Fitness Seller

Moslima's 020 bereid tot geweld

tbeest

Competitive Bodybuilder
Waardering
76
Moslima's 020 bereid tot geweld

Een kleine groep Amsterdamse moslima's is bereid zelf geweld te gebruiken als hun geloof wordt bedreigd, blijkt uit onderzoek in opdracht van de gemeente Amsterdam.

Onderzocht werd de omvang van mogelijke radicalisering onder deze vrouwen, die soms een sterk geïsoleerd leven leiden in de stad, meldt ANP. Uit het rapport 'Radicaal (on)zichtbaar' blijkt dat 4,3 procent van de 155 ondervraagde vrouwen geweld legitiem vindt om de islam te verdedigen.

Tien vrouwen geven aan zelf bereid te zijn geweld toe te passen. Negen vrouwen zijn positief over de moord op Theo van Gogh in 2004 en vier over de terroristische aanslagen in Amerika op 11 september 2001.

Het veiligheidsrisico van de groep is volgende de onderzoekers op de korte termijn gering. Over de lange termijn en de omvang van het aantal radicale moslima's doen de onderzoekers geen uitspraak.

De gemeente spreekt, ondanks het beperkte aantal ondervraagden, van een relevant onderzoek, omdat de onderzoekers toegang hadden tot sterk geïsoleerde moslima's. Het onderzoeksbureau benaderde de vrouwen onder meer tijdens lezingen van conservatieve prekers, in moskeeën en in besloten praatgroepen.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/03/moslimas_020_bereid_tot_geweld.html

Knettergek die wijve

Kap nou is met constant nieuws te posten man, dit stelt echt helemaal niets voor.

• Topic Starter Topic Starter
dit stelt nix voor? Jij bent knettergek :o:o

Radicalisering van geloof groeit alweer een paar jaar en dus ook onder islamitische vrouwen. Ik zou zulke mensen ook gelijk laten verwijderen uit onze maatschappij. Geweld om een religie te verdedigen is verre van gewenst in een land waarbij onze maatschappij niet berust op religie

Links moet zich schamen dat ze deze woestijnratten binnen hebben gehaald.

in een westers land mag niemand postief staan tegen over 9/11 en theo van gogh.

Laatst bewerkt:
Ik sta niet positief tegenover de afslachting van Theo maar wat betreft het bereid zijn te vechten voor je idealen lijkt me niet meer dan logisch. Ben je dat niet dan sta je ook niet echt achter je idealen, je normen en waarden, je geloof.

Ik zou graag weten hoe die enquete werd gedaan, face tot face of anoniem

btw ik denk dat het onder de mannen nog veel erger is

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 19:49 ----------

Ik sta niet positief tegenover de afslachting van Theo maar wat betreft het bereid zijn te vechten voor je idealen lijkt me niet meer dan logisch. Ben je dat niet dan sta je ook niet echt achter je idealen, je normen en waarden, je geloof.

Vechten voor religie, nee dan hoor je niet in Nederland

Ben je serieus? Is het gepast in ONZE Nederlandse samenleving dat bij een belediging van religie er geweld getolereerd wordt? Daarnaast is er nog de vraag wat de grens is van het verdedigen van je idealen en bij de meesten van de moslimas is deze sneller bereikt dan dat de gemiddelde Nederlander toelaatbaar vindt.

Nederland is tot op heden nog heel vriendelijk voor de islam (van gematigd tot extreme vormen) de vraag is wat er gebeurd als men eens echt kritisch gaat zijn op het ontwikkelen van de islam in Nederland.

Stel dat een PVV op termijn grof veel zetels gaat halen ? Of dat andere partijen ook meer en meer kritisch raken, hoe gemakkelijk is het dan om de 'jihad' te starten in Nederland...

Ik geef de moslims (vanuit hun standpunt) een pluim op de manier hoe ze hier hun geloof aan het verspreiden zijn, eerlijk. Ze zijn met veel, ze zijn met vele stromingen waarin de een de ander amper afvalt waardoor het een machine is van 'meedoen moslims', gemiddelde moslims en extreme moslims maar de machine raast wel voort..

