erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
OMG Wat een onzin die beginpost. Grote deel klopt gewoon niet en is opgeblazen shit :s
waar baseer je dat op?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OMG Wat een onzin die beginpost. Grote deel klopt gewoon niet en is opgeblazen shit :s
Kijk maar eens in Parijs. Twee mensen verongelukken ongelukkig en het draait uit op een ground zero fenomeen pff..Sorry hoor, maar mensen die er zelf zo bij lopen en dan lopen te b**chen over een hoofddoek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Zijn er nou werkelijk mensen die in die onzin geloven dat 'we' overlopen kunnen worden door een minderheid? Hoeveel personen heb je nodig om een cultuur te veroveren? Dat lijkt me een aanzienlijke groep en als je het op de politieke manier wil doen is er totaal niet bewezen dat moslimpartijen ook maar 1 voet aan de grond krijgen. Buiten een aantal gestoorde fanatiekelingen dan die verblind zijn door hun afkeer van alles wat liberaal of modern is. (oh ja voordat ik weer het verwijt krijg dat ik de boel bagateliseer, radicalisme is een gevaar maar lang niet zo groot als wordt voorgesteld).
Nee, laat nuchtere kritiek maar aan de katholieke kerk over... (zie ook mijn vorige post)Naast bijna elke statement staat een bronvermelding...
Het klopt idd dat de islam in vergelijking met andere religies toch wel wat meer eisen heeft gehad de laatste jaren, of ontken je dit?
Ik heb een schijthekel aan de meeste moslims hier. Dan heb ik het vooral over Marokkanen, terwijl ze in Marokko zelf dan weer aardig en gastvrij zijn.
Ze kunnen zich zelf hier niet vinden dus lopen ze maar te terroriseren, vooral op school.
Maar ga dan gewoon naar Marokko waar je je beter voelt, maar dat doen ze niet.
We hadden in de eerste ook een Marokkaans meisje in de klas die elke dag een burka aan had ( Dus dat je alleen die ogen ziet )
En die hoefde niet te gymmen en zo door die jurk.
En ze was altijd stil en zo en je kon nooit zien wat ze wou en zo.
En toen is ze van school gestuurd,
en zij en die ouders op school gekomen en de docenten voor kk racisten uitgemaakt.
Ik ben echt blij dat ze weg is, want ik vind het echt niet normaal.
Nederland, een vrij land en dan ga je met zo'n soepjurk en bivakmuts lopen, gewoon te gek voor woorden.
Ze worden hier trouwens ook steeds meer radicaler, bijv. lange baarden kale kop en hoedjes en jurken aan. Ben echt benieuwd wanneer de eerste aanslagen hier komen.
De Islam is een veroveringsgodsdienst zoals Filip Dewinter citeerde, topicstarter geeft een handvol concrete voorbeelden daarvan..
Onlangs 40 allochtonen dat hun autodief compaan hardhandig bevrijdenKijk maar eens in Parijs. Twee mensen verongelukken ongelukkig en het draait uit op een ground zero fenomeen pff..
In 2050 is het nog geen probleem en gelet op de afkalving van de geboorte-aanwas bij allochtonen zal dat ook later geen megagroot probleem worden. Het wij/zij gevoel wordt alleen maar in stand gehouden door personen die er van overtuigd dat er homogene groepen bestaan. Iedere Nederlander is net zomin gelijk als iedere allochtoon. Maar goed al zeg ik dat een miljard keer, het komt toch niet aan.
Of denkt er iemand echt dat alle moslims in Nederland een stel bloeddorstige kelensnijders zijn die uit zijn op een omverwerping van het huidige stelsel?
Bestrijdt de radicalen en geef het voordeel van de twijfel aan degenen die gewoon hun leven willen leiden zonder dat ze anderen daarbij dwars zitten. Zoveel gevraagd is dat toch niet? Of is polarisatie de enige weg?
Nee, het wij/zij gevoel wordt in stand gehouden doordat er regelmatig eisen worden gesteld door moslims die tegen onze cultuur ingaan.
Dit wordt niet tegengegaan zolang links die mensen maar blijft voeden met het idee dat ze alles maar kunnen maken in dit land.
Dat zulke eisen de publiciteit halen komt alleen maar doordat er mensen in de politiek zijn die hieraan mee willen denken.
Bij moslims is geen middenweg, ik hoop dat er ooit nogeens een rechts blok aan de macht komt in dit land. Kijken of ze dan nog steeds zo gezellig zijn om mee samen te leven.

