AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 456722

Kwam deze tegen bij de plus. Ben een koffie en cola liefhebber dus kon niet wachten, maar gadveredamme. Smaakte waterachtig, weinig prik en een muffe koffie aftertaste. Echt een enorme afrader!

Heb hier in Rusland eens een energy drink met kaneelsmaak gedronken :hahaha: dat was pas ranzig
 
20190602_144231.jpg


Deze blijft ijskoud een van mijn favorieten! :p
 
Gisteren na een dagje strand uiteindelijk bij het tankstation een ijskoude witte monster ultra halen, hemels:heart:drool:
 
Gisteren mango loco op, vond het de kcal niet waard. Vanmiddag voor de eerste keer de violet proberen.
 
Gisteren mango loco op, vond het de kcal niet waard. Vanmiddag voor de eerste keer de violet proberen.
IK zou anders wel goed gaan op een ultra met mango smaak. Maar van mango loco wordt zelfs ik een beetje beroerd (van de combi van 50g suiker met caffeine ofzo).

Violet is zoals Spambod al zegt 1 van de lekkerste monsters
 
All time favoriet is toch wel de originele zwart met groen.
Maar om de kcal iets te beperken is wit en geel (ultra's) toch ook wel erg lekker!
 
Dat is het vooral denk ik, hij is wel lekker maar ik heb dan net zo graag een ultra zonder kcal:p.
Ik wil door jullie bijna die violet al opentrekken om 8 uur in de ochtend:o. Hier in de buurt hebben ze trouwens ook een winkel met wat verschillende monsters, zag op de foto ook de java staan dus van de week maar eens langs gaan en kijken wat ze ervoor vragen
 
Dat is het vooral denk ik, hij is wel lekker maar ik heb dan net zo graag een ultra zonder kcal:p.
Ik wil door jullie bijna die violet al opentrekken om 8 uur in de ochtend:o. Hier in de buurt hebben ze trouwens ook een winkel met wat verschillende monsters, zag op de foto ook de java staan dus van de week maar eens langs gaan en kijken wat ze ervoor vragen
Haha, waarom niet:zuip:

Die Java's vragen ze zomaar 3a4euro voor gok ik. Ben wel benieuwd welk..als er salted caramel Java is...zowieso die nemen:heart:
 
Haha, waarom niet:zuip:

Die Java's vragen ze zomaar 3a4euro voor gok ik. Ben wel benieuwd welk..als er salted caramel Java is...zowieso die nemen:heart:
Volgens mij is het de moca loca maar is beetje wazige foto

Toch maar al die violet opengetrokken, hij is lekker maar vind dan rood en wit nog steeds beter:cool:.
 
Ik vond die monster punch veel lekkerder, die was de kcal wel waard.
Die met koffie van monster lijken me ook echt ziek lekker maarja €4,50 voor een kuflesje ga ik echt niet doen:o
 
Bekijk bijlage 456761

Deze blijft ijskoud een van mijn favorieten! :p

Ze worden steeds schaarser te verkrijgen. Ook mijn favoriet. Lewist Hamilton en de originele groene daar achter, maar met suiker wat ik liever niet neem.
Laats nog bij Hanos en Sligro geweest voor een 12pack maar ook daar liggen ze niet meer in de schappen. Bij enkele kleine tankstations hebben ze 'm nog wel liggen, dus er moet nog een groothandel zijn die ze verkoopt.
Zal deze blauwe minder verkopen dat ze eruit gaan, of zal dit gewoon komen door het grote aanbod monster en de winkel eenmaal een keuze moet maken?
 
Ze worden steeds schaarser te verkrijgen. Ook mijn favoriet. Lewist Hamilton en de originele groene daar achter, maar met suiker wat ik liever niet neem.
Laats nog bij Hanos en Sligro geweest voor een 12pack maar ook daar liggen ze niet meer in de schappen. Bij enkele kleine tankstations hebben ze 'm nog wel liggen, dus er moet nog een groothandel zijn die ze verkoopt.
Zal deze blauwe minder verkopen dat ze eruit gaan, of zal dit gewoon komen door het grote aanbod monster en de winkel eenmaal een keuze moet maken?
Bij mijn plus gewoon te koop, gisteren nog gekocht
 
Ze worden steeds schaarser te verkrijgen. Ook mijn favoriet. Lewist Hamilton en de originele groene daar achter, maar met suiker wat ik liever niet neem.
Laats nog bij Hanos en Sligro geweest voor een 12pack maar ook daar liggen ze niet meer in de schappen. Bij enkele kleine tankstations hebben ze 'm nog wel liggen, dus er moet nog een groothandel zijn die ze verkoopt.
Zal deze blauwe minder verkopen dat ze eruit gaan, of zal dit gewoon komen door het grote aanbod monster en de winkel eenmaal een keuze moet maken?
Ik vermoed dat die inderdaad niet verkoopt..
 
Ik vermoed dat die inderdaad niet verkoopt..

Toen ik nog in NL woonde vond ik dat by faaaar de lekkerste Monster die er toen was. Gewoon die orginele Monster smaak maar dan zonder suiker. Vond hem overigens ook nauwelijks te onderscheiden van het origineel... Zo goed was 'ie.

Maar ja misschien kopen de meeste mensen toch die kutsmaakjes zoals die gele en oranje troep... Waardoor deze eruit is gehaald. Zonde .
 
Toen ik nog in NL woonde vond ik dat by faaaar de lekkerste Monster die er toen was. Gewoon die orginele Monster smaak maar dan zonder suiker. Vond hem overigens ook nauwelijks te onderscheiden van het origineel... Zo goed was 'ie.

Maar ja misschien kopen de meeste mensen toch die kutsmaakjes zoals die gele en oranje troep... Waardoor deze eruit is gehaald. Zonde .

Ja ben het er mee eens, de andere smaken vind ik echt niet veel aan mis de echte energy smaakbeleving een beetje. Dan kies ik zelfs liever voor Rockstar hier net over de grens in Duitsland met hun zero aanbod.

Blijkbaar nog wel in de plus verkrijgbaar, dan rijden we daar heen. Een winkel die het heeft is tenslotte genoeg om te kunnen blijven genieten! Het zal op mijn vakantiebestemmingen in de toekomst wel een uitdaging worden om weer de blauwe te scoren. Toen het net op de markt kwam was dit een speurtocht, jaren was het easy en lagen ze overal en nu zal het weer lastig worden. Eerste dag van aankomst maak ik altijd een tour langs de buurtwinkeltjes als een junk...op zoek naar de blauwe om er direct een tas vol van in te slaan. Dat gevoel als je het blauwe blikje in de schap ziet staan :rocknana:
 
Back
Naar boven