XXL Nutrition

Moskee is gemeen tegen schoolkids

Ik snap de afkeer van moslims tov honden nooit. Een hond is onderdanig aan zijn baas, wat het baasje ook zegt de hond volgt als een onderworpene bevelen op, spring in sloot, haal bal.......Dat is toch erg overeenkomend met moslimgedrag hetgeen ook onderwerping betekent. Voor de goede orde voor ik onze trouwe viervoeter beledig, ik heb nog nooit een hond in een zelfmoordpak gezien. Vraag je als valse baas gestoorde dingen aan de hond dan bijt de hond de baas wel. Een moslim die Allah of mohammed eens goed in zijn ballen bijt moet ik nog tegenkomen.

burn mother****ers... burn.

:roflol::roflol: Gaat weer lekker hier!

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk om reltopics te openen:D

Erg jammer dit weer. Ik zou wel eens wat vaker statements en tegengeluiden willen horen van de "goedwillende" moderne moslims. Om te beginnen zouden ze die vanuit die gemeenschap die leipe kerel moeten nokken, als dat binnen die hierarchie al mogelijk is. Anders zijn ze het er onder het mom van "wie zwijgt stemt toe" mee eens, wat hen in mijn hogen geen haar beter maakt.

Mijn arme opa is met nog wat mensen ooit eens uitgenodigd door een kennis om zo'n toestand in, naar ik me herinner, dezelfde Amsterdamse moskee bij te wonen. Uit nieuwsgierigheid maar eens gaan kijken, kregen ze daar van die imam ook even termen als "ongelovigen" en "christenhonden" blabla om de oren en dan alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Daar maak je inderdaad geen vrienden mee, achterlijke boel zeg.

Aan de andere kant hoor ik ook weer hele positieve verhalen van vrienden die voor de studie eens een Surinaamse moskee uit mijn stadje mochten inspecteren. Een aantal moslims van daar ken ik ook en dat zijn de meest moderne vredelievende mensen die je je maar kunt voorstellen. Zij zouden dit soort onzin nooit toleren binenn hun gemeenschap;)

Om maar even enkele voorbeelden uit de kast te trekken. Kan wel gerust zeggen dat er aanzienlijk verschil in toon is tussen verschillende gebedshuisjes in ons land. Beetje net als met kerken, maar dan anders:)

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik vooral dom vind van zo'n moskee om wanneer een school hun bezoekt dit te gaan doen. Ze weten dat dit gelijk in de media gaat komen.

Inderdaad. Dat is gewoon vragen om rellen. Wat een voorbeeld ook tegenover die kinderen zeg.

En jullie laten zien dat je net hetzelfde bent! alles wat je zegt ben jezelf nananana... zo gaat het hier bijna. Inderdaad idioot van die mensen in de moskee, en ook idioot als een christen zoiets zegt, maar lekker terug schelden, prachtig! Wie praat er dan altijd over het niveau van dbb? Het zijn de mods zelf die schelden

En terecht, radicalen uitschelden zou verplicht moeten worden.

En jullie laten zien dat je net hetzelfde bent! alles wat je zegt ben jezelf nananana... zo gaat het hier bijna. Inderdaad idioot van die mensen in de moskee, en ook idioot als een christen zoiets zegt, maar lekker terug schelden, prachtig! Wie praat er dan altijd over het niveau van dbb? Het zijn de mods zelf die schelden

Ze hebben het tegen kinderen dan zijn het toch ook gewoon een stel imbecielen? Net zo imbeciel als laatst die gasten die in een museum hun creationisme onzin gaan prediken.

Echt..

``Wethouder Lodewijk Asscher (Onderwijs) wil opheldering over uitlatingen die de voorzitter van moskee El Mouchedine in Osdorp zou hebben gedaan. Dat liet zijn woordvoerder dinsdag weten.
Asscher doet dat naar aanleiding van een artëkel in De Telegraaf van dinsdag waarin staat dat leerlingen van openbare basisschool De Horizon tijdens een bezoek aan het gebedshuis te horen kregen dat ongelovigen 'honden' zijn.
"Mocht het zo zijn dat dat is gezegd, dan is dat onacceptabel", zei Asschers woordvoerder. Volgens hem neemt stadsdeel Osdorp contact op met de moskee om uit te zoeken wat er is gebeurd. ``

****ers.

Ze hebben het tegen kinderen dan zijn het toch ook gewoon een stel imbecielen? Net zo imbeciel als laatst die gasten die in een museum hun creationisme onzin gaan prediken.

Dat is net wat ik schrijf in men post. Maar dan zijn dadelijk weer alle gelovigen imbicielen... maar ja, nutteloos om er verder op in te gaan, jullie zijn net zo radicaal als atheist.

De brief:

Een ouder speelde de brief door naar gratis dagblad Sp!ts, dat er vandaag op de voorpagina melding van maakt. Toen Sp!ts de school benaderde voor meer info, kreeg het te horen dat men niet blij is dat de brief is uitgelekt. De ouder die de brief doorspeelde, is zelfs door de school op de vingers getikt, omdat men de zaak ''klein wilde houden''.

Tuurlijk, we hebben het hier over 'n vreedzaam geloof. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JP na 'n bezoek aan de moskee. Hij dacht dat je met slippers wel door kon lopen!

Hey problemen met moslims, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg...

Terug
Naar boven