AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Minimaal!
Speciale gelegenheden? Zoals zojuist..woensdagmiddag 16:45uur of gister tijdens het koken..

Nee, vind dat spul gewoon erg lekker! De tijd dat ik het voor de energy dronk is wel voorbij.

True, true! Ik zou het liefst meer soorten Bang in NL zien.

Rainbow Unicorn en Bangster berry bijvoorbeeld zijn super nice!

Net witte 3d Energy op..niet bijzonder..niet zijn geld waard!


In NL is er toch helemaal geen bang te verkrijgen in de super? (Alleen musclemeat en xxl / online stores?)
 
Ja bedoelde als je wat uit USA besteld ofzo en ze zijn aardig prijzig. Dat je er dan op een vrijdagavond van geniet ipv woensdag middag achterover slaan voor het trainen.
Aah zo..Ja, wanneer ik blikken bestel van 4a5euro dan probeer ik daar wel wat meervan te genieten dan in 30 seconde weg te beuken:o
In NL is er toch helemaal geen bang te verkrijgen in de super? (Alleen musclemeat en xxl / online stores?)
Klopt, maar die smaken vind ik het geld vaak ook niet waard.

Echter bestel ik soms wel een paar blikken mee wanneer ik bij musclemeat bestel..
 
Aah zo..Ja, wanneer ik blikken bestel van 4a5euro dan probeer ik daar wel wat meervan te genieten dan in 30 seconde weg te beuken:o
Klopt, maar die smaken vind ik het geld vaak ook niet waard.

Echter bestel ik soms wel een paar blikken mee wanneer ik bij musclemeat bestel..
Voor wat betreft de speciale blikken, neemt Marvin zijn tijd; op zijn minst toch zo'n 45 seconden :p
 
Even de lijst updaten

Even een gedronken lijst update:

Anders ik wel, heb er namelijk al flink wat op.

Monster:
  1. Original
  2. Absolutley zero
  3. The Doctor
  4. Ripper
  5. Assault
  6. Ultra Violet
  7. Ultra Blue
  8. Ultra Sunrise
  9. Ultra Red
  10. Ultra Citron
  11. Ultra white
  12. Ultra Black
  13. Mango Loco
  14. Pipeline punch roze
  15. Pipeline punch paars
  16. Punch monster red ballers blend
  17. Rehab lemon
  18. Rehab peach
  19. Rehab pink lemonade
  20. Rehab raspberry
  21. Rehab green tea
  22. Rehab white dragon
  23. Java Kona Blend
  24. Java Loca Moca
  25. Java Vanilla light
  26. Java Mean bean
  27. Java Salted Caramel
  28. Muscle monster vanille
  29. Muscle monster banaan
  30. Lewis hamilton
  31. Valentino Rossi
  32. Hydro manic melon
  33. Hydro mean green
  34. Monster energy shot
Bang:
  1. Bangster Berry
  2. Pina Colada
  3. Rainbow Unicorn
  4. Blue Razz
  5. Cotton Candy
  6. Black cherry vanilla
  7. Cherry blade lemonade
  8. Citrus twist
  9. Lemon drop
  10. Peach mango
  11. Star blast

Rockstar:
  1. Zero Carb blue
  2. Sugar free white
  3. Recovery Fruit punch red
  4. Pure zero punched
  5. Xdurance Smashed blue cotton candy
  6. Xdurance ripped red strawberry kiwi
  7. Pure zero silver ice
  8. Pina colada
Redbull:
  1. Redbull classic
  2. Redbull light
  3. Redbull zero
  4. Redbull purple edition
  5. Redbull blue edition
  6. Redbull summer edition
  7. Redbull coconut edition
  8. Redbull energy shot
3D Energy:
  1. Rood
  2. Blauw
  3. Paars
  4. Groen
  5. Wit
  6. Oranje

Wie biedt meer? ;)
bodybuilding.nl . Kan er een banner met 'Stimjunk' geregeld worden voor Skatermarvin ? :grinny:
 
Mijn bestelling is binnen :heart: Hier in Rusland is dit helaas de enige zero monster die te krijgen is... De witte is niet mijn favoriet maar ja alsnog beter dan niets natuurlijk.

