Nee het is om te janken dat een atheist zoals jij al zo schijt voor de islam dat je alles maar goed vind.

'alles maar goed vind'
Leer eens lezen.
In de geneeskunde is dat idd geen bronvermelding, in deze context wel. Je kan de krant van die datum er op nalezen, ik zie het probleem dus niet.
Ik zie twee beweringen met data erbij staan. En geneeskunde is een zware universitaire opleiding, verpleegkunde niet.

Wereld van verschil bro.
De afsluiter is toch echt wel absurd en tekenend voor het niveau van de optekenaar ervan.. Van zulke stupiditeit zie ik zeker het probleem, helemaal als het van een stel biddende puntmutsen komt.
Maar mag ik misschien weten waarom links alleen afstapt van seculier denken als het om islam gaat?
Afstappen van seculier denken? Right.
Waarom links het perse nodig acht om steeds de islam te gaan verdedigen in elke discussie waarin die religie in opspraak komt?
Ik verdedig niks geen islam. Ik vind het een idioot gedachtengoed. Ik 'verdedig' hooguit een islamitisch meisje uit de eerste klas dat haar recht op onderwijs wordt ontzegt. Een dergelijke schending van de rechten van kinderen zou ik verwachten in een achterlijk derde wereldland.
Men zou er goed aan doen negatieve berichten over de islam te aanvaarden voor wat ze zijn,
dergelijke berichten zomaar aanvaarden? Túúrlijk joh... En dan stap ik af van mijn seculiere denken...
en het niet meteen te zien als een wapen van extreem rechts om de linkse gedachte aan te vallen,
Ik zie dergelijke zaken meer als een aanval op goede smaak en weldenkendheid. Ik heb nog geen moment gedacht aan extreem rechts dat links wil aanvallen. Ik zie een stel bidlippen haatzaaien.
om vervolgens het eigen linkse geschut uit de kist te halen. Hoewel ik kan begrijpen dat de islam mbt jullie multiculturele droomwereld heel wat roet in het eten weet te gooien (en voor je mij aanvalt, ik ben centrum-rechts, niet extreem-rechts).
De angst... Ik heb geen reden om je aan te vallen, hooguit je argumenten, weest niet bevreesd.

Welk links geschut overigens? Dat ik oproep tot scepticisme mbt de nieuwstromen van vandaag?
Dus het is weer eens ons probleem dat zij zo'n achterlijk ding wil dragen.
Ik wordt ook kats mesjogge van al die kerkklokken, en kruizen die ik overal zie. Soms hangt er zelfs iemand op te creperen. De verering van een dergelijke marteling, met zo weinig waarde. Ach ja... De vraag naar de achterlijk van denkbeelden was al gesteld geloof ik.
En daarnaast is het voor ons geen probleem. Wat is het probleem voor ons dat zo'n kind een burqa moet dragen?
Zulke dingen moeten verboden worden op ale openbare plekken, ik neem aan dat de ouders gewaarschuwd zijn.
Wat denk je dat het gevolg is voor dat meisje? Heb je enig idee welke middelen een kind van 13 heeft om aan haar omgeving te ontsnappen? Jezus...
Btw een meisje dat op die leeftijd zo wordt ingepakt door haar familie zal nooit het huis uit kunnen dus heeft niets aan de educatie.
Aha, slimmerd, hoe komt ze dan op school? Maar met andere woorden bedoel je: het boeit niet dat ze niet naar school gaat.
Hier zakt je broek toch van af?
btw wat klinkt het domst, een zesjarig meisje dat een hooddoek draagt omdat ze nooit anders heeft geweten vanuit haar gezinssituatie?
of een kerel van negentien die nog hardnekkig gelooft in de onbevlekte ontvangenis van de maagd Maria, sprekende slangen en een gemeenschappelijke erfzonde.
Die vraag ja...
Nee, maar door zo'n kind in een burka te laten lopen is ook haar vrijheid afnemen.
Dus kunnen wij er nog wel een schepje bovenop doen!
Ik vind het groot gelijk dat ze het kind van school sturen, een beetje aanpassen moet op zijn minst kunnen.
...... 'groot gelijk'....... EEN MEISJE UIT DE EERSTE KLAS VAN SCHOOL STUREN....
HALLOOOOO!!! Wanneer dringt het door die betonnen plaat heen? Godskolere.
Hier worden kritische stellingen mbt de islam geplaatst, die vanuit linkse zijde blijkbaar onbetrouwbaar en onzinnig moeten zijn?
Heeft wat mij betreft weinig met links of rechts te maken, als het gaat om journali.... eh... Greppeldrek.
Waarom is dat vraag ik me terecht af? Als je kritisch bent tegenover het christendom (en ik weet dat je dat bent) waarom dan niet voor de islam? Of mag dat niet omdat het niet politiek correct is? Dat zou ik pas onzinnig vinden.
Wie is er niet kritisch dan? Als ik ergens de afwezigheid van kritiek kan vaststellen, ligt ie momenteel toch echt niet bij 'de linksen'. Een priestergenootschap aanhalen... Owkeeeyyy.

, dat ik geloof is mijn probleem maar ik val er in ieder geval geen anderen mee lastig en pas binnen de Nederlandse cultuur.
En maak me niet voor dom uit, zulke schijterds als jij zijn een schandvlek op onze maatschappij.
Zeker val je er anderen mee lastig. Blijkbaar is het in de christelijke ethiek verantwoord om 12-13 jarigen het recht op onderwijs te ontzeggen. Of is de christelijke ethiek maar een last?
Klopt en u zal opengedaan worden. Geef het geen men u vraagt, en als iemand wat van je leent, vraag het niet terug. Nooit iets geleerd van de barmhartige samaritaan? Of de melaatsen en h**ren waarmee Jezus zich volgens de sprookjes ophield? Heeft jezus niet al genoeg voor
haar zonden van 'niet aanpassen' geleden? Blijkbaar niet, want er kunnen nog wel wat schepjes leed bij op. 't Lijkt me een beetje tijd worden voor 'erkenning van de kracht van de kruisdood'... Or: Judge not, lest ye be judge.
Om op je vraag te antwoorden: nee, ik kan niet zeggen dat de linkse mensen hier kritisch reageren mbt islam.
Hoe kritisch kan men zijn? Of ben ik niet links genoeg? Is dat het soms?