Fitness Seller

Eén op drie Nederlanders in 2050 allochtoon

zo,, gaat de goede kant op met ned zeg .. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Grappig, alleen zitten de niet Westerse meisjes al op hetzelfde niveau als de autochtone bevolking qua opleiding.

Den n*ger is jarenlang gesegegreerd in de USA, niet echt een goed uitgangspunt om deel uit te gaan maken van de gemiddelde bevolking. Yep de Aziaten doen het daar een stuk beter, maar goed die kwamen ook meestal niet direct terecht in de ghetto's waar de n*gers wel hoofdzakelijk leven in de USA. Buiten dan de groep Chinezen die er al eerder zaten, maar die hadden dan weer een stuk minder last van segegratie.

Je weet je wel in hele rare bochten te wringen om de opmerkelijke achterstand van sommige groepen uit te leggen. De zwarte Amerikanen zijn weliswaar walgelijk uitgebuit geweest, maar hadden toen die verwerpelijke segregatie was afgeschaft een gigantische taal voorsprong op de Aziaten, ze hadden ook honderden jaren de tijd gehad het Amerikaanse systeem te leren begrijpen. Als we even naar een andere maatschapij kijken, Nederland, zie je precies dezelfde verhoudingen tussen aziaten en n*gers, terwijl het verhaal van jou hier niet opgaat.

Hopelijk komen die groepen uiteindelijk allemaal goed mee, maar ik wilde er maar even op wijzen dat volledige economische participatie en normalisatie van criminaliteitscijfers soms een kwestie van eeuwen kan zijn. En hopelijk zal die geweldige islamitische cultuur de goed presterende meisjes niet binnenhouden maar een carrière gunnen.

-- edit laat ik als mod niet vervallen in dezelfde taktieken als anderen. Opmerking weggehaald.

Laatst bewerkt:
damn, dat zou ik k*t vinden.. heb ik nóg vaker ruzie terwijl ik het serieus NIET opzoek!

-- edit laat ik als mod niet vervallen in dezelfde taktieken als anderen. Opmerking weggehaald.

Welke 'taktiek' bedoel je precies? Het feit dat ik de cijfers op een andere manier interpreteer dan jij? Dat heet discussieren naar mijn beste weten. Als je ergens een onredelijk argument ziet in mijn posts hoop ik dat je me daar op wil wijzen op een een iets specifiekere manier dan verwijzen naar taktieken, zodat ik er misschien wat van kan leren of de opmerking nader kan uitelggen. Ik ben namelijk niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven als ik iets heb gezegd dat door de feiten wordt weerlegd.

Ik laat het hierbij Zelda, ik kom met feitelijkheden. Jij komt regelmatig met een 'jij' verwijzing en dat noem ik taktieken.

- Ik heb een roze bril
- Ik wring me in bochten
- Ik steun Thinkalot en durf hem niet af te vallen

En ja ik verweet jou een zwarte bril te hebben, iets wat ik van nu af achterwege laat. Verder ga ik ook geen feitelijkheden meer herhalen, dezelfde onzinnigheden komen in iedere discussie toch weer terug.

- 20% van de allochtonen is crimineel
- niet moslimlanden zijn altijd welvarender en doen het beter
- Iedereen heeft het aan zichzelf te danken in welke situatie hij verkeert

etc.

Succes er mee, mijn Politiek en Religie rol is uitgespeeld. Ik mod voortaan, discussie is ten einde.

Ik laat het hierbij Zelda, ik kom met feitelijkheden. Jij komt regelmatig met een 'jij' verwijzing en dat noem ik taktieken.

- Ik heb een roze bril
- Ik wring me in bochten
- Ik steun Thinkalot en durf hem niet af te vallen

En ja ik verweet jou een zwarte bril te hebben, iets wat ik van nu af achterwege laat. Verder ga ik ook geen feitelijkheden meer herhalen, dezelfde onzinnigheden komen in iedere discussie toch weer terug.

- 20% van de allochtonen is crimineel
- niet moslimlanden zijn altijd welvarender en doen het beter
- Iedereen heeft het aan zichzelf te danken in welke situatie hij verkeert

etc.

