Fitness Seller

Morgenavond Aimée bij Holland Sport op Ned. 3!!

Dani zei:
Ze heeft nog een paar weken, gaat helemaal goed komen :)

En MrNoFearNoBrain zou ik willen aanraden even wat pics van Aimee van vorig jaar erbij te pakken. Die meid is verdomme nix veranderd.

Hele orginele variant van mn forum-naam:thumbup:

Ik zou je adviseren de volgende keer een bril op te zetten als je tv gaat kijken.:wave:

Vooral dat laatste woordje wat je nu snel hebt verwijderd getuigd van kwaliteit als mod zijnde :thumbup:

erg mooi lichaam...jammer dat het heel kort was :(

goddomme, ik heb gezien toen ze ingesmeerd werd... maar daarna ben ik door al dat stomme gelul van die keeper etc in slaap gevallen en heb het dus gemist :( Van wat ik kon zien, enorme vooruitgang!

zag er super uit Aimee !!!!!!!!!!!!!

****** RESPECT ******

dat is wat ik er van vind
ga zeker zo door meid

(een bewonderaar)

Leuk om te zien.

Natuurlijk was je nog niet ripped i.v.m. de naderende wedstrijd, maar het rare rode en blauwe studiolicht was ook niet echt in je voordeel. Heb het idee dat je potenieel daardoor niet tot z'n recht kwam op tv.

Wel een 10 voor het feit dat je daar maar even gaat staan voor heel Nederland!
Post maar snel wat nieuwe pics hier zodat we kunnen zien hoe je er echt uitziet.

iemand van het andere forum heeft het filmpje hier neergezet...

[Link niet meer beschikbaar]

Purple zei:
iemand van het andere forum heeft het filmpje hier neergezet...

[Link niet meer beschikbaar]
:thumbs: Top Purple

Heb ff gekeken. Zeker wel groot en al helemaal voor een meid. En idd, eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik toch wel wat tekens van mannelijkheid in haar gezicht kon waarnemen. Ik zei het nog tegen iemand op MSN voordat ik hier dit topic las. Misschien lijkt het maar zo, maar ik vond haar op de vorige foto's nog een wat liever gezichtje hebben :) Maar ze weet zelf ook dat dat een effect is en zo te zien accepteert ze dat, dus ik respecteer haar keuze. Feit blijft dat het een flinke fysiek is. Ben benieuwd als het helemaal podium ready is.

Monster jawline.

Zeer goede prestatie, wat een vooruitgang

echt groot geworden ja, de nadelen van het snoepen zijn helaas ook zichtbaar inmiddels

Waar is mijn (positieve) reply gebleven? Of ging er mis bij het invoeren?

kuuuuut..

gemist :( net te laat uit de gym.
even downloaden dan maar

Overigens werkten de belichting, de camera-posities (damn wat een lousy shots) niet echt mee. Dat gecombineerd met het nog niet scherp staan, misschien make-up (ze oogde wat hol-ogig) en meid wat had je je haar raar zitten. Maar ondanks dat respect dat je daar stond... redelijk ontspannen oogde het zelfs... (tja, je bent een podium-dier of je bent het niet).

Erg groot voor een vrouw hoor, wel jammer dat je niet zolang in beeld was.

Je bent huge Aimée en wat een kont :eek:

Op tv dacht ik ook al zoiets te bespeuren maar nu ik die foto's zie heb ik helemaal zoiets van oei, idd een stuk mannelijker.

Het zou misschien ook kunnen komen omdat ze wat droger is, maar het lijkt me dat dat niet zo'n enorme verandering te weeg kan brengen.

Terug
Naar boven