AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Heb meteen me koffie iname beperkt tot 2 kopjes in de morgen en een monster in de middag. Had nog steeds hoofdpijn.
2 koffie 2 capucino en geen monster nergens last van.
Zaterdag in het ziekenhuis 10-15 koffie nergens last van. 1 monster in de middag instand hoofdpijn.
Skip de monster voorlopig. Houdt het wel bij water voor nu.
dan is het een "afkick" verschijnsel van de caffeine.
Schijnbaar bij mensen die overmatig caffeine binnenkrijgen zoals jij met 10/15 bakken koffie per dag + nog een monster, die vervolgens flink gaan minderen of stoppen, schijnen koppijn te kunnen krijgen van het caffeine "te kort" in eens.

@TheHoff meer water drinken. Cafeïne is waterafdrijvend en kan de oorzaak zijn van hoofdpijn. als je echt veel cafeïne neemt, moet je ook geleidelijk afbouwen, niet ineens stoppen.
Ook ikzelf heb nergens last van als ik 1 week of langer stop, maar dat zegt niets over wat iemand anders kan ervaren

@TheHoff meer water drinken. Cafeïne is waterafdrijvend en kan de oorzaak zijn van hoofdpijn. als je echt veel cafeïne neemt, moet je ook geleidelijk afbouwen, niet ineens stoppen.
Ook ikzelf heb nergens last van als ik 1 week of langer stop, maar dat zegt niets over wat iemand anders kan ervaren
Zaterdag was extreem qua koffie maar daar was het de dag ook wel voor. Sinds zondag geen monster en max 3-4 koffie per dag nergens last van. Veel water sowieso als ik aan het werk ben.

Opzich prima, wat vinden jullie van deze smaak?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 54
Opzich prima, wat vinden jullie van deze smaak?
Is dat niet de gewone energy smaak?
Zie tegenwoordig ook vaak de zwart groene monster blikken in zero voorbij komen. Is dat een nieuwe verpakking voor deze of een ander product. Iemand een idee?

Zaterdag was extreem qua koffie maar daar was het de dag ook wel voor. Sinds zondag geen monster en max 3-4 koffie per dag nergens last van. Veel water sowieso als ik aan het werk ben.

Wat drink je eigenlijk qua koffie? Filter? Espresso?

Zie tegenwoordig ook vaak de zwart groene monster blikken in zero voorbij komen. Is dat een nieuwe verpakking voor deze of een ander product. Iemand een idee?

Ja, volgens mij is dat dezelfde als zwart/blauw maar dan in een nieuw blikje. Zo smaakte het iig.

Die smaak is weer anders, deze was mijn favoriet maar nu hebben ze de groene letters erop en is het een iets ander recept. Smaak is eigenlijk 95% als de “gewone” monster nu

Ja, volgens mij is dat dezelfde als zwart/blauw maar dan in een nieuw blikje. Zo smaakte het iig.

Die smaak is weer anders, deze was mijn favoriet maar nu hebben ze de groene letters erop en is het een iets ander recept. Smaak is eigenlijk 95% als de “gewone” monster nu
De groen/zwarte zero is net iets anders dan de blauw/zwarte. De groen/zwarte smaakt idd voor 95% naar de gewone monster nu.

De groene/zwarte variant is precies dezelfde als deze blauw/zwarte. Gewoon nieuwe verpakking

De groen/zwarte zero is net iets anders dan de blauw/zwarte. De groen/zwarte smaakt idd voor 95% naar de gewone monster nu.
Inderdaad, mijn absolute favoriet momenteel (Lewis Hamilton edition zero sugar en Ultra Mango maken de top drie af) bestel me nu standaard een traytje mee bij de XXL als ik er bestel. Zo heel af en toe heeft Lidl ze ook wel eens, maar dan liggen ze er niet lang.

Die blauwe heb ik heel lang niet gehad, vond ik vroeger minder. Kan best zijn dat ze hetzelfde zijn hoor, want dat is wel uit de tijd dat ik 3500-4000 calorieen aan crap naar binnen duwde zonder ook maar iets te bewegen :clown:. Wat suiker in mn monster was toen het probleem niet

De groen/zwarte zero is de “original” maar dan zero, erg lekker vind ik. Die blauw/zwarte zero vind ik echt niet te zuipen terwijl die hetzelfde zou moeten zijn geloof ik. Wel erg lang geleden dat ik die blauw/zwarte gedronken heb overigens

Die meloen is echt lekker

Terug
Naar boven