MuscleMeat

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
muay was net nog online en is zonder iets te posten uitgelogd.

giovanniripped might be klaaswitz :D:D

Er was hier in dit topic iemand die hem echt kent toch? Even geen zin om terug te zoeken nu. En kan het niet zo zijn dat die gast op die andere site een foto van MB heeft geript?

Ben benieuwd hoe dit gaat lopen haha.

snap niet waarom iedereen zich baseert op 1 site? :p
het kereltje boven de foto van muayboran lijkt 15-17j, daar staat ook bij dat ie 115kg weegt lol...

Wat ik wel raar vond, is dat hij alle reacties over een filmpje bv. volkomen genegeerd heeft. Ik denk dat het wel 10x gevraagd is.

Maar aangezien hij zegt dat hij over 2 weken in beverwijk staat, zelfs nog aanbod om een pic te schieten met Rob S.. Dat is toch wel een punt wat zijn integriteit bevestigd..

Ik vind het alleen jammer dat er dus toch geen monster fysiek op dbb zit :(

Wat ik wel raar vond, is dat hij alle reacties over een filmpje bv. volkomen genegeerd heeft. Ik denk dat het wel 10x gevraagd is.

Maar aangezien hij zegt dat hij over 2 weken in beverwijk staat, zelfs nog aanbod om een pic te schieten met Rob S.. Dat is toch wel een punt wat zijn integriteit bevestigd..

een goede bluf?

• Like
Waarderingen: Roth
als hij echt een baas is post hij 1 deze dagen alsnog een foto + evt een filmpje :D

Dit.

Beetje raar dat hij het nu ontwijkt. Picca + random tekst zou genoeg bevestigen. Al heb ik daar nu ook zo me twijfels bij.

(37 leden en 3 gasten)

shit just got real!

Jaytjuh, kan jij ons nog iets vertellen?

Heeft er iemand een link naar die wedstrijd 4 juni? Kan niks vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven