- Waardering
- 10.401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet Zero varianten
Wel
Not overhere. Ze zullen wel random verdelen dan
Maar is het wat?
Je krijgt straks een review

Smaakt een beetje naar een zuur appel snoepje wat over de datum is
Heeft iemand eigenlijk al dee nieuwe Monster Ultra Peachy Keen op? Of de monster juice aussie lemonade?
Edit: Het kost wat, maar dan heb je ook wat(omgerekend 5,64euro per blik door de verzendkosten
)
![]()
Dat "wat over datum is" doe het ehm..Smaakt een beetje naar een zuur appel snoepje wat over de datum is
Als het een zero was had het nog wel gekund maar niet worth imo

Zonde...INSTAENERGYDBB had je 10% korting opgeleverd

Ik krijg hem denk ook vandaag binnen, dan moet die alleen eerst even in de koelkastheb gister toevallig ook the peachy keen besteld, aussie lemonade was toen niet op voorraad. komt morgen binnen dus ben benieuwd
de mango chili is misschien een beetje rare combi, maar was wel de beste van de 3, de strawberry kan je beter overslaan imoSmaakt een beetje naar een zuur appel snoepje wat over de datum is
Als het een zero was had het nog wel gekund maar niet worth imo
Dat lijkt geen enkele energydrink echt goed te lukken..

Rockstar maakt blijkbaar nooit zoveel indruk, want heb geen idee hoe ik die moet rangschikken. Verder ben ik qua monster niet zo'n fan van the juiced en punched varianten, dus daar zou ik ook niet weten hoe of wat. Er zullen vast best prima of zelfs lekkere tussen hebben gezeten, maar waarschijnlijk vind ik het niet waard om 150-300kcals per blik en 3-5euro/blik weg te tikken..
When you know she's the one!Mijn vriendin heeft deze meegebracht voor me, ik ben benieuwd!
Zeker als ze dan ook nog biltong meebrengt