AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

@Sanca RKO
Hier zijn een stuk goedkoper trouwens. En er zwerft hier ook een kortingscode rond van energycans. Scheelt weer
Zag ik wel eens voorbij komen, ik heb alleen nog maar Monster(s) gehad, die anderen verkopen ze hier niet.

BDB08F7F-AE47-476D-8D02-8BF8125CC510.jpeg
Design blijft strak en voor de afwisseling top. Release in EU mag van mij zeker 🥰

Waarom geen 500ml vraag ik mij dan weer af. Wil die nog wel eens proberen.

In Rusland maken ze nu ook zelf witte zero Monsters alleen is de smaak compleet anders dan van die, die in Sittard (?) worden gemaakt en zijn de blikken 449ml ipv 500ml. Ik koop die troep iig niet.

Drink nu alleen nog maar af en toe Pepsi Cherry en Pepsi Lime zonder suiker :hahaha: Maar is misschien ook maar beter zo, want van energy drinks ga je sneller dood

In Rusland maken ze nu ook zelf witte zero Monsters alleen is de smaak compleet anders dan van die, die in Sittard (?) worden gemaakt en zijn de blikken 449ml ipv 500ml. Ik koop die troep iig niet.

Drink nu alleen nog maar af en toe Pepsi Cherry en Pepsi Lime zonder suiker :hahaha: Maar is misschien ook maar beter zo, want van energy drinks ga je sneller dood
Zijn ze zo anders? Ben eigenlijk wel benieuwd nu 😂

Zijn ze zo anders? Ben eigenlijk wel benieuwd nu 😂

Ja, als je gewend was aan de “originele” is dit een flinke tegenvaller imo. De Russische variant bevat veel minder prik, alsof je een blik 2 dagen lang open hebt laten staan en de smaak is gewoon off. Moeilijk te omschrijven. Ik denk gewoon andere ingrediënten/verhoudingen en weet ik veel wat nog meer.

4103D5DF-08C7-4929-946F-4C0E450263CB.jpeg

Ik ben niet zo fan van sour apple in drinken. Zou ‘m ook niet weer kopen. Design wel ❤️

C5E2ECAE-FA6C-4AB2-ADA9-FD98B61C655B.jpeg

Hele chille frisse smaak. Zou liever zoiets zien in plaats van de monster citroen

Bijlagen

• 38AAD1C8-6AB6-4554-8E83-D4ED830BCBF4.jpeg
    38AAD1C8-6AB6-4554-8E83-D4ED830BCBF4.jpeg
    137,3 KB · Weergaven: 102
Terug
Naar boven