XXL Nutrition

Moskee: Nederland moet moslimstaat worden

• Topic Starter Topic Starter
Laten we WO2 even erbuiten houden, goed?

Wat zijn de bronnen van deze artikelen>?

Ja, en? Zijn gewoon nieuwssites hoor. Ik heb de Telegraaf er ook maar bij gezet. Of is die soms teveel gericht op sensatie? :roflol:

haha een moskeetje met een grote bek, gewoon sluiten die handel.
genoeg moslims die ik ken, die dergelijke fundi's uitlachen.

Ik ken ook een aantal moslims, helemaal geen verkeerde personen hoor. Maar zouden zij tegen zo'n moslimstaat zijn? Echt niet. De islam gaat zowat altijd voor.

Mafkezen die aangepakt moeten worden.

maar als je denkt dat de 1 miljoen moslims in Nederlanders zomaar achter deze man aanlopen spoor je ook voor geen meter...

Jawel man, ze zijn toch allemaal hetzelfde!!

In other news, een aantal moskeeen zijn opengesteld als de fim van Wilders uitkomt. Denk dat ze gelijk iedereen gaan kelen! Moslim = Borg. Resistance is futile.

In Nederland gaat het mediabeeld steeds meer bepaald worden door extremen. Iets wat de politiek zich overigens wel kan aanrekenen, figuren zoals Vogelaar maken de problemen alleen maar groter.

Dit is overigens gewoon een voorbeeld van vrijheid van meningsuiting, hoe gekant je ook tegen die uitspraken bent van die moskee.

ik lach me kapot hier op 8000 km afstand!

lekker luieren op het strand,.............geen moslim te bekennen hier!
;)

Dit is overigens gewoon een voorbeeld van vrijheid van meningsuiting, hoe gekant je ook tegen die uitspraken bent van die moskee.
Vrije meningsuiting prima, maar dan zijn mensen ook vrij om die mening af te keuren en de leiding van die moskee uit hun functie te halen. Het mag duidelijk zijn dat zulke personen ongewenst zijn en niet thuis horen in (hopelijk) vredelievende geloofsgebouwen. De overheid moet eindelijk maar eens ingrijpen, dit kan zo niet verder.

Benieuwd naar eric's goedpratende reactie :D Je hoeft niet overhaast te posten hoor, denk er eerst even rustig over na want zo makkelijk is het dit keer niet he.

Crimineel gedrag of haatzaaiende uitspraken zal ik nooit goedpraten maar dit is gewoon vrijheid van meningsuiting. Live with it. Ben verre van gecharmeerd van dit soort radicale moslims maar tegen wensen van personen kan je weinig uitrichten.

Crimineel gedrag of haatzaaiende uitspraken zal ik nooit goedpraten maar dit is gewoon vrijheid van meningsuiting. Live with it. Ben verre van gecharmeerd van dit soort radicale moslims maar tegen wensen van personen kan je weinig uitrichten.
Overigens geldt dat (in België) niet als het over extreem-rechts gaat: Vlaams Belang werd meerdere malen veroordeeld via politieke en niet politieke wegen omwille van hun uitspraken. En die waren minder extreem dan die van Wilders. Heerlijk land wel dat Nederland, elke mafkees mag zeggen wat ie wil (behalve dan als het over de koningin gaat).

Overigens geldt dat (in België) niet als het over extreem-rechts gaat: Vlaams Belang werd meerdere malen veroordeeld via politieke en niet politieke wegen omwille van hun uitspraken. En die waren minder extreem dan die van Wilders. Heerlijk land wel dat Nederland, elke mafkees mag zeggen wat ie wil (behalve dan als het over de koningin gaat).

Ben blij dat in Nederland vrij veel mag op dat gebied, maar haatzaaien is natuurlijk altijd over de lijn en strafbaar. Tegen Wilders loopt nu overigens wel een aanklacht, maar denk dat die weinig kans maakt.

Inderdaad... een en al crimineel daar op de Antillen :D

Terug
Naar boven