Fitness Seller

Monstercycle:TestE,Bold,TrenAce,Winny-Tabs,

tof kuurtje, veel succes ermee ;)
welke krachtvooruitgang hoop je te boeken? bv met benchen?

mn volg kuurtje gaat er ongeveer ook zo uitzien, denkelijk wel met parabolan dan ipv met tren

• Topic Starter Topic Starter
Bij men 2de kuur zo'n 5 maanden geleden (Test E -winny tabs) heb ik max. 145*1 kunnen benchen. Heb de laatste 2 maanden niet meer zo intenstief getraind door examens en vakantie. Heb paar dagen geleden nog 5*130 kunnen benchen.
Nu met deze kuur van 12 weken hoop ik tegen het einde van men kuur de 160 of miss wel de 170 te kunnen benchen.

Vanavond staan er schouders op het programma

Laatst bewerkt:
Haha, ben nog geen week bezig maar heb precies al meer spuiten gezet dan in men vorige kuur te samen :D
Morgen weer een lekkere shot van 1.5 ml tren ace
Ik voel het nu echt al in men lichaam , daarnet een pr gedaan bij shoulder dummbell press: 45 kg in elk hand, gaat goed zo

Denk dat ik binnenkor ook in men schouders ga zette, heb daarnet 1.5 ml tren ace in men been gezet en die ging er zo moeilijk in dat het echt pijn begon te doen.
Voor de rest voel ik me lekker

Je doel is dus ook echt kracht..

Ben benieuwd wat voor trainingschema je er op na houd..?

Vandaag een heerlijke borstraining gehad.
Heb de 140 trug geprobeerd heb die 4* gedaan.
Ik denk dat ik nu echt wel kan zeggen dat die tren ace echt is ingeslaan.
Ook al ben ik juistgeteld 8 dagen bezig.
Dit belooft voor de 5 weken die ik het nog moet gebruiken.
Niet te vergeten dat die Test en Bold ook nog moeten inslaan en dat later in de kuur winny tabs tevoorschijn komen.
Ik ben in ieder geval een gelukkig mens voor hoe het er nu voorstaat met men training.
Groeten

Kleine update: Ben nog geen 2 weken bezig maar verschil is er al. Ik word droger terwijl ik er geen reet voor doe ivm met buikspieroef of cardio. Men voeding blijft het zelfde. Voedsel binnekappen tot ik bijna moet overgeven. Die tren ace is echt aan het inslaan. Heb echt zo'n godengevoel en ik voel me de beste. Dit beloofd nog voor de komende 10 weken.
Of deze kuur al aan men verwachtingen voldoet. Zeker en vast.
Groeten

suc6 man hou ons op dehoogte

Ik begin toch een beetje af te zien van dat vele prikken. Heb zojuist 2* bloed getrokken en nog is een zenuw geraakt wat toch wel wat pijnlijk was.
Miss ben ik toch niet zo hardcore :(

Kleine update: Ben nog geen 2 weken bezig maar verschil is er al. Ik word droger terwijl ik er geen reet voor doe ivm met buikspieroef of cardio. Men voeding blijft het zelfde. Voedsel binnekappen tot ik bijna moet overgeven. Die trenbolone ace is echt aan het inslaan. Heb echt zo'n godengevoel en ik voel me de beste. Dit beloofd nog voor de komende 10 weken.
Of deze kuur al aan men verwachtingen voldoet. Zeker en vast.

Groeten

Ik begin toch een beetje af te zien van dat vele prikken. Heb zojuist 2* bloed getrokken en nog is een zenuw geraakt wat toch wel wat pijnlijk was.
Miss ben ik toch niet zo hardcore :(

Stel je niet aan man, eergister was nog alles top. Niet aan dat zwakke gevoel toegeven.

hahahaha, grapje mag ik aannemen ? :D

Kleine update, ben al paar dagen in Polen en ik kom dinsdag trug. Trainen zit er deze week niet echt in buiten wat situps en pompen en dippen op 2 stoelen. Verder zie ik er uitgezetter uit. Heb net een pijnloze inject tren ace gezet. Zal blij zijn om dinsdag aan het ijzer te kunnen

Juist logje gelezen! Ik hoop dat je uw doelen behaald! Veel succes met het verdere kuurtje! Je plaatst toch ook wel een foto?????

Greetz

Alles gaat goed, word droger en breder :)

Terug
Naar boven