MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
Volgens mij had ik toen ook de Strawberry & raspberry smaak en die vond ik ook super. Volgens mij kom je na korting meestal rond de €1,50 per blik uit daar

Die Ultra Rosa viel me ook zeker niet tegen!!

Heeft niks met energy drinks te maken maar ik zag vandaag voor het eerst dit hier in de winkel. Hebben jullie dat in Nederland ook al? Misschien vanavond ff een glaasje proberen.

Bijlagen

• A563F427-CF79-4DA5-A518-03746DCD9648.png
    A563F427-CF79-4DA5-A518-03746DCD9648.png
    1,5 MB · Weergaven: 149
Nog niet gezien! Ben benieuwd.
Zag ook een Orange Vanille smaak langskomen online, ook wel benieuwd naar.

Kreeg net een mailtje dat er nieuwe monsters bij een leverancier zijn, dus ook de fiesta & rosa. 45 euro voor 24 blikken. Dat is een prima startprijs, misschien dat ze dus ooit makkelijk te verkrijgen zijn.

Nog niet gezien! Ben benieuwd.
Zag ook een Orange Vanille smaak langskomen online, ook wel benieuwd naar.

Kreeg net een mailtje dat er nieuwe monsters bij een leverancier zijn, dus ook de fiesta & rosa. 45 euro voor 24 blikken. Dat is een prima startprijs, misschien dat ze dus ooit makkelijk te verkrijgen zijn.

Laat weten als te bestellen is!

Aa ja, die heb ik hier in Hongarije ook geprobeerd. Ik vond de sinaasappelsmaak niet zo heel sterk.

Oo die perzik vind ik wel echt heel fijn!:D

Klopt. Net geprobeerd. Het rook alleen een beetje naar sinaasappel maar dat kwam totaal niet terug in de smaak. Pepsi maakt veel betere cola met smaakjes zoals Lime en Cherry. Valt tegen van Coca Cola.

Klopt. Net geprobeerd. Het rook alleen een beetje naar sinaasappel maar dat kwam totaal niet terug in de smaak. Pepsi maakt veel betere cola met smaakjes zoals Lime en Cherry. Valt tegen van Coca Cola.

Agreed! Al de mango pepsi max geprobeerd? De lime was altijd m'n favoriet, maar de mango komt ook echt wel heel dicht in de buurt:D

82FD44C8-E6C9-45A3-B9AA-C1367BA3ED7B.jpeg

Mening over Apple al eens gegeven, design ook niet mijn ding. Ik sla ze over voortaan

Terug
Naar boven