- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succes man. 100kg moet zeker lukken
ziet er btw heel lekker kuurtje uit.
1vraagje waarom pak je winnytabs en geen injecties?

Brrrr, leuk logje, maakt een mens toch wel heel hongerig naar de volgende kuur !!!!
Je zit wel hoog ee maat, 750mg test + 800mg bold + 337,5mg trenbolone a per week = 1887mg anabolen die door je lichaam gieren, dit kan niet anders dan een MONSTERKUUR zijn !!!
Zou het volgens jou iets zijn om in mijn volgende kuur ook de trenbolone A erbij te gooien ?
Voorlopig plande ik ze zo:
W 1-10 500mg test E
W1-9 400mg deca
W1-4 40mg dianabol per dag
dus misschien alsvolgt:
W4-10 75mg trenbolone A EOD erbij gooien ?
In elk geval veel succes verder met je kuur !!!!
PS: knappe stats op 21 jaar !!!

Deca hakt veel erger in op je libido, iniedergeval bij mij. trenbolone ace nooit problemen mee gehad. Volgende keer zelf maar is ondervinden hoe het is 2x19nor denk dat het flink overdreven is.
Kan je trouwens zelf niet bij je kont? Ik doe dat altijd zelf nl.
heb er ook geen enkel probleem mee om in mijn billen te prikken, doe nooit anders !
akkoord met wat je zegt over de 2 19nor-produkten, maar ik heb van deca quasi nix van last (wel slechts op 200mg/week) en onlangs van trenbolone E ook niet echt een dip gehad... wel iets minder zin in coïtus, maar door nolvadex was dit algauw weer op niveau !
Lijkt mij nochtans lekker, deca en trenbolone bij elkaar !
dank voor de info !
vorig jaar bold genomen op 400mg/week en inderdaad niet echt spectaculair te noemen !!
op 800mg komt het me net iets te duur iet, en zou dan liever eens opteren voor primo !
grtzzzz
Ik denk dat primo je duurder gaat uitkomen aangezien die op 100 mg/ml gedoseerd is.

hoeveel weken heb je die EQ gebruikt dan .ik zelf begin maandag weer met mijn kuur ik doe de EQ OP 500 16 WEKENheb er ook geen enkel probleem mee om in mijn billen te prikken, doe nooit anders !
akkoord met wat je zegt over de 2 19nor-produkten, maar ik heb van deca quasi nix van last (wel slechts op 200mg/week) en onlangs van trenbolone E ook niet echt een dip gehad... wel iets minder zin in coïtus, maar door nolvadex was dit algauw weer op niveau !
Lijkt mij nochtans lekker, deca en trenbolone bij elkaar !
dank voor de info !
vorig jaar bold genomen op 400mg/week en inderdaad niet echt spectaculair te noemen !!
op 800mg komt het me net iets te duur iet, en zou dan liever eens opteren voor primo !
grtzzzz
hoeveel weken heb je die EQ gebruikt dan .ik zelf begin maandag weer met mijn kuur ik doe de EQ OP 500 16 WEKEN
Vanaf maandag gooi ik er winny tabs bij voor 6 weken op zo'n 50 mg/ed.
Die doet nogal raar. Voor de rest blijf ik groeien. Wel niet zoveel meer als in het begin. Maar ik heb nog zo'n 7 weken tegaan dus we zien wel wat die ons brengt. 
klinkt goed bro, wat ben je in gewicht toegenomen tot nu toe?