XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar wie is Giovannibaas nou?

Kersje

hahahaha gesnapt

Ergens hoop ik toch ook wel dat iemand niet zo sneu is om iets zoals dit te faken, lol. Dan zit je wel op rock bottom.

Momenteel bekijken: 37 gebruiker(s) (33 leden en 4 gasten) dit topic
HitteGolf, 666devil, Barryy+, Complex, Cptwap, criterion, Fernau, Ghekegeit, GiovanniRipped, Gladiool, Guess, ItaStaLLion67, Jaytjuh, jeffreyxl, Kandijkoekje, KIKO, Matijaz, Nador, pantrofl, PatrickvH, Question, Roberto1337, Roth, Sofiane, steven177, tommieee, tymboo, Tymen, verb, Vito, wwe, YOGI

fokt op druk hiero

cherry-smile.gif

Volgens mij lijkt het op het dbb kantoor bij big T nu op een crisis centrum ala csi new york :p

Giovanni = Kersenpit.. :p

Ergens hoop ik toch ook wel dat iemand niet zo sneu is om iets zoals dit te faken, lol. Dan zit je wel op rock bottom.

Dit idd. Waarom zou iemand zoveel moeite doen om zich anders voor te doen dan hij is, alleen daarom zou ik al denken dat het real is hehe.

Wat wil je dat ik vertel? Ik spreek Muayboran nu al bijna een jaar op msn en ik heb verschillende foto's van hem gezien. Ik spreek hem vrijwel iedere dag dus geloof hem.

Je gelooft hem echt? Ik wil hem wel graag geloven maar dat wordt me wel erg moeilijk gemaakt. Heb jij nog 'bewijs' in Muayboran zijn voordeel?

Momenteel bekijken: 37 gebruiker(s) (33 leden en 4 gasten) dit topic
HitteGolf, 666devil, Barryy+, Complex, Cptwap, criterion, Fernau, Ghekegeit, GiovanniRipped, Gladiool, Guess, ItaStaLLion67, Jaytjuh, jeffreyxl, Kandijkoekje, KIKO, Matijaz, Nador, pantrofl, PatrickvH, Question, Roberto1337, Roth, Sofiane, steven177, tommieee, tymboo, Tymen, verb, Vito, wwe, YOGI

fokt op druk hiero

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven