AndroidHealthClinic

Mr. Olympia 2020

Bezoekers in dit topic

Lijkt wel alsof hij erg downsized is. Zou haast door kunnen gaan in de 212, of we zijn te erg verwend met freaks.
 
Lijkt wel alsof hij erg downsized is. Zou haast door kunnen gaan in de 212, of we zijn te erg verwend met freaks.

Het is nog 11 weken he. Hij is wel iemand die in zijn off season doorgaans wat kleiner rondloopt en eenmaal in prep snel weer die volle ronde ballonspieren krijgt. Een beetje zoals elke neger eigenlijk
 
Hij traint bij ons in de gym, maar kan je zeggen dat hij er monsterlijk uit ziet !!!! Bizar dik gespierd dat mannetje :eek!:
 
Hij traint bij ons in de gym, maar kan je zeggen dat hij er monsterlijk uit ziet !!!! Bizar dik gespierd dat mannetje :eek!:

Traint hij nog steeds met zijn mattie? Cedric of Kendrick ofzo
 
ja, volgens mij wel , steeds heeft ie iemand anders mee ,
 
Hij traint bij ons in de gym, maar kan je zeggen dat hij er monsterlijk uit ziet !!!! Bizar dik gespierd dat mannetje :eek!:

Traint hij vaak met half-reps? (Bedoel dit niet negatief.) Zag hem in een video samen met Wesley Vissers rug trainen, behoorlijk zwaar en met een hels tempo, maar met een opvallend korte ROM.
 
William Bonac, 11 weeks out.

Bekijk bijlage 507337

Kan mij niet voorstellen dat hij kans maakt op de titel. Ergens is het indrukwekkend, maar totaal niet appealing. Ik kan niet zo goed duiden waarom, maar ik vindt het net niks.. :dunno:
Komt denk ik omdat zijn lats vrij laag eindigen, of hoe zeg je dat? Al zie je dat op deze niet

Hoe dan ook... De sport zat in Nederland jaren in een verdomhoekje. Ik vind het alleen maar mooi dat hij en Roelly zo ver komen
 
Komt denk ik omdat zijn lats vrij laag eindigen, of hoe zeg je dat? Al zie je dat op deze niet

Hoe dan ook... De sport zat in Nederland jaren in een verdomhoekje. Ik vind het alleen maar mooi dat hij en Roelly zo ver komen

Gasten zoals William Bonac en Roellie zijn nou niet bepaald degenen die in staat zijn om de sport in Nederland uit dat hoekje te halen...
 
Just saying bro
Ik ben je bro niet.

Minder populaire sport = minder 'aanbod' van mensen die ver kunnen komen + talent heeft hier denk ik een langere weg te gaan dan wanneer je in Las Vegas geboren bent. En toch staan zij daar. Vind ik knap.
De laatste daarvoor was denk ik Ed van Amsterdam? Het is alweer een jaar of 7 geleden dat hij is overleden. En daarvoor Berry, ergens halverwege de '80
 
Ik ben je bro niet.

Minder populaire sport = minder 'aanbod' van mensen die ver kunnen komen + talent heeft hier denk ik een langere weg te gaan dan wanneer je in Las Vegas geboren bent. En toch staan zij daar. Vind ik knap.
De laatste daarvoor was denk ik Ed van Amsterdam? Het is alweer een jaar of 7 geleden dat hij is overleden. En daarvoor Berry, ergens halverwege de '80

Oke bro
 
Gasten zoals William Bonac en Roellie zijn nou niet bepaald degenen die in staat zijn om de sport in Nederland uit dat hoekje te halen...

kan ook niet want beide zijn geen Nederlanders,de een is een Antiliaan en de ander een Ghanees
 
Nouja... Ik geloof dat ze beiden wel in Nederland zijn opgegroeid...
William Bonac is one of the most successful African bodybuilders in the history of the sport. He is the pride of an entire continent.

Even though he was born in Ghana in 1982, William Bonac later relocated to Australia and began his bodybuilding career
there.



Roelly was born in Curaçao. His father died in a motorcycle accident when he was four years old. His mother moved the family to the Netherlands when he was five years old. He lived for a few years in Almere, later when he started lifting he moved to the USA.[4]
 
William Bonac is one of the most successful African bodybuilders in the history of the sport. He is the pride of an entire continent.

Even though he was born in Ghana in 1982, William Bonac later relocated to Australia and began his bodybuilding career
there.



Roelly was born in Curaçao. His father died in a motorcycle accident when he was four years old. His mother moved the family to the Netherlands when he was five years old. He lived for a few years in Almere, later when he started lifting he moved to the USA.[4]

Ik weet niet waar je dat vandaan hebt gehaald maar volgens mij is dat allemaal bullshit. Bonac is geloof ik in een of andere achterstandswijk opgegroeid in Rotterdam of Amsterdam, weet het ff niet meer. Had ooit zo’n video series van USN gezien waarin hij vertelde over zijn jeugd.

En Roellie woont helemaal niet in Amerika. Dat is ook zeker.
 
 
Traint hij vaak met half-reps? (Bedoel dit niet negatief.) Zag hem in een video samen met Wesley Vissers rug trainen, behoorlijk zwaar en met een hels tempo, maar met een opvallend korte ROM.
Bij de ene oefening wel en bij de andere oefening weer niet .hij had een zenuwbekneling in zijn been , misschien kwam het daar door . Maar daar is niks meer van te zien . Je ziet hem elke week veranderen in positieve zin .
 
Update van Brandon Curry.

1602774873821.png
 
👀👀. Zelf zijn onderarmen hebben biceps. Curry etc gaan het lastig krijgen als hij shredded komt

1602924349633.png




1602924375347.png
 

Bijlagen

  • 1602924333829.png
    1602924333829.png
    892,5 KB · Weergaven: 78
Back
Naar boven