Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

50 min in de vriezer, perfect. Direct als ik uit bed kom de vriezer in. En as we speak ligt nummer twee in de vriezer.

Reign Lemon is goedgekeurd. Morgen Watermelon.

Nieuwe verslaving erbij. Misschien nog wel lekkerder dan Monster Ultra...
Heb ik ook gekocht. Ben benieuwd naar de Reign.

IMG-20210423-WA0002.jpeg

Doe je vanuit de koelkast in de vriezer of van kamertemperatuur in de vriezer?
Vanuit kamertemepratuur. Onze vriezer staat in het hok dus als het buiten vriest moet hij niet zo lang, maar met deze temperaturen buiten is 50 minuten perfect.

Echt nice dat Reign en Monster vol de supermarkten in gaan. Misschien krijgen we ooit de Amerikaanse luxe qua energy

Ik was dissapointed toen ik in de jumbo kwam. Moest ff zoeken voor de mule rechtsonder. Zou hem niet veel vaker halen denk ik. Ik blijf gewoon absolutely zero bestellen.
1619185888842.png

bij de jumbo is het bijna altijd instant uitverkocht hier... grafzooi als reign meer smaken hierheen krijgt ben ik gelijk over!

PS@ hoxyz ik pomp ze ook altijd een uurtje in de vriezer haha

Bij ons hebben ze de Mule niet. Dus nog extra Reign gehaald.

Half blik is opeens een heel blik geworden. Smaakt goed :heart:

bij de jumbo is het bijna altijd instant uitverkocht hier... grafzooi als reign meer smaken hierheen krijgt ben ik gelijk over!

PS@ hoxyz ik pomp ze ook altijd een uurtje in de vriezer haha
Heb je ook gevraagd?
Vandaag was het schap leeg dus ik had gevraagd. De vakkenvuller zei dat ze nog niet gevuld waren omdat ze mogelijk nog niet gescand konden worden. Aangegeven dat ik eerder de week Mule had gehaald en dat prima ging. Komt hij aan met Mule en Fiesta en zei dat het allemaal in het magazijn stond:o:o:o Hij ging snel de vakken vullen.

Ben ik de enige die van bangs en reigns energys altijd keelpijn / slijm krijg ?

Smaken verschillen zo te zien. Ik vind de Reign lemon niet te drinken. Te zuur, en lijkt erg op monster citron waar ik ook geen fan van ben.

Reign melon bevalt wel. Inderdaad wel erg zoet. Maar voor de afwisseling koop ik die misschien nog wel eens.

Overigens is Reign in de supermarkt nog wel aanzienlijk duurder dan Monster, en die verveelt niet, dus het wordt niet mijn standaard keuze.

Heb je ook gevraagd?
Vandaag was het schap leeg dus ik had gevraagd. De vakkenvuller zei dat ze nog niet gevuld waren omdat ze mogelijk nog niet gescand konden worden. Aangegeven dat ik eerder de week Mule had gehaald en dat prima ging. Komt hij aan met Mule en Fiesta en zei dat het allemaal in het magazijn stond:o:o:o Hij ging snel de vakken vullen.
Helaas had iemand alles opgekocht... lucky you! Die mule is wel lekker fris zeg!

Je kunt bij veel supers ook gewoon bestellen he..

Terug
Naar boven