikbaar]

Pokerladron dit was zeker ook onhandig?
Mauro belazerd te boel gewoon.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 12:24 ----------

Groenlinks probeerd er natuurlijk ook weer een slaatje uit te slaan om hier tegenin te gaan in de hoop stemmen te winnen.

Wat is de politiek in Nederland toch walgelijk.
 
Ik zij al vanaf het begin terug sturen en nu al helemaal dit is onacceptabel
 
Heb je dyslexie?
Nog nooit een test voor gehad maar ze vermoeden van wel.Ik zie ook bijna nooit de type fouten in de flex en die zijn er toch echt.Verder heb ik geen idee sla wel is woorden over enzo.
 
Terug.
Geen twijfel mogelijk.
Elke andere asielzoeker (die nooit in de media is geweest) en heeft gelogen over belangrijke zaken was allang met een enkeltje bananenboot heen gezonden!
 
Waarom komen ze uberhaupt hier.
 
Laat hem lekker asperges steken ofzo
 
'Liegende kennismigrant Mauro moet land uit na afloop visum'
zaterdag 31 maart 2012 11:35

Amsterdam - De kans dat Mauro Manuel na zijn studie in Nederland kan blijven lijkt uitgesloten. Volgens minister Leers (voor Immigratie en Asiel) zou Mauro hebben gejokt en niet zo'n beetje ook.



Foto: JPFZo zou hij in werkelijkheid een andere achternaam hebben en ook zijn geboortedatum klopte niet. ''Ik verwelkom mensen die een bijdrage leveren aan onze samenleving, maar wie de boel belazert, kan niet blijven." Dat zegt minister Leers zaterdag in dagblad Trouw.

De minister was de afgelopen dagen in Luanda om met de autoriteiten te praten over de terugkeer van Angolese asielzoekers. Daar kwam de zaak betreffende Mauro Manuel aan het licht. Als zijn studievisum afloopt, moet de voormalige asielzoeker Mauro terug naar Angola, aldus de minister.

GroenLinks-Kamerlid Dibi reageert geschrokken in de krant: "Als hij dit echt zo gezegd heeft, heeft Leers politiek een heel groot probleem. Dan is het vertrouwen in hem aan de orde. Leers zou gelet op alle publiciteit iets regelen voor Mauro."

[Link niet meer beschikbaar]

Pokerladron dit was zeker ook onhandig?
Mauro belazerd te boel gewoon.


---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 12:24 ----------

Groenlinks probeerd er natuurlijk ook weer een slaatje uit te slaan om hier tegenin te gaan in de hoop stemmen te winnen.

Wat is de politiek in Nederland toch walgelijk.

Je hebt gelijk, Echter ging onze oorspronkelijke discussie over dat filmpje dat jij had gepost "mauro valt door de mand" Ik was het er niet mee eens dat je hem op die paar (mogelijk onhandig gesproken) woorden kon afrekenen en terugsturen, Vindt als hij gelogen heeft dat hij gewoon terug moet.
 
Terug.
Geen twijfel mogelijk.
Elke andere asielzoeker (die nooit in de media is geweest) en heeft gelogen over belangrijke zaken was allang met een enkeltje bananenboot heen gezonden!

idd ik snap zowieso de hele hype rond dit niet. Er worden elke maand honderden asielzoekers het land weer uitgezet die in nog veel slechtere situatie zitten. Daar ligt niemand wakker van maar omdat deze snotaap nou even zielig voor de camera kan janken en 2 mensen zijn die even hart van nederland voor hem bellen wordt zijn kont nu al meer dan een jaar lang gelikt en nog zeiken ook. Opflikkeren man hij mag al zelfs blij zijn dat hij de mogelijkheid krijgt hier nog eerst te studeren, er zijn mensen die daar een moord voor zouden doen.
 
Back
Naar boven