Succes er mee, mijn Politiek en Religie rol is uitgespeeld. Ik mod voortaan, discussie is ten einde.

Nou ja, ik ben echt met stomheid geslagen. Ik krijg regelmatig beschuldigingen van sociaal darwinisme naar m'n hoofd geslingerd en andere regelrecht kwetsende verwijten. Als ik iets niet ben is het extreem rechts, maar een ondertoon in die richting meen ik toch regelmatig te bespeuren in posts van jou, en dat raakt me oprecht. Misschien zit ik ernaast en bedoelde je het niet zo, dan mijn excuses. Hoe dan ook, ik heb volgens mij wel een wat dikkere huid dan jij als jij al moeite hebt met 'roze bril' of 'je wringt je in bochten'.

Jammer dat je niet meer wil posten, ik vind het altijd leuk en leerzaam met je te discussieren, ondanks alles.

De oneliners in je post die je aan mij toeschrijft zijn trouwens zwaar gechargeerd en uit hun verband gerukt naar mijn mening, maar goed voor de goede vrede laat ik dat maar even rusten verder.

Off-topic, het heeft weinig met een dikke huid te maken maar met tijdverspilling. Discussies voeren met dezelfde uitgemolken punten is gewoon zonde van mijn tijd. Alles is inmiddels wel gezegd en eigenlijk is zo'n beetje iedere discussie een herhaling van zetten.

Ik kan me tijd beter besteden aan discussies die met BB en training te maken hebben. Stuk zinvoller.

Prima. Jij probeert mij te overtuigen van jouw standpunt en ik jou van het mijne. Dat is ons geen van beide gelukt. Maar het was de moeite waard. Hopelijk wil je nog een keer terugkomen op je beslissing.

En als je me een plezier wil doen, zou je dan nog evenduidelijkheid willen scheppen of je me nou wel of niet beschuldigt van extreem rechtse ideeën? Het zou een pak van m'n hart zijn namelijk als dat niet zo was.

Oplossing:

Westerse allochtonen importeren.
Dus mensen die wat dichter bij onze omgangsvormen, respectnormen en cultuur staan en ook in een democratisch land willen leven.

Niet Westerse allochtonen hebben niet zoveel op met democratie, vrouwenrechten en dergelijke dus kunnen we missen als kiespijn.

Edit: Ik geloof die cijfers trouwens van geen kant! :D
Ik krijg nu al het idee dat je de cijfers juist moet omkeren: 2/3 alloch en 1/3 autoch. :D

En als je me een plezier wil doen, zou je dan nog evenduidelijkheid willen scheppen of je me nou wel of niet beschuldigt van extreem rechtse ideeën? Het zou een pak van m'n hart zijn namelijk als dat niet zo was.

Selectief lezen is een vak, maar het antwoord is nee (ik beschuldig daar niemand van, ik zou in zo'n geval direct rood trekken namelijk).

Het is idd zo dat er in P&R vaak naast elkaar door wordt gediscussieert en dat gaat natuurlijk gepaard met de nodige wrevel. Begrijpelijke reactie dus. Nou jah, life goes on. Jij gaat er je slaap niet voor laten en wij ook niet...

Nederland is gewoon aan het vernken..

Edit: Ik geloof die cijfers trouwens van geen kant! :D
Ik krijg nu al het idee dat je de cijfers juist moet omkeren: 2/3 alloch en 1/3 autoch. :D

Komt omdat de kinderen van de hedendaagse allochtonen er niet bij worden geteld. Dus eigenlijk zijn/worden het er nog véél meer.

ooit vervagen de landsgrenzen toch helemaal, is enkel een kwestie van tijd.

Denk je blackie?
Ik denk zeker deze eeuw nog niet hoor
Mensen hebben graag de behoeft om uniek te zijn, zo ook met cultuur met landsgrenzen
Men wil niet opgaan in een anonieme tomeloze massa
Overigens is dit dalende cijfer al sedert de invallen van de Kelten en de Romeinen in de lage landen zo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven