XXL Nutrition

motivatie bij CV

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Bij zowel de perry sport als de open32 hadden ze nog mensen nodig, en ga dus nu een mailtje met mn CV en motivatie sturen.

Alleen, de motivatie lukt niet echt. Wat zet je in een motivatie? Wat hebben jullie als motivatie gebruikt (mocht dat toen nodig zijn) en zijn jullie daarmee aangenomen?

Beide kledingwinkels, ik heb zelf wel redelijk verstand van mode en ben er geïnteresseerd in.

Alvast bedankt!

Zeg dat je zelf dagelijks modebewust bent en met de mode meegaat en veel interesse in fashion hebt. Kan allemaal bs zijn maar hemel jezelf gewoon op, dat is de enige manier om dingen gedaan te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Zeg dat je zelf dagelijks modebewust bent en met de mode meegaat en veel interesse in fashion hebt. Kan allemaal bs zijn maar hemel jezelf gewoon op, dat is de enige manier om dingen gedaan te krijgen.

Thanks.

Bij de perry zeg ik erbij dat ik dan fanatiek fitness (geen bodybuilding) en daarnaast hardloop (bs).

Iets in de trant van dat je mensen graag wilt adviseren of is dat te cheesy?

zeg dat je al 2.5 jaar lid bent op dutchbodybuilding, dat doet het sowieso goed.

Ik kan wel een recommendation voor je schrijven

• Like
Waarderingen: mat
Gewoon kort en krachtig houden, vooral niet te veel gaan bs'en, maakt een eventueel gesprek ook makkelijker (voor jezelf). Schreef voor dit soort baantjes op het eind altijd iets in de trant van.. 'Graag ben ik bereid mijn motivatie een keer mondeling te komen toelichten.'

Hallo.

Bij zowel de perry sport als de open32 hadden ze nog mensen nodig, en ga dus nu een mailtje met mn CV en motivatie sturen.

Alleen, de motivatie lukt niet echt. Wat zet je in een motivatie? Wat hebben jullie als motivatie gebruikt (mocht dat toen nodig zijn) en zijn jullie daarmee aangenomen?

Beide kledingwinkels, ik heb zelf wel redelijk verstand van mode en ben er geïnteresseerd in.

Alvast bedankt!

die laatste zin is je motivatie dus berggeit.

Motivatiebrief voor een baan bij de Perry sport?

Wat voor functie?

Terug
Naar boven