XXL Nutrition

Morgenavond Aimée bij Holland Sport op Ned. 3!!

belichting en cameravoering waren slecht, aimee was groot. nog niet vlijmscherp maar dat zou ook niet handig zijn een maand (als ik het goed heb)voor de wedstrijd.

op zich moet iedereen zijn/haar mening kunnen geven, gelukkig veel positieve berichten maar ook vrij veel negatieve. ik denk niet dat deze mensen dit persoonlijk zouden durven zeggen, maar internet is lekker anoniem...ik denk dat dezelfde personen straks wel aimee's website zullen bezoeken en jaloers zijn op de gewonnen spiermassa.

altijd hetzelfde met vrouwen en bb, ik heb eens een vriendin aangestoken met het bb virus en die werd voortdurend gevraagd het 'niet te gek te maken' maar iedereen stond haar wel gefascineerd aan te gapen bij schuine dumbbell press met 2x20kg (na jaartje trainen).

of aimee gebruikt weet ik niet, sportief gezien levert ze een prestatie en een gezicht kun je pas goed beoordelen als iemand tegenover je staat.

dus aimee ga zo door en succes in de sport!

heb ook opgenomen van TV

insmeren en posing

(40mb) , PM maar als je wil :)

het zag er goed uit Aimee! :D

Goed fysiek Aimee!
Jij komt er wel:thumbs:

Hey Girl,

Was leuk je op tv te zien! Ik en Jon rende samen naar de tv toen we ons realiseerde dat je op zou komen!
Wel eng hoor met zoveel publiek en camera's :shake:
Je stond er goed/zelfverzekerd bij!

We zien je wel op Delfzijl en het NK
Succes met je voorbereiding veder.
Honger is a b*ch...

Chellss and JonJon

• Topic Starter Topic Starter
Mensen van de leuke reacties BEDANKT!

Enorm leuke ervaring, maar loeizwaar. Ik moest bijna 45 min. op een podium staan en krege enorm veel pijn in m'n benen. Toen ik op moest, schoot de kramp in m'n kuit tijdens de side chest dus dat was ff minder.

Vond het ook jammer dat ik weinig mocht vertellen. Dat was van voren niet verteld. Krijg ik alleen zo vraag of die bruining op olie- of waterbasis is?? Weet ik veel! Toen was het ook nog de bedoeling dat ik na die posedown op die fiets klom, maar gelukkig heb Esther dit van me overgenomen. Jammer dat ze niet gewonnen heb!

Shape was niet optimaal, maar ik hield ook enorm veel vocht vast. Misschien stress, ik weet het niet. Shape zag er 2 weken geleden voor mij gevoel 10x beter uit. Of misschien door het lange staan.

Ik heb in ieder geval een leuke ervaring eraan overgehouden. Heb zelfs al handtekeningen uitgedeeld aan mensen uit het publiek en ben op de foto geweest. Harstikke leuk allemaal. Ben ook blij dat het goed gegaan is. Ik moest echt alles improviseren, want er was niet geoefend. Ik heb gewoon m'n poses gedaan en de mensen vonden het leuk. Sprak later nog iemand uit het publiek die eerst zoiets had van "Nou saai, een bodybuildster" maar het achteraf hartstikke leuk vond en van alles wilde weten. Daar doe ik het voor, goede positieve reacties!

Zit nu zo 11 weken op dieet en ja, dat zie je inderdaad in m'n gezicht! Je gezicht bevat namelijk ook vet en dat verklaart ook de harde gezichtsuitdrukking van de dames op wedstrijden.

Jammer dat Esther, ALS SPINNINGLERARES, de race verloor want ze is zelfs jarig vandaag. Maar ze heeft het goed gedaan!

Gefeli aan Esther :)

Respect meid, dikke massa.

Mooie lichaam, en vind dit persoonlijk mooier dan je wedstrijdshape, en vooral vanachter zag je er super uit haha ;),

Hey Aimee,

Je hebt het echt super gedaan! Ik doe het je niet na!

