AndroidHealthClinic

Moskee is gemeen tegen schoolkids

Tja; als ze binnenkomen en meteen beginnen te roepen, dat het daar wel een varkensstal lijkt en of Ali ff wat beter zijn best kan doen met schoonmaken, net zoals hij doet in het stadion, kan ik het wel begrijpen.;):D

weer een teken dat de islam niet in dit land past. ze doen maar lekker die uitspraken in iran of dat soort landen, dan wordt het door heel het volk toegejuigd

True, zo heb je het niet gezegd. Ik snap jullie reactie ook goed, maar die mensen die dat doen zijn dan de honden en varken. Want over het woordje radicaal op geloof gebied kan je beginnen discusieren. Ofwel ben je gelovig (radicaal) ofwel ben je het niet. Dus ja, ik zie mezelf als radicaal maar ook veroordeel ik die uitspraken.
Volgens mij begrijp jij die definitie niet goed. Radicaal wil zeggen dat je de uiterste consequenties van een zienswijze aanhangt. Maw in het geval van christenen gaat dat ook zeer ver (homohaat, afscheiden van de maatschappij, kinderen indoctrineren). Ik denk eerder dat jij in de categorie 'streng-gelovig' valt, wat toch net wat anders is. Radicaal zijn is NOOIT goed.

negatieve karma van "trasher": simpele ziel

wie is er nu simpel :roflol: de islam past toch hier niet?? ik heb het niet over moslims. maar de islam als religie past gewoon niet hier, dit soort uitspraken wat de islam normaal vindt past niet in nederland. je gaat toch in iran ook niet om een homo huwelijk vragen, denk dat je dan klaar kunt gaan staan voor 200.000 zweepslagen.

Volgens mij begrijp jij die definitie niet goed. Radicaal wil zeggen dat je de uiterste consequenties van een zienswijze aanhangt. Maw in het geval van christenen gaat dat ook zeer ver (homohaat, afscheiden van de maatschappij, kinderen indoctrineren). Ik denk eerder dat jij in de categorie 'streng-gelovig' valt, wat toch net wat anders is. Radicaal zijn is NOOIT goed.

Als je dat er onder verstaat ben ik inderdaad niet radicaal. Ben opgevoed met een vrije keuze en iemand haten doe ik zowieso niet ;)
Dan geef ik je volkomen gelijk

Terug
Naar boven