Hier in de supermarkt kosten ze fucking 2 euro per stuk. Op internet heb ik ze gevonden voor 1 euro per stuk en gratis verzendkosten... Maximaal van geprofiteerd dus :penis:

P90719-195753.jpg
 
Mijn bestelling is binnen :heart: Hier in Rusland is dit helaas de enige zero monster die te krijgen is... De witte is niet mijn favoriet maar ja alsnog beter dan niets natuurlijk.

Hier in de supermarkt kosten ze fucking 2 euro per stuk. Op internet heb ik ze gevonden voor 1 euro per stuk en gratis verzendkosten... Maximaal van geprofiteerd dus :penis:

Bekijk bijlage 461076
De witte is eigenlijk de gene die ik als je enige nog drink :P
 
Vind witte het minste
 
Wit en paars :heart:.
Rood vind ik ook wel oké voor de afwisseling Geel heeeel af en toe als het warm is.
 
Mijn bestelling is binnen :heart: Hier in Rusland is dit helaas de enige zero monster die te krijgen is... De witte is niet mijn favoriet maar ja alsnog beter dan niets natuurlijk.

Hier in de supermarkt kosten ze fucking 2 euro per stuk. Op internet heb ik ze gevonden voor 1 euro per stuk en gratis verzendkosten... Maximaal van geprofiteerd dus :penis:

Bekijk bijlage 461076
Goede deal & stash!
 
Mijn bestelling is binnen :heart: Hier in Rusland is dit helaas de enige zero monster die te krijgen is... De witte is niet mijn favoriet maar ja alsnog beter dan niets natuurlijk.

Hier in de supermarkt kosten ze fucking 2 euro per stuk. Op internet heb ik ze gevonden voor 1 euro per stuk en gratis verzendkosten... Maximaal van geprofiteerd dus :penis:

Bekijk bijlage 461076
Voor de supermarkt gaan staan 1,50€ :p

Als ik zoveel insla dan drink ik er ook veel meer. Drink het meestal alleen in het weekend. Maar met zo'n stash elke dag haha
 
Voor de supermarkt gaan staan 1,50€ :p

Als ik zoveel insla dan drink ik er ook veel meer. Drink het meestal alleen in het weekend. Maar met zo'n stash elke dag haha

Nah dat heb ik niet eigenlijk. Drink het ook niet dagelijks... Het is meer zoiets om na een lange stressvolle dag mee op de bank te ploffen haha. Misschien eens in de twee dagen gemiddeld.
 
Nou nee, in Amerika dronk ik er weleens drie op een dag, maar dat was omdat er zoveel keuze was

Pff dat is sowieso een droom... Gewoon eens een Amerikaanse supermarkt binnenlopen en vervolgens alles kopen wat me lekker lijkt en dan all out gaan :hahaha:
 
Pff dat is sowieso een droom... Gewoon eens een Amerikaanse supermarkt binnenlopen en vervolgens alles kopen wat me lekker lijkt en dan all out gaan :hahaha:

Tankstation is al genoeg, :p
was echt energy heaven daar. Je kon alleen nooit voorspellen wat het assortiment was. Soms had je een klein tankstation met mega veel keus, maar ook vice versa
 
Dan bestel ik liever bij die wayofhealthshop voor iets meer, dan kun je nog meer smaken kiezen. Hier heb je gelijk een tray.

Hoewel groen wel echt nice is:woot:

En uiteraard: Thanks 4 sharing:thumbs:
Way of health krijgt binnenkort ook groen.

edit; dacht dat het over monster ging.
 
Back
Naar boven