Fitness Seller

Mr. Olympia 2020

Bezoekers in dit topic

Nou phil zn shape weten we nog niet. Dus zou kut kunnen zijn. In zo een recente trainingsvideo is zn gut erger dan normaal. Wist niet dat Curry Amerikaans was, maar hij misschien. Roelly zou kans kunnen maken als hij er goed bij staat, zelfde geldt voor ramy. En Hadi maakt ook wel kans gewoon. Maar als phil in goede shape komt, en zn gut in controlle heeft zal hij easy winnen

De kans dat ik Mister Olympia win is zo ongeveer even groot als dat Roelly ‘m ooit wint.
 
Nou phil zn shape weten we nog niet. Dus zou kut kunnen zijn. In zo een recente trainingsvideo is zn gut erger dan normaal. Wist niet dat Curry Amerikaans was, maar hij misschien. Roelly zou kans kunnen maken als hij er goed bij staat, zelfde geldt voor ramy. En Hadi maakt ook wel kans gewoon. Maar als phil in goede shape komt, en zn gut in controlle heeft zal hij easy winnen
Ja, in dat opzicht maakt iedereen kans als iemand er Olympia-waardig uit ziet.

Ramy? Never nooit. Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind hem er echt niet uit zien. Ja hij is groot, veel respect voor hem in dat opzicht, maar uiteindelijk ziet het hij er echt niet uit vergeleken met de rest.

Roelly? Ziet er bizar tof uit op Instagram, op podium meh.
 
Laatst bewerkt:
Ja, in dat opzicht maakt iedereen kans als iemand er Olympia-waardig uit ziet.

Ramy? Never nooit. Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind hem er echt niet uit zien. Ja hij is groot, veel respect voor hem in dat opzicht, maar uiteindelijk ziet het hij er echt niet uit vergeleken met de rest.

Roelly? Ziet er bizar tof uit op Instagram, op podium meh.
Vond je roelly ook bij de arnold classic on stage er slecht uit zien?
 
Vond je roelly ook bij de arnold classic on stage er slecht uit zien?

Dat hij in al die jaren 1 keer zijn conditioning eens goed had maakt hem nog geen Mr Olympia. En buiten dat is hij ook gewoon qua structuur geen Mr Olympia. Shawn Rhoden, Curry of Phil zijn stuk voor stuk allemaal superieur qua structuur en flow.

Roelly is een leuke freak om er bij te hebben maar die gaat behalve misschien ooit nog eens een New York pro ofzo niks meer winnen.
 
Dat hij in al die jaren 1 keer zijn conditioning eens goed had maakt hem nog geen Mr Olympia. En buiten dat is hij ook gewoon qua structuur geen Mr Olympia. Shawn Rhoden, Curry of Phil zijn stuk voor stuk allemaal superieur qua structuur en flow.

Roelly is een leuke freak om er bij te hebben maar die gaat behalve misschien ooit nog eens een New York pro ofzo niks meer winnen.
Zeg ook niet dat het hem Mr Olympia maakt. Maar als hij nu goed komt en phil niet dan maakt hij wel kans
 
Vond je roelly ook bij de arnold classic on stage er slecht uit zien?
Ik zei niet zozeer "slecht" maar ik zei "meh".

Vergeleken met de jaren 90 en vroeger vind ik eigenlijk iedereen "meh" met uitzondering van Dexter Jackson.

Natuurlijk heb ik de diepste respect voor hun size en toewijding en al die dingen, maar daarmee zien ze er helaas nog niet beter uit dan 90's en pre-90's. Het is wat het is...
 
Ik zei niet zozeer "slecht" maar ik zei "meh".

Vergeleken met de jaren 90 en vroeger vind ik eigenlijk iedereen "meh" met uitzondering van Dexter Jackson.

Natuurlijk heb ik de diepste respect voor hun size en toewijding en al die dingen, maar daarmee zien ze er helaas nog niet beter uit dan 90's en pre-90's. Het is wat het is...
Die mening deel ik
 
Ik zei niet zozeer "slecht" maar ik zei "meh".

Vergeleken met de jaren 90 en vroeger vind ik eigenlijk iedereen "meh" met uitzondering van Dexter Jackson.

Natuurlijk heb ik de diepste respect voor hun size en toewijding en al die dingen, maar daarmee zien ze er helaas nog niet beter uit dan 90's en pre-90's. Het is wat het is...

Interessant dat iemand met een groot fysiek dat vindt.

Vond zelf Phil Heath wel erg esthetisch in 2009 en 2010, een verademing na Coleman en Cutler. Voor mij is dat de beste shape die ik ooit heb gezien, nog voor Kevin Levrone en Flex Wheeler.
 
Interessant dat iemand met een groot fysiek dat vindt.

Vond zelf Phil Heath wel erg esthetisch in 2009 en 2010, een verademing na Coleman en Cutler. Voor mij is dat de beste shape die ik ooit heb gezien, nog voor Kevin Levrone en Flex Wheeler.
Ik vind het nu een beetje Phil vs de rest. Net zoals in de 70's was het Arnold vs de rest.

In de 90's zagen ze er allemaal bizar goed uit. Yates, Wheeler, Levrone, el Sombati, pre-gut Coleman etc etc etc.

Shawn Ray, hoe hekel ik ook aan hem heb, vind ik er bv erg masterlijk uitzien op de Olympia 1999.
 
1601837398993.png


1601837361888.png
 
Ramy :roflol:

Hij is alleen nog maar interessant om Chad met hem werkt.
 
William Bonac, 11 weeks out.

1602010264307.png


Kan mij niet voorstellen dat hij kans maakt op de titel. Ergens is het indrukwekkend, maar totaal niet appealing. Ik kan niet zo goed duiden waarom, maar ik vindt het net niks.. :dunno:
 
Back
Naar boven