MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Monster en 2 slappe aftreksels(bij gebrek aan beter…)

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    196,9 KB · Weergaven: 52
20240808_153604.jpg

20240808_153845.jpg

Had deze nog nooit gezien, dus maar gelijk proberen :D
Smaakt zoals meerdere perzik smaak drankjes zoals ice tea, maar dan met de bekende Monster 'prik' (geen flauw idee hoe het anders te noemen).

Ik hou zelf niet van zoete dranken en deze is zeker niet te zoet. Aanrader imho!

Hoe zou het kunnen komen dat ik de laatste tijd van 2x daags cafeïne innemen helemaal bad ga?

Dus als ik bijv. in de middag 1 koffie of Monster neem ga ik gewoon lekker, maar als ik later op de dag een tweede koffie neem krijg ik ca. een uur na inname opeens vage rillingen en cold sweats en een heel opgejaagd gevoel? Voorheen ben ik nooit zo gevoelig geweest voor cafeïne en nu opeens wel.

Jammer dat ze deze niet bij de albert heijn hebben

Hoe zou het kunnen komen dat ik de laatste tijd van 2x daags cafeïne innemen helemaal bad ga?

Dus als ik bijv. in de middag 1 koffie of Monster neem ga ik gewoon lekker, maar als ik later op de dag een tweede koffie neem krijg ik ca. een uur na inname opeens vage rillingen en cold sweats en een heel opgejaagd gevoel? Voorheen ben ik nooit zo gevoelig geweest voor cafeïne en nu opeens wel.

Enige andere veranderingen in je leven (slaap/voeding/drinken/sporten/werk, eigenlijk alles) dat rondom dezelfde tijd veranderde?

Terug
Naar boven