In 2050 is het nog geen probleem en gelet op de afkalving van de geboorte-aanwas bij allochtonen zal dat ook later geen megagroot probleem worden. Het wij/zij gevoel wordt alleen maar in stand gehouden door personen die er van overtuigd dat er homogene groepen bestaan. Iedere Nederlander is net zomin gelijk als iedere allochtoon. Maar goed al zeg ik dat een miljard keer, het komt toch niet aan.
Of denkt er iemand echt dat alle moslims in Nederland een stel bloeddorstige kelensnijders zijn die uit zijn op een omverwerping van het huidige stelsel?
Bestrijdt de radicalen en geef het voordeel van de twijfel aan degenen die gewoon hun leven willen leiden zonder dat ze anderen daarbij dwars zitten. Zoveel gevraagd is dat toch niet? Of is polarisatie de enige weg?

OHW LORD...Nee, laat nuchtere kritiek maar aan de katholieke kerk over... (zie ook mijn vorige post)
Pfff. Dat is geen bronvermelding. Haha, m'n docenten zouden nogal lachen met zo'n bronvermelding. En ik studeer goddorie verpleegkunde...
Meer eisen dan wat? Ik zal zeker niet ontkennen dat er absurde eisen tussen staan, mochten ze correct weergegeven zijn. Maar ALLE religies stellen eisen. Joden hebben een zieke vorm van besnijdenis door willen drukken, waarbij de rabbi de afgesneden voorhuid met zijn mond van de penis verwijderd. Drie keer raden wat de burgemeester van New York over de vrijheid van geloof zei... (uit: God is not Great, Robert Hitchens. Ik heb de audiovariant en een PDF voor je, maar vergeef me dat ik de precieze pagina niet meer weet)
Wat eisen christenen in Nederland over homo's in politieke partijen? Of wat eisen christelijke ambtenaren mbt het afsluiten van homohuwelijken? Afschaffing van strafrechtelijk vervolg n.a.v. homocoïtus is ook in Europa nog niet zo gek lang uit de strafboeken.
In Amerika eisen christelijke idioten creationisme in de schoolboeken, ze kunnen hun kinderen thuis opbrengen met home-schooling met weet ik wat voor een rommel. Sommige geloven hoeven niet eens meer zoveel te eisen...
De media heeft een hapgraagheid ontdekt als het gaat om moslims. But go out looking for snakes and you will find them.
Hele verhaal ademt hopelijk duidelijk de geest dat ALLE religieuze stromingen bullcrap veroorzaken, op grote én op kleine schaal. Hersenloos de één de ander laten bashes (for crying out loud, het is een priesterpagina) en er maar als een makschaap achteraan hobbelen is echter van de orde van 'nou lekker dan'...
Van school gestuurd? Stel halve gare idioten. Een KIND VAN SCHOOL STUREN?! Runderen zijn het.
Gelukkig bepaal jij wat normaal is. Jammer dat je er zo slecht in bent.
Tja, je zult maar gebruikmaken van een vrijheid...
Niet ****en met baarden, baarden zijn cool.
Dan wordt het hoog tijd dat we die christenen ook eens aan gaan pakken. Die hebben ook een recente historie van veroveringsdrang... Vraag me af waarom je Filip Desplinter daar niet over hoort...
Yeah, Ground Zero...
Sommige mensen hebben echt hun ogen in hun reet zitten, lekker kijken naar de grote berg waar ze op schijten. Zoals de schrijver van het stukkie uit de beginpost.

Ik wil iets heel anders. School voor alle kinderen bijvoorbeeld. t Was goddomme een meisje uit de EERSTE KLAS. De idioot die niet inziet wat daar aan schade toegebracht wordt heeft z'n ogen echt in z'n reet zitten ja. Dat is toch om te janken?
Ach ja, demagogie uit zich wel vaker in beperkingen in het onderwijs... Blinding even very abled men.
Nee het is om te janken dat een atheist zoals jij al zo schijt voor de islam dat je alles maar goed vind.
In de geneeskunde is dat idd geen bronvermelding, in deze context wel. Je kan de krant van die datum er op nalezen, ik zie het probleem dus niet.Pfff. Dat is geen bronvermelding. Haha, m'n docenten zouden nogal lachen met zo'n bronvermelding. En ik studeer goddorie verpleegkunde...
kinderen hoor je gewoonweg het recht op onderwijs niet te ontzeggen. Dat kan geen enkel redelijk mens betwisten.
Nee het is om te janken dat een atheist zoals jij al zo schijt voor de islam dat je alles maar goed vind.