Fitness Seller

Morgenavond Aimée bij Holland Sport op Ned. 3!!

Zag er goed uit aimeeee!
Mooie billen:D

flink groot, .....................................

edited bij nofear: blijkbaar mag je alleen typen wat men wil horen dus om iedereen voor te zijn.

Zag er goed uit Aimee!

was vast geen cameraVROUW :p

zag er goed uit :thumb:

Flinke massa, vooral een erg dikke rug. Maar vet% ligt nog wel hoog of heb ik dat maar.

Valt wel mee hoor no_fear, dat dacht ik eerst ook maar dat lag bij mij aan de schaduw.

Zeker niet mis, zoals overal heb je idioten bij met belachelijke reacties maar daar moet je vooral niet op letten.

Doe zo voort meid. Succes.

Lodewijks zag er gruwelijk uit. Molleman trouwens ook :D Ga zo door meid :thumbs:

Bf lag imo ogen ook nog wat te hoor. Wedstrijd komt eraan. Maar waarschijnlijk met de juiste vocht afdrijvers ziet het er al heel anders uit.

Maar ik wist niet dat ze iets gebruikte. Vandaar dat ik het vond tegenvallen. Oude foto's misschien te vaak gezien. Ik had meer dat gezicht verwacht.

Ze heeft nog een paar weken, gaat helemaal goed komen :)

En MrNoFearNoBrain zou ik willen aanraden even wat pics van Aimee van vorig jaar erbij te pakken. Die meid is verdomme nix veranderd.

Dani zei:
Ze heeft nog een paar weken, gaat helemaal goed komen :)

En MrNoFearNoBrain zou ik willen aanraden even wat pics van Aimee van vorig jaar erbij te pakken. Die meid is verdomme nix veranderd, grafbak.

Ik vind dat je niet helemaal eerlijk nu bent Dani. Ze is duielijk veranderd, en wie het tegendeel beweerd liegt gewoon.
Ik heb meerdere foto's van haar gezien, en mijn ogen bedriegen niet.

Dat was ook duidelijk te zien, maar op een simpele bruine boterham win je het NK dan ook niet.

ziet fantastique uit. btw ben je familie van ryu? jullie hebben beetje zelfde gelaatsuitdrukkingen..

RichardV zei:
Ik vind dat je niet helemaal eerlijk nu bent Dani. Ze is duielijk veranderd, en wie het tegendeel beweerd liegt gewoon.
Ik heb meerdere foto's van haar gezien, en mijn ogen bedriegen niet.
Zat pics gezien en ik heb duidelijk een andere mening. Maar laten we het een leuk draadje laten, k.

Het is een grote meid geworden :)

Ja het is idd waar, haar gezicht is ietsje scherper geworden maar who cares haar gezicht is nog steeds gewoon mooi en vrouwelijk en die billen:eyebrow:

Terug
Naar boven