Dacht ik ook. Blijkt dat het in Zweden is.
Is toch een uurtje over 3 rijden😆
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ik ook. Blijkt dat het in Zweden is.
Had ik kunnen weten. De meeste Noren gaan een paar keer per jaar op expeditie naar Zweden om voorraden in te slaan.Dacht ik ook. Blijkt dat het in Zweden is.
het gekke is de zweden gaan naar finland voor hun drankDacht ik ook. Blijkt dat het in Zweden is.
het gekke is de zweden gaan naar finland voor hun drank
lijkt verdomme wel een bezopen stoelendansEn de Finnen naar Rusland, althans voor corona etc.

Ik vind die lekker, smaken verschillen.Dit was een nieuwe smaak voor mij. Ook meteen de laatste keer. Smaakte daadwerkelijk naar bad apples.
![]()
Ik vind dat deze echt smaakt naar gewone monster gemixt met de oldskool appelsapjes die we kregen op de lagere school
Niet slecht maar na een halve liter ben ik het wel echt beu 
Hoe zou het kunnen komen dat ik de laatste tijd van 2x daags cafeïne innemen helemaal bad ga?
Dus als ik bijv. in de middag 1 koffie of Monster neem ga ik gewoon lekker, maar als ik later op de dag een tweede koffie neem krijg ik ca. een uur na inname opeens vage rillingen en cold sweats en een heel opgejaagd gevoel? Voorheen ben ik nooit zo gevoelig geweest voor cafeïne en nu opeens wel.
Kijk bij Die Grenze https://diegrenze.nl/vestigingen/ erg veel verschillende en niet duur. sommige nu nog zonder (NL) statiegeld
Tnx zit dichtbij en eens pak halen💪🏻 Bij de grenze kom je vaak met rommel thuis die je niet nodig hebt en daarom kom ik er maar niet meer 🤣Kijk bij Die Grenze https://diegrenze.nl/vestigingen/ erg veel verschillende en niet duur. sommige nu nog zonder (NL) statiegeld
![]()
Niet de zero toch?Tnx zit dichtbij en eens pak halen💪🏻 Bij de grenze kom je vaak met rommel thuis die je niet nodig hebt en daarom kom ik er maar niet meer 🤣
Ook, maar dit is aanbiedng. assortiment is best grootNiet de zero toch?
In de folder staat er nu niet bij.