- Waardering
- 3.208
Moet Vlaanderen onafhankelijk worden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha de eerste aanhanger van het belziekske is er al zie ik

Lol, ik haat de Belgicisten niet, ik heb er medelijden mee. Het is een uitstervende diersoort

Zoals ik begrepen heb heeft wallonie vroeger vlaanderen min of meer geholpen rijk te worden en is daar de rijkdom in de loop der tijd gecentreerd, waarbij wallonië sterk is achtergebleven. (?)
Zijn er dan nu niet veel bedrijven die juist weer toekomst er in zien - in het wat mij lijkt goedkope wallonië - vestigingen willen opzetten?
En waar ga je dan naartoe verhuizen? Want als je zoveel houdt van dit land, zou je logischerwijze in het geval van een splitsing toch tenminste binnen één van de regio's ervan blijven. Tenzij je Frans of Duits spreekt lijkt het me dan toch logisch dat je gewoon in Vlaanderen blijftNatuurlijk niet . Ik hou van mijn land , ik hou van Walen , ik hou van Brusselaars , ik hou van Vlamingen , ik hou van België . Ik verhuis meteen als het ooit zo ver zou komen .

Belgie bestaat uit 2 helften, wanneer de ene de andere helft naar beneden trekt, moet, net als ik een relatie, de betere heflt zo snel mogelijk de slechte helft dumpen
En waar ga je dan naartoe verhuizen? Want als je zoveel houdt van dit land, zou je logischerwijze in het geval van een splitsing toch tenminste binnen één van de regio's ervan blijven. Tenzij je Frans of Duits spreekt lijkt het me dan toch logisch dat je gewoon in Vlaanderen blijft![]()
Dus naar welk land ga je dan verhuizen? Nederland?Neen juist niet . Als het zo ver komt , heb ik echt geen zin nog een cent in dit 'land' te steken .