AndroidHealthClinic

Monstercycle:TestE,Bold,TrenAce,Winny-Tabs,

Hoe staat het er nu bij..?

De Bold zou nu toch ook wel stilaan zijn werk moeten doen, denk ik !
Laat ons iets weten man, ben echt wel nieuwsgierig hoe de rest van je kuur verloopt !
En het is tot nu toe een leuke log geweest om te lezen dus, schrijven maar... (tenzij je natuurlijk niet meer aan je toetsenbord geraakt doordat je borstspieren in de weg zitten...) ::D

• Topic Starter Topic Starter
hoi mannen,
het gaat nog altijd goed maar niet meer zoals in het begin.
ben al zo'n 3 weken met winny tabs bezig en je ziet al aardig wat verschil qua hardheid. Plus dat ik ook nog eens men buik iedere dag train en 2* per week aan cardio doe.
Men kracht is nog altijd hetzelfde, niets afgenomen maar ook niets bijgekomen.
Bij men volgende kuren ga ik toch voortaan alleen maar 1 lange esther gebruiken ipv meerdere, want ik kom nu net zoveel bij als in men vorige kuur die enkel Test E bevatte dan nu met Test E en Bold. Je hoort me zeker niet zeggen dat de kuur slecht is. Iedere dag komen er mensen naar me toe met de melding dat ik een beest aan het worden ben.
Ik zal nog proberen iedere week een update te geven.
Train ze ;)

Ziet eruit als een lekker kuurtje :)

veel succes, en keep us posted :thumb:

en wat waren je gains nu in totaal?
mss wat pic's?

ja hoe is het er nu mee

edit.....foutje bedankt

akkoord, maar ik zou de primo op 4ml/week zetten of is dit te weinig ?
ovation gaat hierop heel goed, ma ja, dat wil ni echt iets zeggen, die kerel reageert totaal anders op gear dan wij zelf...
als ik erover nadenk, is 400mg primo even duur als 800mg bold... dus ja, laat ik mss best vallen...
mss toch vanaf week 6 eens Trenbolone A erbij kappen dan, alhoewel ook weer duur uitkomt natuurlijk...
oh ja, we zijn wel !

Primo op 400 is Prima!!:D
bij mij deed het perfect zn werk!!

Terug
Naar boven