Kan me zo een heel scenario voorstellen:
4 weken voor de wedstrijd, chagrijnig van het dieet, last minute beslissing je komt op tv. voorbereiding van niks. snel een bikini (die nog past) je eten mee... en dan z'n programma waarbij organisatie 0,00 is, ja aimee, jij bent, doe maar wat en succes he!

ik zou helemaal vol vocht schieten, zenuwachtig beginnen te giechelen (je blijft toch een vrouw ;) ) en na 2 poses niet meer weten wat ik eigenlijk sta te doen...

Dus Aimee: JE BENT EEN KANJER ! ! !

P.S. Ik ga het echt zwaar krijgen naast jou op het podium.

Aimee zei:
Zit nu zo 11 weken op dieet en ja, dat zie je inderdaad in m'n gezicht! Je gezicht bevat namelijk ook vet en dat verklaart ook de harde gezichtsuitdrukking van de dames op wedstrijden.

Niks dan respect voor iemand die zijn/haar doelen nastreefd.
Ik keur ook niks af. Gespierder worden, dieten, aas. Het zal mij een worst wezen.
Ik wens iedereen die zijn/haar best doet op wedstrijden alle succes toe.
Alleen dan nog kan ik een bepaalde verwachting en mening hebben.
Bepaalde dingen zijn taboe en behoren tot de geheimen van een wedstrijdatleet en dat begrijp ik ook!

nofear train! zei:
Hele orginele variant van mn forum-naam:thumbup:

Ik zou je adviseren de volgende keer een bril op te zetten als je tv gaat kijken.:wave:

Vooral dat laatste woordje wat je nu snel hebt verwijderd getuigd van kwaliteit als mod zijnde :thumbup:
Wat kan ik zeggen, zelfs ik laat me wel eens meeslepen door mijn emoties... :)

Verder blijf ik erbij dat dit een combi is van bruining, belichting, make-up en gewoon meer massa overall. Aimee nog niet zo heel lang bezig met BB, en het idee dat in zo'n korte tijd je botstructuur al alle kanten op zwabbert is te belachelijk voor woorden.

Bij AS gebruik door vrouwen (waarmee ik niet impliceer dat dit bij Aimee het geval is) zijn de sides natuurlijk moeilijk te ontkennen, maar dan nog is vergroeiing van botstructuren iets wat optreed na herhaaldelijk gebruik over een periode van jaren en niet iets wat waarneembaar is na een paar maanden na 1 of 2 malig gebruik.

Gr. D.

Ziet er goed uit meid en je ziet er nog zeer vrouwelijk uit ;) .

Zag er goed uit, jammer dat er geen intervieuw werd gedaan.
Las in de krant dat Aimee "erotic fitness" ging doen in Haaksbergen? Of is dit een andere Aimee? :o

RichardV zei:
Ik vind dat je niet helemaal eerlijk nu bent Dani. Ze is duielijk veranderd, en wie het tegendeel beweerd liegt gewoon.
Ik heb meerdere foto's van haar gezien, en mijn ogen bedriegen niet.

Tjah blijkbaar altijd een heel moeilijk punt voor vrouwen.Toegeven willen ze niet.
Ze worden ook altijd boos als je erover begint waarom begrijp ik ook nog steeds niet.

• Topic Starter Topic Starter
@Morgan: je beschrijft het inderdaad helemaal goed! Je hebt nul komma nul voorbereiding gehad en wist pas zondagavond dat ik maandagavond ook daadwerkelijk op moest! Op een gegeven moment had ik ook echt zoiets van "waar ben ik aan begonnen!!" Toen ik eenmaal op moest was het echt verstand op nul en gewoon wat doen. Ben zelfs m'n buik pose helemaal vergeten te doen. Het podiumpje waar ik op stond draaide ook nog eens, dus balans houden was ook nog knap lastig.
Ben blij dat het allemaal goed is gegaan en jammer van het vocht vasthouden, maar ja daar was ik al bang voor. Met de wedstrijd hebben we daar gelukkig wat trucs voor! :D

