MuscleMeat

Moskee: Nederland moet moslimstaat worden

De essentie van Nederland is echter niet de islam. De essentie is vrijheid voor een ieder en wat deze figuren voorstaan heeft zeer waarschijnlijk weinig met vrijheid te maken. Homo's van flatgebouwen afgooien lijkt me in ieder geval geen olympische sport of zo maar meer een daad van barbaren. Barbaren horen hier niet thuis.

Ik bedoelde niet dat homo gedeelte
Los van dat ik homofiliteit een zware verschrikkelijke geesteziekte vindt waar een oplossing op gevonden moet worden heeft geen enkele moslim het recht een homo wat aan te doen,en aangezien homos meestal niet de vechtlustigste mensen zijn. Ik bedoelde dat stukje van Nederland als Islamstaat

Nee, jij heb een bord voor je kop. Deze moskee en vooral die mong**l die zoiets predikt staat niet alleen.

En als jullie die filmpjes hebben bekeken uit een vorige post van mij, zie je dat een bijv. die Sheikh uit Dubai in heeeel veel andere landen de bouw van moskeeen financieert. Noem mij panisch, maar ze zijn imo wel degelijk uit op een wereldheerschappij. Het gebeurt heel langzaam, maar het gebeurt.

Dat is inderdaad zo, gelukkig voor de moslims hebben wij in de Westerse landen vele BuilderB's en Blackadder types die het teveel moeite vinden om zich heen te kijken en zich ergens druk over te maken.
Het komt allemaal goed hoor jongens :headbang:

maar dan niet in Nederland/Belgie!

kies maar een ander land daarvoor uit: Rusland, China,...........
(waarom hoor ik vanuit die landen geen geluiden over moslim-terrorisme?)
:D

Omdat je onwetend bent en niet weet wat er in die landen gebeurt.
Ga jezelf maar eens goed onderwijzen, kom je nog es ergens

alsof jullie met jullie geneuzel daar voet aan de grond zouden krijgen..

• Topic Starter Topic Starter
Spiertje16 zal ook strijden voor lebensraum voor hem en zijn matties. Religion of peace :roflol:

Rusland geen moslim terrorisme? Halve blokken opgeblazen door Tsjetsjenen en wat gijzelingen was zeker het werk van kwajongens dan? Beslan anyone?

Omdat je onwetend bent en niet weet wat er in die landen gebeurt.
Ga jezelf maar eens goed onderwijzen, kom je nog es ergens

denk je zelf dat moslims hetzelfde gedrag in Rusland en China durven te vertonen als in Nederland/Belgie?

dat staat gelijk aan zelfmoord, daar is de politiek niet zo vredelievend!

bovendien heb ik al onderwijs genoeg gehad, en bevalt me dit eilandje waar ik nu zit voorlopig nog prima.................

maar dat laat je wel aardig doorschemeren.

De christenen zijn ze al voor mbt wereldheerschappij.

Moslims moeten net als christenen in vroeger Nederland hun fratsen kwijtraken door goede economische vooruitzichten en goede menselijke omstandigheden. De evangelische wereld in Nederland bijv draait imo ook op mensen met psychische problemen, voor wie een komende armageddon een verlossing zou zijn. Een bevolkingsgroep waarin chronische ziekten, psychische aandoeningen en kindersterfte significant meer voorkomen heeft anders nodig dan een harde hand imo. Opleiding bijv.

De achterlijke fundamentalisten moeten uit hun stinkende holen gerookt worden met Darwin, Rees, Hawking, Dennet, Couperus en Hilbert. (e.v.a.) De verkondiging van Apocalyps heeft ons nooit verder gebracht. Integendeel. Ach ja... Just a bit of history repeating. What else is new?

Rusland geen moslim terrorisme? Halve blokken opgeblazen door Tsjetsjenen en wat gijzelingen was zeker het werk van kwajongens dan? Beslan anyone?

ik dacht al dat er iets schorte aan mijn onderwijs......................helaas ben ik een beetje lui om dit vantevoren even na te zoeken!
:o

Antilliaanse invloeden..........?

Vergeet niet de FSB Russische huurmoordenaars die systematisch presideinten en leiders van Chechnya uitschakelde
Oh ik vergeet bijna de 30duizend kinderen in totaal die erbij zijn omgekomen, silly me

• Topic Starter Topic Starter
De christenen zijn ze al voor mbt wereldheerschappij.

Moslims moeten net als christenen in vroeger Nederland hun fratsen kwijtraken door goede economische vooruitzichten en goede menselijke omstandigheden. De evangelische wereld in Nederland bijv draait imo ook op mensen met psychische problemen, voor wie een komende armageddon een verlossing zou zijn. Een bevolkingsgroep waarin chronische ziekten, psychische aandoeningen en kindersterfte significant meer voorkomen heeft anders nodig dan een harde hand imo. Opleiding bijv.

De achterlijke fundamentalisten moeten uit hun stinkende holen gerookt worden met Darwin, Rees, Hawking, Dennet, Couperus en Hilbert. (e.v.a.) De verkondiging van Apocalyps heeft ons nooit verder gebracht. Integendeel. Ach ja... Just a bit of history repeating. What else is new?

Voor zover ik weet hebben christenen geen barbaarse, middeleeuwse gebruiken meer. Moslims schuwen geweld absoluut niet, ze gebruiken het juist om hun doelen te bewerkstelligen. Christenen deden dat vroeger ook, heel lang geleden. Dat is nu niet meer aan de orde, toch? Correct me if I'm wrong.

Vergeet niet de FSB Russische huurmoordenaars die systematisch presideinten en leiders van Chechnya uitschakelde
Oh ik vergeet bijna de 30duizend kinderen in totaal die erbij zijn omgekomen, silly me

Die fundi-matties van je kunnen er anders ook wat van hoor, maar dat mag natuurlijk wel in een heilige oorlog.

ben je nou werkelijk aan het opscheppen over de wandaden van dit volk..?

denk je zelf dat moslims hetzelfde gedrag in Rusland en China durven te vertonen als in Nederland/Belgie?

dat staat gelijk aan zelfmoord, daar is de politiek niet zo vredelievend!

bovendien heb ik al onderwijs genoeg gehad, en bevalt me dit eilandje waar ik nu zit voorlopig nog prima.................

Weet je wat het mooie is?
Daar zijn de mensen daar niet bang, de ware strijders en jihadis bevinden zich daar. Het leven hier is maar vergankelijk, en dat besseffen het beste
Met alle mogelijke gevolgen van dien
Nogmaals je bent onwetend, ga jij je maar eerst verdiepen in de conflicten

Kijk hier maar eens naar, wat ze bijvoorbeeld in China hebben moeten verduren

(TURKESTAN) Tall Armenian Tale: The Other Side of the Falsified Genocide
Honderduizenden vergeten moslims vermoord door de tijd heen
Nogmaals je weet shit

Los van dat ik homofiliteit een zware verschrikkelijke geesteziekte vindt waar een oplossing op gevonden moet worden

Als jij nou eens een cure tegen homocoïtusualiteit gaat ontwikkelen jonge, dan kan je jou gemeenschap écht helpen. Dan kan je echt wat doen om die groep homocoïtusuele moslimbroeders van je te 'genezen'. Die arme jongens zitten allemaal met smacht op jou oplossing te wachten!

ben je nou werkelijk aan het opscheppen over de wandaden van dit volk..?

Op acties zoals die van Beslan na
Opscheppen zou een belediging zijn, herinneren om hun heroic efforts als helden is hun alleen waardig.
Net zoals mensen soldaten uit Wo2 herrineren als strijders voor vrijheid

idd, pure heldendaden...

Terug
Naar boven