hehe, met een aantal punten ben ik het zelfs eens

(mogen dragen van een hoofddoek)
Is het niet mogen dragen van een hoofddoek niet net zo goed een vorm van vrouwenonderdrukking als het
moeten dragen?
Daarnaast vertrouw ik om het even welke media nauwelijks meer wat betreft het goed weergeven van zaken. Ik heb teveel quotemines gezien en teveel verdraaiingen, teveel verkeerde uitleg van ideeën en stroman argumenten, veel angst en veel haat, veel afwezigheid van kennis over de interactie tussen groepen mensen (niet dat ik die zoveel heb hoor)
Maar in eerste instantie schaar ik dit weer onder 'greppeljournalistiek'. Waarom, OH WAAROM, zijn zaken nooit makkelijk te verifiëren? Waarom zie ik geen onderzoeksverslagen, waarom geen plaatsnamen, waarom geen hoeveelheden, relatieve cijfers.
Ach ja, what else is new?
Er is een tak van de islam in Europa die zonder meer zeer verwerpelijk is. Walgelijk. Ik ben het boek 'mijn vrijheid' aan het lezen (jaja, van 'de' Hirschi

) en wat je daarin is leest grenst voor mij (gelukkig) aan het onvoorstelbare. En toch...
Persoonlijk maak ik mij een stuk drukker om de (evangelisch) christelijke invloed op het westen. Die is imo een stuk beter georganiseerd, van véél geld voorzien en bevindt zich in de hoogste regionen van de macht. En het is niet aan 'de mensen' te 'danken' dat wij er hier anders bijzitten, maar eerder aan de omstandigheden waarin zij geboren werden.
Andersom zouden wij met z'n allen, mochten we elders geboren zijn, ook volslagen andere personen zijn.
Educate!!! Imo het ENIGE middel dat écht iets kan doen. En dat geldt ook voor ons.
Maar helaas, enig onderwijs lijkt ook de samensteller van dit geheel niet te hebben genoten:
- Beseft u wel dat andere religieuze gemeenschappen (zoals joden, hindoes, bouddhisten en dergelijke) nooit soortgelijke eisen stellen ?
Ipv een bronvermelding, die eigenlijk een dergelijke post zou moeten afsluiten (tenzij Maiskorrel het allemaal zelf heeft verzameld) lees ik hier toch wel een juweel van een onwijs ACHTERLIJK IDIOOT statement. Jezus christus wat een BULLCRAP. godverdegodver. Onder welke steen komt de beweerder van zulks vandaan? In welke diepe grot heb je gewoond om zo warped te raken?