XXL Nutrition

Monstercycle:TestE,Bold,TrenAce,Winny-Tabs,

succes man. 100kg moet zeker lukken
ziet er btw heel lekker kuurtje uit.
1vraagje waarom pak je winnytabs en geen injecties?

• Topic Starter Topic Starter
succes man. 100kg moet zeker lukken
ziet er btw heel lekker kuurtje uit.
1vraagje waarom pak je winnytabs en geen injecties?

Heb al eens winny tabs gebruikt, en dat ging super.
Winny inject ben ik geen voorstander van mede dat je last krijgt van pijnlijke gewrichten.

Heb er al bijna 4 weken opzitten en ik begin echt een monster te worden.
Niet normaal zeg. Die trenbolone ace geeft me zo'n strakke beestige look dat ik er geen woorden voor heb. Die Test E en Bold moet ook nog op gang komen en binnen 3 weken vliegen er nog eens winny tabs bij. Dit belooft nog veel.
Dit zijn de vooruitgangen die ik al heb gemaakt:
bench: 4*145 , pr 1*155
squaten en deadliften heb ik weinig kunnen doen door de last die ik soms wel in men benen heb door in men quads te injecteren.
Sinds een paar dagen geleden laat ik ze gwn door iemand in men kont zetten.
Heb geen last van enige stank of hoest of wat dan ook. Wel meer zweten dan normaal en ben vele malen agressiever. :D
Ik hoop dat ik nog vele weken mag knallen
Knal ze ;)

Brrrr, leuk logje, maakt een mens toch wel heel hongerig naar de volgende kuur !!!!
Je zit wel hoog ee maat, 750mg test + 800mg bold + 337,5mg tren a per week = 1887mg anabolen die door je lichaam gieren, dit kan niet anders dan een MONSTERKUUR zijn !!!

Zou het volgens jou iets zijn om in mijn volgende kuur ook de tren A erbij te gooien ?

Voorlopig plande ik ze zo:
W 1-10 500mg test E
W1-9 400mg deca
W1-4 40mg dbol per dag

dus misschien alsvolgt:
W4-10 75mg tren A EOD erbij gooien ?

In elk geval veel succes verder met je kuur !!!!

PS: knappe stats op 21 jaar !!!

Brrrr, leuk logje, maakt een mens toch wel heel hongerig naar de volgende kuur !!!!
Je zit wel hoog ee maat, 750mg test + 800mg bold + 337,5mg trenbolone a per week = 1887mg anabolen die door je lichaam gieren, dit kan niet anders dan een MONSTERKUUR zijn !!!

Zou het volgens jou iets zijn om in mijn volgende kuur ook de trenbolone A erbij te gooien ?

Voorlopig plande ik ze zo:
W 1-10 500mg test E
W1-9 400mg deca
W1-4 40mg dianabol per dag

dus misschien alsvolgt:
W4-10 75mg trenbolone A EOD erbij gooien ?

In elk geval veel succes verder met je kuur !!!!

PS: knappe stats op 21 jaar !!!

De kuur die jij hebt gepland is best ook wel lekker, maar als je er tren a bij wilt gooien dan zit je met het probleem (of het wel een probleem te noemen is) van 2* 19-nor varianten in je kuur. Ik kuur nu met 1 19 nor in men kuur en ik heb zelf al een klein beetje last ondervonden qua libido. Dus al je er al met 2 van in je kuur zit dan is het een groot risico ivm een aanslag op je libido.
Men doseringen vind ik zelf niet echt hoog, heb al 2* Test gebruikt op 500 mg ew. En die Bold heb ik hoog gedoseerd omdat ik mensen ken die slecht reageren op Bold laag gedoseerd.
Verder dank ik je voor je intresse.
Knallen maar ;)

Deca hakt veel erger in op je libido, iniedergeval bij mij. Tren ace nooit problemen mee gehad. Volgende keer zelf maar is ondervinden hoe het is 2x19nor denk dat het flink overdreven is.

Kan je trouwens zelf niet bij je kont? Ik doe dat altijd zelf nl.

Deca hakt veel erger in op je libido, iniedergeval bij mij. trenbolone ace nooit problemen mee gehad. Volgende keer zelf maar is ondervinden hoe het is 2x19nor denk dat het flink overdreven is.

Kan je trouwens zelf niet bij je kont? Ik doe dat altijd zelf nl.

