AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Goeie, ik zet 'm er ook in.
De C4's eigenlijk al eens gehad? Zag ze niet in je lijst maar zie best vaak mensen 'm drinken als 'pre-workout'. Maar eens een mixje van halen
Ja, wel gehad. Is wel echt pre-workout trouwens.


edit: even toegevoegd..
 
Mijn vriendin heeft de ultra fiesta mango gevonden bij ons in de buurtwinkel, ik ben benieuwd!
 
Smaaktest: Oshee Zero – Multifruit Flavour
Voedingswaarden: 7 Kcal @ 750 ml (0G P / 0G KH / 0G V)
Verdict: 6,5/10

1618650667294.png


Aquarius-achtig... Helaas niet (enigszins) van dezelfde kwaliteit. Daarvoor was deze variant iets te flets.
 
Smaaktest: Oshee Zero – Multifruit Flavour
Voedingswaarden: 7 Kcal @ 750 ml (0G P / 0G KH / 0G V)
Verdict: 6,5/10

Bekijk bijlage 525608

Aquarius-achtig... Helaas niet (enigszins) van dezelfde kwaliteit. Daarvoor was deze variant iets te flets.

Dit merk heb je in Rusland nu overal... zelf nog nooit geprobeerd. Doe mij maar een Gatorade.
 
Dit merk heb je in Rusland nu overal... zelf nog nooit geprobeerd. Doe mij maar een Gatorade.

In het buitenland hebben ze ook getorade 0% dacht ik, zou die wel eens willen proberen! In NL nog nooit gezien helaas :(
 
Hier nog niets veranderd, ook nog geen Reign. Jumbo in Twente pls doe mee
Lokalere kleine supermarkten zijn vaak kut qua nieuwe producten inderdaad. Idem voor alle monster smaken. Zoals Tuiggy zei gewoon zo'n manager aanspreken, word je zelfs nog gebeld ook als het binnen is lol.
 
In Rusland krijgen we binnenkort pas de tweede Monster Ultra, namelijk de Sunrise. Nou joepie zeg.
 
Back
Naar boven