4me
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongens dit is toch niet om te lachen, het is duidelijk dat TS niet 100% helder is en voor zijn eigen belang geholpen moet worden.
Op het begin toen hij helder (der) was vertelde hij wat hij heeft meegemaakt.
Ik denk dat we hem dit niet kunnen verwijten maar oprecht vindt ik dat een tijdelijke ban goed zou zijn voordat die zichzelf hier te kijk zet.
Ik neem TS niks kwalijks en meen oprecht dat hij hopelijk eindelijk de hulp krijgt die die nodig heeft en wens hem succes zijn leven te herinrichten.
Mwa, ik ben het eens dat hij geholpen moet worden adhv zijn gedrag. Maar, als dit een uitlaatklep is waardoor hij wat stoom kan afblazen is dat beter dan dat hij irl stoom gaat afblazen... dat dan weer wel. Beetje een dubbel gevoel bij.Ik heb tijdens zijn vorige lidmaatschap hier al eens gezegd dat door hem niet te bannen, ook deze site faciliteert in zijn gedrag. Ik zie hier in dit topic een moderator vragen of hij echt wel gebanned wil worden. Leek mij niet zo'n moeilijke beslissing maar goed.
Hier mee eens.Het is niet de schuld van die jongen, vond het in zijn vorige log wel stuitend dat er foto's van zijn behandelaars werden gepost en dat werd toegelaten.
..... nee echt, ik kan het helaas niet uitleggen, als ik dat doe dan kan ik iets niet verwerken. Maar ik kom er nu wel heel erg dichtbij dat ik het verwerkt heb.