Heb de eerste 3 weken van men kuur altijd in men quads gezet, maar na een paar incidenten daarmee heb ik daar echt vanaf gezien. Iemand hier die achter men hoek woont doet het perfect en zonder probleem.

heb er ook geen enkel probleem mee om in mijn billen te prikken, doe nooit anders !
akkoord met wat je zegt over de 2 19nor-produkten, maar ik heb van deca quasi nix van last (wel slechts op 200mg/week) en onlangs van tren E ook niet echt een dip gehad... wel iets minder zin in coïtus, maar door nolva was dit algauw weer op niveau !
Lijkt mij nochtans lekker, deca en tren bij elkaar !
dank voor de info !

vorig jaar bold genomen op 400mg/week en inderdaad niet echt spectaculair te noemen !!
op 800mg komt het me net iets te duur iet, en zou dan liever eens opteren voor primo !

grtzzzz

heb er ook geen enkel probleem mee om in mijn billen te prikken, doe nooit anders !
akkoord met wat je zegt over de 2 19nor-produkten, maar ik heb van deca quasi nix van last (wel slechts op 200mg/week) en onlangs van trenbolone E ook niet echt een dip gehad... wel iets minder zin in coïtus, maar door nolvadex was dit algauw weer op niveau !
Lijkt mij nochtans lekker, deca en trenbolone bij elkaar !
dank voor de info !

vorig jaar bold genomen op 400mg/week en inderdaad niet echt spectaculair te noemen !!
op 800mg komt het me net iets te duur iet, en zou dan liever eens opteren voor primo !
grtzzzz

Ik denk dat primo je duurder gaat uitkomen aangezien die op 100 mg/ml gedoseerd is.

akkoord, maar ik zou de primo op 4ml/week zetten of is dit te weinig ?
ovation gaat hierop heel goed, ma ja, dat wil ni echt iets zeggen, die kerel reageert totaal anders op gear dan wij zelf...
als ik erover nadenk, is 400mg primo even duur als 800mg bold... dus ja, laat ik mss best vallen...
mss toch vanaf week 6 eens tren A erbij kappen dan, alhoewel ook weer duur uitkomt natuurlijk...
oh ja, we zijn wel !

bijna twee gram per week ik kan goed geloven dat je een beetje wilder staat.
vooral gezien je leeftijd e. zeker geen comentaar want ik sta momenteel zelf aan 1480mg per week aan de zelde leeftijden het gaat heel lekker :evil2:

btw stats zijn ook +- gelijk(ik ben wel nog maar 1week ver)

waar train je in antwerpen?

akkoord met wat je zegt over de 2 19nor-produkten, maar ik heb van deca quasi nix van last (wel slechts op 200mg/week) en onlangs van trenbolone E ook niet echt een dip gehad... wel iets minder zin in coïtus, maar door nolvadex was dit algauw weer op niveau !
Lijkt mij nochtans lekker, deca en trenbolone bij elkaar !
dank voor de info !

grtzzzz
hoeveel weken heb je die EQ gebruikt dan .ik zelf begin maandag weer met mijn kuur ik doe de EQ OP 500 16 WEKEN

Dat gaat lekker ik volg je op de voet.

knalleeuh maar;)

Heb vandaag men laatste tren ace inject gezet. Een week vroeger dan voorzien. Heb er 5 weken van gemaakt ipv 6. Vond dat de tren ace zen beste werk al had gedaan en dat eod prikken begon men strot uit te hangen om het nog beschaafd te zeggen. :D Vanaf maandag gooi ik er winny tabs bij voor 6 weken op zo'n 50 mg/ed.
Verder gaat alles goed. Heb vandaag een pr gedaan bij de deadlift. 190 kg voor 1*. Squatten heb ik al een tijdje niet meer gedaan door een probleem met men rechterknie. :(Die doet nogal raar. Voor de rest blijf ik groeien. Wel niet zoveel meer als in het begin. Maar ik heb nog zo'n 7 weken tegaan dus we zien wel wat die ons brengt. ;)

gaat lekker hoor!!

Heb je wat progresie foto's .?

je gaint goed zo te lezen ;)

klinkt goed bro, wat ben je in gewicht toegenomen tot nu toe?

klinkt goed bro, wat ben je in gewicht toegenomen tot nu toe?

euhmmm, om eerlijk te zijn heb ik me al zo'n 2 weken niet meer gewogen.
Ik schat zo'n 5 a 6 kg.
Ik let er eigenlijk niet zoveel op. Ik kijk gewoon in de spiegel of ik er breder en gespierder uitzie. Tot nu toe gaat alles goed. Heb sinds vandaag de winny tabs bijgegooid. Dus dat beloofd nog voor de komende weken.
Vandaag wel een nieuwe pr. Schouder dummbell press 47 kg in ieder hand. Nog zo'n 3 kg erbij en ik pak het max. gewicht van de halters in onze fitness voor de schouders.;)

Terug
Naar boven