Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Ik vind die cola energie iig lekkerder dan de cola zero :vomit:

• Topic Starter Topic Starter
Proeven mensen echt verschil tussen coca cola of coca cola zero? ik snap serieus niet waarom je nog de normale versie met suiker zou pakken, die zero is gewoon hetzelfde:o

Dan hoop ik niet dat je vaak monster drinkt..
Nee niet heel vaak inderdaad. Meestal haal ik het niet in huis. Hoorde dat er in Venlo een fysieke winkel is waar ze deze ook verkopen dus daar ga ik wel eens kijken als ik in de buurt ben. Hopelijk wat goedkoper dan 2,50

Nee niet heel vaak inderdaad. Meestal haal ik het niet in huis. Hoorde dat er in Venlo een fysieke winkel is waar ze deze ook verkopen dus daar ga ik wel eens kijken als ik in de buurt ben. Hopelijk wat goedkoper dan 2,50
Waar haal jij ehm voor 2.50?:eek:

Ze hebben Monster, bij mij in de buurt in ieder geval, nu ook al bij de Plus uit de schappen gebannen. Hier in de buurt alleen nog maar bij de Jumbo en Action te krijgen,

Bij de Action hebben ze nu energy van het merk "deal". De watermeloen en mixed berry zijn awesome. Helaas wel met suiker...

Bij ons vind je ze naast de winkel en tankstation ook in bv. broodjeszaken en frituren. In NL ook?

Als je dicht aan de Duitse grens woont zou ik anders daar eens kijken in van die grote drankwinkels. Daar hebben ze altijd een enorm assortiment energy drinks en vaak ook nog goedkoper dan in NL. Net over de grens in Venlo had je een chille winkel waar je niet alleen allerlei Monsters had maar ook Rockstar en nog een hele boel andere shit die ik niet eens kende. Het enige nadeel is dat je statiegeld voor die blikken betaalt en ze dus terug moet brengen :p

Weet iemand zo een adresje voor die Bang energy drinks? lijken wel lekkere smaken tussen te zitten en heb ze in New York wel gezien alleen zat ik toen al met mijn monsters in mijn hand:o

Als je dicht aan de Duitse grens woont zou ik anders daar eens kijken in van die grote drankwinkels. Daar hebben ze altijd een enorm assortiment energy drinks en vaak ook nog goedkoper dan in NL. Net over de grens in Venlo had je een chille winkel waar je niet alleen allerlei Monsters had maar ook Rockstar en nog een hele boel andere shit die ik niet eens kende. Het enige nadeel is dat je statiegeld voor die blikken betaalt en ze dus terug moet brengen :p
Alleen tegenwoordig betaal je statiegeld op blikjes..

Weet iemand zo een adresje voor die Bang energy drinks? lijken wel lekkere smaken tussen te zitten en heb ze in New York wel gezien alleen zat ik toen al met mijn monsters in mijn hand:o
Je bedoelde de exotischere zeker? Want musclemeat verkoopt ze bijvoorbeeld wel..maar niet een al te groot assortiment

Je bedoelde de exotischere zeker? Want musclemeat verkoopt ze bijvoorbeeld wel..maar niet een al te groot assortiment
Ik weet dat musclemeat er verschillende had maar die zijn niet op voorraad. verder kan ik niet echt sites vinden die blikken los verkopen

Bespaar jezelfde moeite! Dit was gore bocht!!

Die blikken zien er zo vet uit maar nog nooit iets positiefs over gehoord

Die blikken zien er zo vet uit maar nog nooit iets positiefs over gehoord
De zoete rehabs zijn wel ok (lemon, peach, raspeberry, pink lemonade). En die paarse dragon (white dragon) tea was te doen, met dit was gewoon een soort koude zwarte thee..

Inderdaad 3.25euro excl. verzendkosten door de gootsteen. Voor dat geld had ik liever nog een groene ultra paradise gehad.

Terug
Naar boven