AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Ben echt dik jaloers op jullie. Hier in Rusland kan ik niet 1 fucking sugar free energy drink vinden op af en toe een witte Monster Zero na... En jullie hebben nu gewoon die violets en blue en binnenkort zeker ook die groene in zowat elke supermarkt. Dikke tyfuszooi :(

Het scheelt dat de steroids hier cheap zijn anders was ik al lang pleiten

Waarom zit jij in Rusland?

Ja zoiets had ik door. Maar waarom en hoe en is het voor een paar jaar of vast.
Waarom: uit eerdere posts had ik begrepen dat hij het daar goed heeft op vlak van balans werk vs privé (verdient niet slecht, weinig belastingen, voldoende tijd voor gym-goals ...)
Hoe: vermoedelijk met het vliegtuig :)
Voor al het overige: fill us in @Spambod

Ja zoiets had ik door. Maar waarom en hoe en is het voor een paar jaar of vast.

Een paar jaar geleden is ons hele gezin terug hiernaartoe verhuisd. Mijn ouders hadden het allemaal wel gezien in NL en mij leek het ook wel een goed idee. De verhuizing verliep overigens grotendeels per auto en niet per vliegtuig (@lienlien) :p

Persoonlijk denk ik niet dat ik ooit nog terug ga naar Nederland (om te wonen dan hè). Maar dat zeg ik nu... Wellicht denk ik daar wel anders over tegen de tijd dat ik kinderen heb enzo. Ben zelf namelijk toch wel blij/dankbaar dat ik in Nederland ben opgegroeid en niet hier.

Een paar jaar geleden is ons hele gezin terug hiernaartoe verhuisd. Mijn ouders hadden het allemaal wel gezien in NL en mij leek het ook wel een goed idee. De verhuizing verliep overigens grotendeels per auto en niet per vliegtuig (@lienlien) :p

Persoonlijk denk ik niet dat ik ooit nog terug ga naar Nederland (om te wonen dan hè). Maar dat zeg ik nu... Wellicht denk ik daar wel anders over tegen de tijd dat ik kinderen heb enzo. Ben zelf namelijk toch wel blij/dankbaar dat ik in Nederland ben opgegroeid en niet hier.
My bad! :)

Ik review ze onder mijn IG post.

Tot nu toe oranje en paars op..

Oranje: Sinaasappelsmaak - Lekkerder als Monster Ultra Sunrise
Paars: Vergelijkbaar met monster Ultra Violet - Iets minder prik (moeilijk te zeggen welk lekkerder is)
Groen: Frisse limoen smaak - Erg lekker!
Blauw: Geen idee welke smaak, maar valt ontzettend tegen!:sad:

Bij deze een update van de smaken welk ik tot nu toe op heb! Can confirm..groen en paars zijn super nice!:thumbs:

Blauw was een enorme tegenvaller! Verwachtingen waren hoog..maar valt enorm tegen.
Wauw deze is wel echt heel lekker! Beetje citrus maar niet te. 10/10 voor mij! Miss kies ik hem zelfs wel boven witte monster :eek:

20190711_162726.jpg
Hij is nice hè!:thumbs:

Vind ehm eerder een tegenhanger van Ultra Citron van Monster, maar dan is deze zeker lekkerder!:zuip:
Groene 3D goed gekeurd, erg nice.
:thumbs:
Dit dus:punch:

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker met gif bespoten sla vreten, rip al je gains man. Werkt je muscle protein synthese tegen volgens facebook

Weggegooid.. smaakt naar kersen en ik HAAT die chemische kersen smaken:o

20190712_161253.jpg

Je zit hier blijkbaar nog niet zo lang..doorgeslagen gekkie in mijn ogen

Veeg me op:aluhoedje:

* amen *

En kun je dedicated doen tot je een ons weegt..maar echt buff ga je nooit worden.

net als ik

Je bent nog jong of niet?
Man, man..wat ga jij een kutleven tegemoet.

Ik hoop dat je nog tot inkeer komt voordat je dood gaat..:duh:
Gemiste kans op een potentie

Hoe oud ben je als ik vragen mag? Je bent al goed doorgeslagen naar mijn mening.

Volg anders Aron Winnelinckx eens op instagram of facebook, kun je mogelijk nog wat van leren ;)

Eagleone topicban, dat trollen doe je maar lekker op FB of een ander forum, niet hier. Volgende keer kaarten.

Terug
Naar boven