@Dani: die combi licht en bruining doet idd al een hoop hoor. Die vergelijking foto's die hier eerder gepost zijn, slaan nergens op. Op de eerste foto ben ik totaal make-up loos en heb ik m'n haar strak naar achter. Bij de tweede foto zit ik zo 5% lager in vet als op de eerste, heb ik echt een super dikke laag donkere plamuur op m'n gezicht en was m'n haar getoupeerd!! Dat is wel ff een verschil ja. Zelfs nu heb ik nog niet die plamuur van m'n gezicht en m'n lichaam af kunnen krijgen!

@GouweTonny: dat is waarschijnlijk een andere Aimée, ik kom nooit in Haaksbergen! :)

@ De rest: bedankt voor alle leuke reacties. Was een hele ervaring voor mij. Hoop dat ik dit soort dingen vaker mag gaan doen. Vooral met handtekeningen uitdelen voel je je net een echte ster! Ik hoop dat ik in het vervolg ook wat meer mag vertellen over de sport zelf ipv vertellen of bruining op olie- of waterbasis is!

Aimee zei:
@Morgan: je beschrijft het inderdaad helemaal goed! Je hebt nul komma nul voorbereiding gehad en wist pas zondagavond dat ik maandagavond ook daadwerkelijk op moest! Op een gegeven moment had ik ook echt zoiets van "waar ben ik aan begonnen!!" Toen ik eenmaal op moest was het echt verstand op nul en gewoon wat doen. Ben zelfs m'n buik pose helemaal vergeten te doen. Het podiumpje waar ik op stond draaide ook nog eens, dus balans houden was ook nog knap lastig.
Ben blij dat het allemaal goed is gegaan en jammer van het vocht vasthouden, maar ja daar was ik al bang voor. Met de wedstrijd hebben we daar gelukkig wat trucs voor! :D

@Dani: die combi licht en bruining doet idd al een hoop hoor. Die vergelijking foto's die hier eerder gepost zijn, slaan nergens op. Op de eerste foto ben ik totaal make-up loos en heb ik m'n haar strak naar achter. Bij de tweede foto zit ik zo 5% lager in vet als op de eerste, heb ik echt een super dikke laag donkere plamuur op m'n gezicht en was m'n haar getoupeerd!! Dat is wel ff een verschil ja. Zelfs nu heb ik nog niet die plamuur van m'n gezicht en m'n lichaam af kunnen krijgen!

@GouweTonny: dat is waarschijnlijk een andere Aimée, ik kom nooit in Haaksbergen! :)

@ De rest: bedankt voor alle leuke reacties. Was een hele ervaring voor mij. Hoop dat ik dit soort dingen vaker mag gaan doen. Vooral met handtekeningen uitdelen voel je je net een echte ster! Ik hoop dat ik in het vervolg ook wat meer mag vertellen over de sport zelf ipv vertellen of bruining op olie- of waterbasis is!

Van wat ik begrijp heb je dus niet daar aan dat tafeltje gezeten en dingen uitgelegd over bodybuilding?Dat is wel jammer dan.....
Hoe lang doe je aan bodybuilden eigenlijk?

Ik heb net ook ff gekeken en het zag er top uit! En je gezicht, ach, ik meende ook wel wat te zien maar weet niet zeker waar aan lag. Ik hoop in ieder geval dat je je niet laat verleiden tot maatregelen waar je in de toekomst een echt mannen hoofd van krijgt, dat zou echt heel zonde zijn!

Succes!

Ik heb het gezien!
Zag er goed uit Aimee!
Super!

spiertje16 zei:
Ja het is idd waar, haar gezicht is ietsje scherper geworden maar who cares haar gezicht is nog steeds gewoon mooi en vrouwelijk en die billen:eyebrow:
Mootje is verliiieeeeehieeefd:D

zeg er mooi uit meisje!!!:thumbs: prachtige vooruitgang;)

Terug
Naar boven