Fitness Seller

Motivatie log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Pro anna?

-----

Ont-stressen met BpmDJ...

Goed dat het weer de goeie kant op gaat hier!

• Like
Waarderingen: 4me
Er mist extreem veel info en vertel vrijwel niets....

Schermafbeelding 2017-09-15 om 23.39.28.png

Ik gebruik forums voor "deel" informatie die weinig mensen begrijpen. er zit een stuk waarheid in voor het forum wat een doel heeft, verder is het lucide.

Ik gebruik slechts openbare info, ter communicatie.

Schermafbeelding 2017-09-18 om 01.10.34.png

Schermafbeelding 2017-09-18 om 01.10.18.png

/me Is de angst voor krukken en de rolstoel vrijwel nu voorbij.

Schermafbeelding 2017-09-18 om 02.33.30.png

Schermafbeelding 2017-09-18 om 01.32.01.png

Laatst bewerkt:

Schermafbeelding 2017-09-18 om 03.08.29.png

Schermafbeelding 2017-09-18 om 04.12.06.png

Schermafbeelding 2017-09-18 om 04.31.39.png

Goed, nu kan ik muziek ook een kanaal/richting geven en heb ik dat probleem ook eens opgelost.

Schermafbeelding 2017-09-19 om 02.04.29.png

Tijd om dat nu af te sluiten!

Nu nog iets beter omgaan met krukken en rolstoelen....... Lukt aardig en begin daar echt beter in te worden.

:roflol:

Doet me denken aan een kerel uit de UK, die allerhande middeltjes nam tegen zijn psychische klachten. Weet even niet meer hoe dit heet.. Zal een jaar of 2-3 geleden zijn gok ik. Die had ook altijd van die vage shit. :haha:

Jongens dit is toch niet om te lachen, het is duidelijk dat TS niet 100% helder is en voor zijn eigen belang geholpen moet worden.
Op het begin toen hij helder (der) was vertelde hij wat hij heeft meegemaakt.
Ik denk dat we hem dit niet kunnen verwijten maar oprecht vindt ik dat een tijdelijke ban goed zou zijn voordat die zichzelf hier te kijk zet.

Ik neem TS niks kwalijks en meen oprecht dat hij hopelijk eindelijk de hulp krijgt die die nodig heeft en wens hem succes zijn leven te herinrichten.

Jongens dit is toch niet om te lachen, het is duidelijk dat TS niet 100% helder is en voor zijn eigen belang geholpen moet worden.
Op het begin toen hij helder (der) was vertelde hij wat hij heeft meegemaakt.
Ik denk dat we hem dit niet kunnen verwijten maar oprecht vindt ik dat een tijdelijke ban goed zou zijn voordat die zichzelf hier te kijk zet.

Ik neem TS niks kwalijks en meen oprecht dat hij hopelijk eindelijk de hulp krijgt die die nodig heeft en wens hem succes zijn leven te herinrichten.

Ik heb tijdens zijn vorige lidmaatschap hier al eens gezegd dat door hem niet te bannen, ook deze site faciliteert in zijn gedrag. Ik zie hier in dit topic een moderator vragen of hij echt wel gebanned wil worden. Leek mij niet zo'n moeilijke beslissing maar goed.
Het is niet de schuld van die jongen, vond het in zijn vorige log wel stuitend dat er foto's van zijn behandelaars werden gepost en dat werd toegelaten. Heb nog overwogen diegene te informeren maar als de moderators het al best vinden, dan ik ook.

Ik heb tijdens zijn vorige lidmaatschap hier al eens gezegd dat door hem niet te bannen, ook deze site faciliteert in zijn gedrag. Ik zie hier in dit topic een moderator vragen of hij echt wel gebanned wil worden. Leek mij niet zo'n moeilijke beslissing maar goed.
Mwa, ik ben het eens dat hij geholpen moet worden adhv zijn gedrag. Maar, als dit een uitlaatklep is waardoor hij wat stoom kan afblazen is dat beter dan dat hij irl stoom gaat afblazen... dat dan weer wel. Beetje een dubbel gevoel bij.

Het is niet de schuld van die jongen, vond het in zijn vorige log wel stuitend dat er foto's van zijn behandelaars werden gepost en dat werd toegelaten.
Hier mee eens.

Meermaals heb ik aangegeven mij niet te serieus te nemen, ik doe dat zelf ook niet! Het is echt letterlijk dat ik dit nodig ben om stoom af te blazen en dat er nog een andere gedachte achter zit. Helaas kan ik dit niet in detail uitleggen (ze luisteren mee) :roflol:..... nee echt, ik kan het helaas niet uitleggen, als ik dat doe dan kan ik iets niet verwerken. Maar ik kom er nu wel heel erg dichtbij dat ik het verwerkt heb.

Laat het mij zo stellen dat het extreem goed is dat de bovenstaande reacties mij niets meer doen en ik daar niet meer in mee wil gaan. En dat het steeds minder moeite kost om normaal te reageren........ Het liefste wil ik de gedachte voeden van een totale gek, dat is wat lang voor mij veilig is geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven