Fitness Seller

Moskee: Nederland moet moslimstaat worden

als n*ger zijn ook een geloof zou zijn, zou ik er wel voor tekenen.
ik zou ook graag zo'n grote zwarte lul hebben, en mijn spieren lijker groter :p

Je spieren komen beter uit omdat het zo genetisch bepaald is. Dat van die lullen is echt een ongelooflijk fabeltje dat graag in stand wordt gehouden door n*gers en nee ik kan niet vertellen uit ervaring :rolleyes:

zwart kun je m alsnog wel maken...klein zal ie echter wel blijven ja..

er bestaan ook trukjes, bijv een touwtje aan je pik binden een moker aanhangen en rekken met die handel.
Wel raar, zwart wordt ie dan wel na een paar dagen bengelen, maar groter niet ???

Je spieren komen beter uit omdat het zo genetisch bepaald is. Dat van die lullen is echt een ongelooflijk fabeltje dat graag in stand wordt gehouden door n*gers en nee ik kan niet vertellen uit ervaring :rolleyes:

ik schreeft toch niet dat mijn grote lul groot moest worden, maar wel zwart :p

• Topic Starter Topic Starter
EricR, ze vernken mijn hoogwaardige topic! :D

:kiss: oke

Dus?
Wilders aanhangers zien Nederland graag moslim vrij, en sommigen zien in Nederland juist het omgekeerde het liefst gebeuren. Hypocrieten hier, voor wat het waard is, ik geef die moskee groot gelijk.
De islam is de essentie van leven voor moslims, dus die moet altijd voorgaan

maar waarom moet dat dan in nederland gebeuren..? Ga lekker terug naar jullie kamelen om deze onzin te prediken.

De essentie van Nederland is echter niet de islam. De essentie is vrijheid voor een ieder en wat deze figuren voorstaan heeft zeer waarschijnlijk weinig met vrijheid te maken. Homo's van flatgebouwen afgooien lijkt me in ieder geval geen olympische sport of zo maar meer een daad van barbaren. Barbaren horen hier niet thuis.

De Tahweed moskee :roflol:

Maken jullie je altijd zo druk om instellingen voor geestelijk gestoorden?

Cirkel kan schreeuwen dat Nazi Duitsland een stel schatten was met respect voor cultuur: nul komma één reactie, waarvan nul komma nul vijf aan negatieve. Tahweed moskee zegt: Nederland moslimstaat en hoppa :D

Ben ik dan de enige die pleit voor gelijke behandeling van geestelijk zieken?

Precies. (@ roberto24)

Spiertje, wat Wilders doet is gewoonweg het verdedigen van ons land tegen de aanval van islamitische parasieten. Hoe kan je dit nou vergelijken? Die barbaarse gedachten horen hier niet thuis. Grafkind, ik wil je kop er af hakken! :D

Dus?
Wilders aanhangers zien Nederland graag moslim vrij, en sommigen zien in Nederland juist het omgekeerde het liefst gebeuren. Hypocrieten hier, voor wat het waard is, ik geef die moskee groot gelijk.
De islam is de essentie van leven voor moslims, dus die moet altijd voorgaan

maar dan niet in Nederland/Belgie!

kies maar een ander land daarvoor uit: Rusland, China,...........
(waarom hoor ik vanuit die landen geen geluiden over moslim-terrorisme?)
:D

Cirkel kan schreeuwen dat Nazi Duitsland een stel schatten was met respect voor cultuur: nul komma één reactie, waarvan nul komma nul vijf aan negatieve. Tahweed moskee zegt: Nederland moslimstaat en hoppa :D

Nee, jij heb een bord voor je kop. Deze moskee en vooral die mong**l die zoiets predikt staat niet alleen.

En als jullie die filmpjes hebben bekeken uit een vorige post van mij, zie je dat een bijv. die Sheikh uit Dubai in heeeel veel andere landen de bouw van moskeeen financieert. Noem mij panisch, maar ze zijn imo wel degelijk uit op een wereldheerschappij. Het gebeurt heel langzaam, maar het gebeurt.

Typerend... Het zijn debielen dus we hoeven niet op ze te letten. Hoe ver kan je er vanaf zitten... :rolleyes: Feit blijft dat er altijd mensen zijn die dit serieus nemen en geweld niet schuwen om hun doel te bereiken.

Terug
Naar boven