- Waardering
- 8.521
Standaard blik in de vriezer voor consumptie. Van @hoxyz geleerdMelon is vrij zoet imo, de beste is nog steeds sour apple! Melon is nog lekkerder als hij goed koud is!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Standaard blik in de vriezer voor consumptie. Van @hoxyz geleerdMelon is vrij zoet imo, de beste is nog steeds sour apple! Melon is nog lekkerder als hij goed koud is!
Heb ik ook gekocht. Ben benieuwd naar de Reign.Reign Lemon is goedgekeurd. Morgen Watermelon.
Nieuwe verslaving erbij. Misschien nog wel lekkerder dan Monster Ultra...
Aangename verrassing
50 min in de vriezer, perfect. Direct als ik uit bed kom de vriezer in. En as we speak ligt nummer twee in de vriezer.
Vanuit kamertemepratuur. Onze vriezer staat in het hok dus als het buiten vriest moet hij niet zo lang, maar met deze temperaturen buiten is 50 minuten perfect.Doe je vanuit de koelkast in de vriezer of van kamertemperatuur in de vriezer?
Aangename verrassing
Denk dat ik op reign ga overstappen zelfs
Heb je ook gevraagd?bij de jumbo is het bijna altijd instant uitverkocht hier... grafzooi als reign meer smaken hierheen krijgt ben ik gelijk over!
PS@ hoxyz ik pomp ze ook altijd een uurtje in de vriezer haha

Hij ging snel de vakken vullen.Boeit jou dat jij hebt toch geen monsterDoe je vanuit de koelkast in de vriezer of van kamertemperatuur in de vriezer?

Ben ik de enige die van bangs en reigns energys altijd keelpijn / slijm krijg ?

Helaas had iemand alles opgekocht... lucky you! Die mule is wel lekker fris zeg!Heb je ook gevraagd?
Vandaag was het schap leeg dus ik had gevraagd. De vakkenvuller zei dat ze nog niet gevuld waren omdat ze mogelijk nog niet gescand konden worden. Aangegeven dat ik eerder de week Mule had gehaald en dat prima ging. Komt hij aan met Mule en Fiesta en zei dat het allemaal in het magazijn stondHij ging snel de vakken vullen.
Wie drinkt er nou een half blik.Bij ons hebben ze de Mule niet. Dus nog extra Reign gehaald.
Half blik is opeens een heel blik geworden. Smaakt goed![]()