Fitness Seller

Moet Mauro terug naar Angola?

Peiling Peiling Moet Mauro weg?

• Totaal stemmers
    204
Je hebt gelijk, Echter ging onze oorspronkelijke discussie over dat filmpje dat jij had gepost "mauro valt door de mand" Ik was het er niet mee eens dat je hem op die paar (mogelijk onhandig gesproken) woorden kon afrekenen en terugsturen, Vindt als hij gelogen heeft dat hij gewoon terug moet.

Als hij eerst zegt dat hij geen contact met zijn moeder hebt omdat hij de taal niet zou spreken, is het vreemd als hij daarna zegt al een paar jaar geen contact meer met zijn moeder te hebben.

Beheerste hij daarvoor de taal dan wel ofzo, of huurde die een tolk in?
Beetje vreemd vind ik het alsof hij de taal dan compleet verleert is.

Als hij eerst zegt dat hij geen contact met zijn moeder hebt omdat hij de taal niet zou spreken, is het vreemd als hij daarna zegt al een paar jaar geen contact meer met zijn moeder te hebben.

Beheerste hij daarvoor de taal dan wel ofzo, of huurde die een tolk in?
Beetje vreemd vind ik het alsof hij de taal dan compleet verleert is.

Je stelt dubbele vragen, dit was mijn oorspronkelijke antwoord.

Hij heeft geen contact met zijn moeder omdat hij de taal niet spreek en je daarom geen contact met iemand kan hebben.
Vervolgens zegt hij dat hij de laatste jaren geen contact meer met zijn moeder heeft gehad.

Zou hjij de taal verleert zijn denk je?:D

Ik kan me zo voorstellen dat hij een aantal woorden kan spreken maar of je dat de taal spreken kan noemen, ook weten wij niet genoeg van deze jongen, het is niet ongewoon contact te hebben via een tolk als je opgegroeid bent zoals hem.
Ik verdedig hem overigens niet, vindt alleen zo een ruim te interpreteren zin te makkelijk om te gebruiken als excuus om hem gelijk een leugenaar te noemen over het hele internet.
Als ik hier een prettig leven had met toekomst zou ik ook niet terug willen naar zo een land.

Ben het overigens nu wel met je eens dat hij gewoon terug moet.

Je stelt dubbele vragen, dit was mijn oorspronkelijke antwoord.

Ben het overigens nu wel met je eens dat hij gewoon terug moet.

Hij zegt zelf geen contact met zijn moeder te hebben omdat dit niet kan als je de taal niet spreekt.
Daarna opeens van de afgelopen jaren heb ik geen contact met me moeder gehad.

Hoe kon het eerst dan wel, sprak die toen dan soms wel de taal en is hij dat nu opeens verleert...

Zie het filmpje nog maar eens.

http://www.youtube.com/watch?v=aAcUQlM7LH8

Mij verbaast het nieuwe bericht dan ook niks dat die weer/nog steeds de boel belazerd.

Hij zegt zelf geen contact met zijn moeder te hebben omdat dit niet kan als je de taal niet spreekt.
Daarna opeens van de afgelopen jaren heb ik geen contact met me moeder gehad.

Hoe kon het eerst dan wel, sprak die toen dan soms wel de taal en is hij dat nu opeens verleert...

Zie het filmpje nog maar eens.

http://www.youtube.com/watch?v=aAcUQlM7LH8

Mij verbaast het nieuwe bericht dan ook niks dat die weer/nog steeds de boel belazerd.

Ik kan me zo voorstellen dat hij een aantal woorden kan spreken maar of je dat de taal spreken kan noemen, ook weten wij niet genoeg van deze jongen, het is niet ongewoon contact te hebben via een tolk als je opgegroeid bent zoals hem.
Ik verdedig hem overigens niet, vindt alleen zo een ruim te interpreteren zin te makkelijk om te gebruiken als excuus om hem gelijk een leugenaar te noemen over het hele internet.
Als ik hier een prettig leven had met toekomst zou ik ook niet terug willen naar zo een land.

;)

Blijft een aparte zaak. Asielaanvraag niet goedgekeurd dan een studievisum onde rgrove druk.

Kinderpardon eind 2012 en dan nu blijven...

Stinkend zaakje...

---------- Post toegevoegd Sat 30 Mar 2013 om 14:39 ----------

Maw discriminatie voor de rest, leuk als je in een soortgelijke situatie was als hem maar minder aandacht van de media kreeg.

Er is een kinderpardon regeling ingesteld: langer als 5 jaar hier is blijven.

Overigens is deze oorspronkelijke regeling alweer versoepeld en de Pvda wilt nog een versoepeling.

http://nos.nl/artikel/483459-pvda-kinderpardon-weer-verruimen.html

Lekker dit. Weer 5k aan gelukszoekers die dit gaan aangrijpen om ook te blijven zuigen aan het systeem.

jeetje wat een oud nieuws zeg.. zitten jullie zuurpruimen zich hier nog steeds druk om te maken?

Owja....

HIJ MAG BLIJVEN :D

Lekker dit. Weer 5k aan gelukszoekers die dit gaan aangrijpen om ook te blijven zuigen aan het systeem.

Volgens mij zijn het er 2.500 (kinderen + familie) en bij de groep van het vorige algemene pardon is circa 40% aan het werk gegaan.

Natuurlijk een slechte zaak als er 1.500 uitkeringstrekkers bij komen maar dat is nog geen 5.000 natuurlijk.

Kinderpardon is verder onzinnnig, geen status is geen status en iedereen zonder status hoort linea recta teruggestuurd te worden naar land van herkomst.

Laatst bewerkt:
mja 1500 uitkeringstrekkers die ook nog eens huisvesting ed moeten hebben. Knakkers die hier niets te zoeken hebben. Achja, geld speelt geen rolex.

'Geworteld in NL' (vind het maar een onzin reden) maakt het dat het dan 'schrijnend' wordt waarna men maar overgaat tot een pardon.

Mauro wist in 2007 definitief (en dus eigenlijk al eerder) dat zijn status niet correct was zijn eigen keuze was toen hier blijven. En dan na 4 jaar zegt'ie ja maar nu weet ik niet beter.

Neh...

Als Mouro mag blijven moet iedereen kunnen blijven. Hij mag van mij dus niet blijven al kan ik wel zijn positie begrijpen.

Het is gewoon zo fout dat je hier eerst een heel bestaan kan opbouwen voordat je eruit gegooit wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Liever hem dan al die roma en sint uit de Balkan die vanaf 2014 hier mogen werken/wonen

Terug
Naar boven