En ze zijn op dat punt dat men in Europa niet kan veroorloven om echt kritisch te zijn want als de islam 1 kenmerk heeft is het het ' wij moslims' gevoel als er iets over de islam wordt gezegd en dat kan ook geweld zijn.

Laatst bewerkt:
Radicalisering van geloof groeit alweer een paar jaar en dus ook onder islamitische vrouwen. Ik zou zulke mensen ook gelijk laten verwijderen uit onze maatschappij. Geweld om een religie te verdedigen is verre van gewenst in een land waarbij onze maatschappij niet berust op religie

Niet zo gek toch, geloven worden steeds harder bekritiseert, niet raar dus dat sommige dan radicaliseren.

True

dit stelt nix voor? Jij bent knettergek :o:o

Volgens mij ben je zelf ook niet helemaal 100%,no offence

Ben je serieus? Is het gepast in ONZE Nederlandse samenleving dat bij een belediging van religie er geweld getolereerd wordt? Daarnaast is er nog de vraag wat de grens is van het verdedigen van je idealen en bij de meesten van de moslimas is deze sneller bereikt dan dat de gemiddelde Nederlander toelaatbaar vindt.

Tuurlijk ben ik serieus. Kijk, als jij een tekening wilt maken van mijn profeet zal me dat aan me reet roesten.
Wat staat er op de rolstoel van een moslim 'IsLam'. Haha no spang. Ik ga me niet druk maken om het kinderachtige gedoe van vele in deze samenleving.
Er zijn uiteraard wel grenzen en wanneer je over deze grenzen heen gaat moet je ook de consequenties aanvaarden.

Je kan ook niet verwachten dat je normaal en zonder problemen weg kan lopen als je naar een vreemde op straat toeloopt en deze persoon in zijn of haar gezicht zegt 'He achterlijke gore t*ring mong**l, je moeder is een vieze stoephoer en jij bent een product van incest.'

Nee, maar het heeft dus steeds minder te zoeken in onze maatschappij. Vooral wanneer die mensen geweld toepasbaar vinden.

Tuurlijk ben ik serieus. Kijk, als jij een tekening wilt maken van mijn profeet zal me dat aan me reet roesten.
Wat staat er op de rolstoel van een moslim 'IsLam'. Haha no spang. Ik ga me niet druk maken om het kinderachtige gedoe van vele in deze samenleving.
Er zijn uiteraard wel grenzen en wanneer je over deze grenzen heen gaat moet je ook de consequenties aanvaarden.

Je kan ook niet verwachten dat je normaal en zonder problemen weg kan lopen als je naar een vreemde op straat toeloopt en deze persoon in zijn of haar gezicht zegt 'He achterlijke gore t*ring mong**l, je moeder is een vieze stoephoer en jij bent een product van incest.'

Dus jij vind het terecht dat Wilders op nr 4 staat van de dodenlijst?

Je voorbeeld is wel een erg voorbeeld, een zeer duidelijke belediging. Jij vergelijkt dit echter met opmerkingen waar sommigen zich zo snel gekwetst door voelen en geweld toepasbaar vinden om religie te verdedigen. 98% vindt deze opmerkingen niks en dan die paar moslims wel en dat stel jij gelijk aan.bovenstaande opmerking waarvan 100% gaat zeggen dat dat kwetsend is. Zo snel mogelijk aanpakken die radicale moslims, sowieso iedere vorm van Radicalisering waarbij geweld om drogredenen toelaatbaar wordt gevonden.

Dus jij vind het terecht dat Wilders op nr 4 staat van de dodenlijst?

Nee, zo'n dodenlijst vind ik eerder gezegd een beetje triest.
Wilders is juist een zege voor Islam, dankzij zijn huilie huilie denken veel mensen juist van ach zo erg kan het toch niet zijn, laat ik dat boek eens zelf lezen. BAM BAM BAM wij groeien.

020 hmm ok..........
Vind dat zo debiel...........

LOL at Tatt :D

Geloof wat je wilt, het zelfde geldt voor Bush jr.

Terug
Naar boven