AndroidHealthClinic

Mr. Olympia 2020

👀👀. Zelf zijn onderarmen hebben biceps. Curry etc gaan het lastig krijgen als hij shredded komt

1602924375347.png
Het is dat ik beter weet, anders zou ik zweren dat het photoshop is. Echt niet normaal. :eek:
Als hij zijn conditioning goed krijgt (en gezien zijn ervaring is die kans best groot:D) is het hands down voor Phill.

• Topic Starter Topic Starter

Lekker wijf is dat wel. Volg haar al een tijdje

• Wow
Waarderingen: Bonk
Weet niet of ie al gepost was, maar foto is van 18 oktober.

1603468410580.png

Totaal geen pleasing fysiek als je het mij vraagt. Al die synthol ballonnen. :roflol:

Desalniettemin wel impressive natuurlijk..

Weet niet of ie al gepost was, maar foto is van 18 oktober.

1603468410580.png

Totaal geen pleasing fysiek als je het mij vraagt. Al die synthol ballonnen. :roflol:

Desalniettemin wel impressive natuurlijk..

In zijn armen en schouders (neem aan dat je daar op doelt) zit echt geen synthol hoor, je lult maar wat. Kijk eens naar foto’s van toen hij 18 jaar oud was. Nuff said.

In zijn armen en schouders (neem aan dat je daar op doelt) zit echt geen synthol hoor, je lult maar wat. Kijk eens naar foto’s van toen hij 18 jaar oud was. Nuff said.
Gast ik was niet serieus, ik weet ook wel dat dit geen synthol is. Het was niet letterlijk bedoeld.

Brandon Curry 7 weeks out.

1604222814057.png

Phil eet hem als ontbijt

• Haha
Waarderingen: BB_
Dat zit er dik in. Ik zie trouwens weinig updates van hem langskomen. Zou hij dat expres doen voor het wauw effect?

Ik denk dat dat komt omdat vanaf het moment dat Phil zijn bek opentrekt, iedereen weer een hekel aan hem krijgt :hahaha: En nu is het toch zoiets van dat meer mensen het hem opeens weer gunnen omdat hij terugkomt en een tijd is weggeweest blabla. Zelfs ik gun het hem nu meer, 2-3 jaar geleden had ik nog een hekel aan ‘em.

Ik denk dat dat komt omdat vanaf het moment dat Phil zijn bek opentrekt, iedereen weer een hekel aan hem krijgt :hahaha: En nu is het toch zoiets van dat meer mensen het hem opeens weer gunnen omdat hij terugkomt en een tijd is weggeweest blabla. Zelfs ik gun het hem nu meer, 2-3 jaar geleden had ik nog een hekel aan ‘em.
Waarom hebben mensen eigenlijk een hekel aan Phil, te arrogant? Fysiek vond ik hem wel behoorlijk aan het aftakelen, net als Yates en Coleman tijdens hun latere Olympia's. In de 2009-2010 versie vind ik Phil met afstand de beste bodybuilder die er ooit geweest is.

Waarom hebben mensen eigenlijk een hekel aan Phil, te arrogant? Fysiek vond ik hem wel behoorlijk aan het aftakelen, net als Yates en Coleman tijdens hun latere Olympia's. In de 2009-2010 versie vind ik Phil met afstand de beste bodybuilder die er ooit geweest is.

k gok dat het beeld dat het hem aan komt waaien, ten koste gaat van zijn gunfactor.

Cutler die zegt dat hij zijn basis te danken heeft aan het werken op de boerderij. Coleman die struggels met geld had (ik dacht zelfs nog toen hij agent was) en amper kon eten, maar toch een manier vond. Levrone die op jonge leeftijd zijn ouders verloor aan kanker. Kai Greene met pleegzorg, stripper, openheid met dingen zoals depressie.
Het maakt ze menselijker, en mensen kunnen er aan op trekken. Het motiveert.

Dat heeft "the gift" niet.

We moeten gewoon afwachten tot de Olympia begint , er zullen nog wel wat afvallers komen tegen die tijd .Ik denk zelf dat Bonac heel ver komt , die man zie je gewoon groeien met de dag bij ons in de gym !!!
EN BETREFT phil heath , komt hij in shape , wint hij hem gewoon met 2 vingers in zijn neus !!! he is the GIFT :haha:

k gok dat het beeld dat het hem aan komt waaien, ten koste gaat van zijn gunfactor.

Cutler die zegt dat hij zijn basis te danken heeft aan het werken op de boerderij. Coleman die struggels met geld had (ik dacht zelfs nog toen hij agent was) en amper kon eten, maar toch een manier vond. Levrone die op jonge leeftijd zijn ouders verloor aan kanker. Kai Greene met pleegzorg, stripper, openheid met dingen zoals depressie.
Het maakt ze menselijker, en mensen kunnen er aan op trekken. Het motiveert.

Dat heeft "the gift" niet.
Je weet veel van de achtergronden, dacht zelf dat Ronnie zijn zaakjes altijd goed voor elkaar had.

Terug
Naar boven