Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WO2 is er buiten, als "we" zo verder gaan is WO3 er in ...
Telegraaf oa
Ja, en? Zijn gewoon nieuwssites hoor. Ik heb de Telegraaf er ook maar bij gezet. Of is die soms teveel gericht op sensatie?![]()

Mafkezen die aangepakt moeten worden.
maar als je denkt dat de 1 miljoen moslims in Nederlanders zomaar achter deze man aanlopen spoor je ook voor geen meter...
Vrije meningsuiting prima, maar dan zijn mensen ook vrij om die mening af te keuren en de leiding van die moskee uit hun functie te halen. Het mag duidelijk zijn dat zulke personen ongewenst zijn en niet thuis horen in (hopelijk) vredelievende geloofsgebouwen. De overheid moet eindelijk maar eens ingrijpen, dit kan zo niet verder.Dit is overigens gewoon een voorbeeld van vrijheid van meningsuiting, hoe gekant je ook tegen die uitspraken bent van die moskee.
Benieuwd naar eric's goedpratende reactieJe hoeft niet overhaast te posten hoor, denk er eerst even rustig over na want zo makkelijk is het dit keer niet he.
Overigens geldt dat (in België) niet als het over extreem-rechts gaat: Vlaams Belang werd meerdere malen veroordeeld via politieke en niet politieke wegen omwille van hun uitspraken. En die waren minder extreem dan die van Wilders. Heerlijk land wel dat Nederland, elke mafkees mag zeggen wat ie wil (behalve dan als het over de koningin gaat).Crimineel gedrag of haatzaaiende uitspraken zal ik nooit goedpraten maar dit is gewoon vrijheid van meningsuiting. Live with it. Ben verre van gecharmeerd van dit soort radicale moslims maar tegen wensen van personen kan je weinig uitrichten.
Overigens geldt dat (in België) niet als het over extreem-rechts gaat: Vlaams Belang werd meerdere malen veroordeeld via politieke en niet politieke wegen omwille van hun uitspraken. En die waren minder extreem dan die van Wilders. Heerlijk land wel dat Nederland, elke mafkees mag zeggen wat ie wil (behalve dan als het over de koningin gaat).
ik lach me kapot hier op 8000 km afstand!
lekker luieren op het strand,.............geen moslim te bekennen hier!
![]()

als n*ger zijn ook een geloof zou zijn, zou ik er wel voor tekenen.
ik zou ook graag zo'n grote zwarte lul hebben, en mijn spieren lijker groter![]()