XXL Nutrition

Mooie trainingsschema?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dt is ingewikkelder
Dus je kiest voor bv. 40 minuten en dan doe je maar iets om de tijd om te krijgen ?

Ik ben nu wel eens benieuwd hoe een gemiddelde training van je eruit ziet....
 
Dominikator2.0 lees je überhaupt wel de antwoorden die je krijgt in je drie topics die je hebt? Zelden iemand gezien die er zo weinig van snapt namelijk. Lees de sticky topics eens zou ik zeggen.
 
Dominikator2.0 lees je überhaupt wel de antwoorden die je krijgt in je drie topics die je hebt? Zelden iemand gezien die er zo weinig van snapt namelijk. Lees de sticky topics eens zou ik zeggen.

Nou ik ken er nog wel eentje. Eentje die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke benen wilt.
 
Beetje verspilde moeite allemaal, hij luistert nergens naar. Dat je 15 jaar bent is geen excuses om zo onbenullig te doen.
 
Neen dit is geen goed schema.
 
Dus je kiest voor bv. 40 minuten en dan doe je maar iets om de tijd om te krijgen ?

Ik ben nu wel eens benieuwd hoe een gemiddelde training van je eruit ziet....
Gwn 60 armen en 30schoudersbijvoorbeeld dan doe ik 15triceps 15biceps 15schouders 15triceps 15biceps 15schouders en 20-50 seconden rust ertussen.nieuwe die oude die jij las doe ik niet meer dankzij jullie dit is een goeie site.
 
Laatst bewerkt:
Dominikator2.0 lees je überhaupt wel de antwoorden die je krijgt in je drie topics die je hebt? Zelden iemand gezien die er zo weinig van snapt namelijk. Lees de sticky topics eens zou ik zeggen.
Heb gedaan ik snap nu alles waarover ik vroeg dankzij jullie
 
Dus als jij net 1 setje squats hebt gedaan en de 40 minuten zijn voorbij, stop je er acuut mee?
Ik doe niet aan setjes en reps gewoon tijd zo train je meer dan met reps en setjes
 
120 minuten per week besteden aan alleen je biceps en triceps, is dat niet iets te voorbarig? :p
 
Hoeveel KG lift je dan per minuut?

Probeer me even een beeld te vormen of ik dit schema ook moet gaan volgen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven