AndroidHealthClinic

Moslims are taking over

Ah daarom worden de moslims in het land met de meest radicale moslims (Uk) steeds meer seculier zeker? Tegenover iedere radicale moslim komt er net zo goed een moslim bij die hangt aan Westerse waarden. Als het echt zo erg was als soms wordt voorgesteld hadden we het niet over incidenten gehad maar over een golf van aanslagen en geweld die zijn weerga niet kent. Maar vooral door blijven gaan met generaliseren, hoe achterlijk het ook is.

Precies toevallig allemaal bronnen vanuit franstalige hoek. Hoezo ?

we'll suck your blooood :evilred:

Dames, hou er rekening mee: je hebt appels en peren, je hebt moslims en extremisten!
Die jappels met die borden op de foto is geen doorsnee moslim-familie.
Het is nog te vroeg om beiden over dezelfde kam te scheren.

Precies toevallig allemaal bronnen vanuit franstalige hoek. Hoezo ?

omdat de media daar nu eenmaal wel vart bij de rellen die er de afgelopen week zijn. ik word ook niet gelukkig van alle dingen die ik lees.
maar dat als een moslim iets doet gelijk de islam eraan moet geloven is iets wat al wel duidelijk was. getuigt ook weer van de onwetendheid van vele mensen

Tuurlijk moet de Islam eraan geloven. Meer dan normaal eigenlijk.

maar ach, what else is new?

hehe, met een aantal punten ben ik het zelfs eens :D (mogen dragen van een hoofddoek)

Is het niet mogen dragen van een hoofddoek niet net zo goed een vorm van vrouwenonderdrukking als het moeten dragen?

Daarnaast vertrouw ik om het even welke media nauwelijks meer wat betreft het goed weergeven van zaken. Ik heb teveel quotemines gezien en teveel verdraaiingen, teveel verkeerde uitleg van ideeën en stroman argumenten, veel angst en veel haat, veel afwezigheid van kennis over de interactie tussen groepen mensen (niet dat ik die zoveel heb hoor)

Maar in eerste instantie schaar ik dit weer onder 'greppeljournalistiek'. Waarom, OH WAAROM, zijn zaken nooit makkelijk te verifiëren? Waarom zie ik geen onderzoeksverslagen, waarom geen plaatsnamen, waarom geen hoeveelheden, relatieve cijfers.

Ach ja, what else is new?

Er is een tak van de islam in Europa die zonder meer zeer verwerpelijk is. Walgelijk. Ik ben het boek 'mijn vrijheid' aan het lezen (jaja, van 'de' Hirschi :D) en wat je daarin is leest grenst voor mij (gelukkig) aan het onvoorstelbare. En toch...
Persoonlijk maak ik mij een stuk drukker om de (evangelisch) christelijke invloed op het westen. Die is imo een stuk beter georganiseerd, van véél geld voorzien en bevindt zich in de hoogste regionen van de macht. En het is niet aan 'de mensen' te 'danken' dat wij er hier anders bijzitten, maar eerder aan de omstandigheden waarin zij geboren werden.
Andersom zouden wij met z'n allen, mochten we elders geboren zijn, ook volslagen andere personen zijn.

Educate!!! Imo het ENIGE middel dat écht iets kan doen. En dat geldt ook voor ons.

Maar helaas, enig onderwijs lijkt ook de samensteller van dit geheel niet te hebben genoten:

- Beseft u wel dat andere religieuze gemeenschappen (zoals joden, hindoes, bouddhisten en dergelijke) nooit soortgelijke eisen stellen ?

Ipv een bronvermelding, die eigenlijk een dergelijke post zou moeten afsluiten (tenzij Maiskorrel het allemaal zelf heeft verzameld) lees ik hier toch wel een juweel van een onwijs ACHTERLIJK IDIOOT statement. Jezus christus wat een BULLCRAP. godverdegodver. Onder welke steen komt de beweerder van zulks vandaan? In welke diepe grot heb je gewoond om zo warped te raken?

[Link niet meer beschikbaar]

Dat lijstje duikt overal op lijkt het. Weer zo'n mantralijstje van niet gerelateerde indicenten om een punt duidelijk te maken.

ze moeten samenleving zo maken dat elke uiting van geloof verboden moet worden.
hou het maar lekker binnenshuis maar val anderen er niet mee lastig aub.

We kennen de foto's toch allemaal ... weten toch hoe de moslims over ons denken ...
waarom wordt er niets aan gedaan ... De grootste racisten zijn nog altijd de brapen (bruin apen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doet me denken aan die fundamentele christen in amerika die protesteerden tegen homos en soldaten en ongelovigen.

een en al tuig

Sorry hoor, maar mensen die er zelf zo bij lopen en dan lopen te b**chen over een hoofddoek:

:roflol:

:duh:
geloof zuigt

Ipv een bronvermelding, die eigenlijk een dergelijke post zou moeten afsluiten (tenzij Maiskorrel het allemaal zelf heeft verzameld) lees ik hier toch wel een juweel van een onwijs ACHTERLIJK IDIOOT statement. Jezus christus wat een BULLCRAP. godverdegodver. Onder welke steen komt de beweerder van zulks vandaan? In welke diepe grot heb je gewoond om zo warped te raken?
Naast bijna elke statement staat een bronvermelding...

Het klopt idd dat de islam in vergelijking met andere religies toch wel wat meer eisen heeft gehad de laatste jaren, of ontken je dit?

Ik heb een schijthekel aan de meeste moslims hier. Dan heb ik het vooral over Marokkanen, terwijl ze in Marokko zelf dan weer aardig en gastvrij zijn.
Ze kunnen zich zelf hier niet vinden dus lopen ze maar te terroriseren, vooral op school.
Maar ga dan gewoon naar Marokko waar je je beter voelt, maar dat doen ze niet.
We hadden in de eerste ook een Marokkaans meisje in de klas die elke dag een burka aan had ( Dus dat je alleen die ogen ziet )
En die hoefde niet te gymmen en zo door die jurk.
En ze was altijd stil en zo en je kon nooit zien wat ze wou en zo.
En toen is ze van school gestuurd, en zij en die ouders op school gekomen en de docenten voor kk racisten uitgemaakt.
Ik ben echt blij dat ze weg is, want ik vind het echt niet normaal.
Nederland, een vrij land en dan ga je met zo'n soepjurk en bivakmuts lopen, gewoon te gek voor woorden.
Ze worden hier trouwens ook steeds meer radicaler, bijv. lange baarden kale kop en hoedjes en jurken aan.
Ben echt benieuwd wanneer de eerste aanslagen hier komen.

Ah daarom worden de moslims in het land met de meest radicale moslims (Uk) steeds meer seculier zeker? Tegenover iedere radicale moslim komt er net zo goed een moslim bij die hangt aan Westerse waarden. Als het echt zo erg was als soms wordt voorgesteld hadden we het niet over incidenten gehad maar over een golf van aanslagen en geweld die zijn weerga niet kent. Maar vooral door blijven gaan met generaliseren, hoe achterlijk het ook is.

Daar gaat het niet om, Het gaat erom dat ze alles kunnen maken zoals je daar ook leest. Rellen er 20 allochtonen in een buurt doet de politie er niks aan om het niet te laten escaleren. Loop je met een groep hooligans dan wordt je opeens omringt door de ME en watertanks enz.

Moet nu gaan de rest volgt later;)

OMG Wat een onzin die beginpost. Grote deel klopt gewoon niet en is opgeblazen shit :s

Heb het ook in een mail gehad...

Ze hebben wat veel noten op hun zang en eisen er maar op los... daar moet stillaan een demper op komen

Terug
Naar boven