XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt een nieuw e-mailbericht ontvangen van Dutchbodybuilding.com forum Mailer.

x283

Er waren mensen hier die die 10x180 bankdrukken dus echt geloofden? Net als die 5x190? En daarmee zou tie dan geen 200 drukken? Ik heb geen verstand van bodybuilding, maar wel wat van bankdrukken. Zo'n verloop in je reps is belachelijk, kan helemaal niet. Hij had er meteen Nederlands kampioen raw bankdrukken mee kunnen worden waarschijnlijk, dat wel.
Net zo goed als dat ik een 10x120 MP ook redelijk moeilijk te geloven vind.
Wel mooi hoe zo'n topic kan kantelen, eerst loopt iedereen kontje te likken bij TS en degenen die terecht kritische vragen stellen worden meteen afgebrand. En nu moeten de meesten hier er toch enigszins op terugkomen...

Giovanni = Baas!

ik wacht lekker af totdat muayboran morgen met zijn verklaring komt. of dat hij met de noorderzon vertrekt.

Volgens mij heeft er nog nooit iemand zoveel karma gehad in 1 uur als kersenpit :p

kersenpit

Noem me kers
csi-miami-horatio-caine-sunglasses.jpg

Csi_miami_yeah.jpg

Er waren mensen hier die die 10x180 bankdrukken dus echt geloofden? Net als die 5x190? En daarmee zou tie dan geen 200 drukken? Ik heb geen verstand van bodybuilding, maar wel wat van bankdrukken. Zo'n verloop in je reps is belachelijk, kan helemaal niet. Hij had er meteen Nederlands kampioen raw bankdrukken mee kunnen worden waarschijnlijk, dat wel.
Wel mooi hoe zo'n topic kan kantelen, eerst loopt iedereen kontje te likken bij TS en degenen die terecht kritische vragen stellen worden meteen afgebrand. En nu moeten de meesten hier er toch enigszins op terugkomen...

Rustig aan kale enge man met baard :(

Je gelooft hem echt? Ik wil hem wel graag geloven maar dat wordt me wel erg moeilijk gemaakt. Heb jij nog 'bewijs' in Muayboran zijn voordeel?

Ik heb geen bewijs nee. Dat is niet te doen via internet.
Zoals ik al zei spreek ik hem elke dag en ik zou niet weten wat hij er uit denkt te halen door mij zo te bespelen. Ik kan het me gewoon niet voorstellen!

Goede post

Heb IP ban en volgens mij is het account zelf ook gebant.

Waar blijft mijn karma homo's!

Mooiste is dat er toch nog mensen zijn die denken dat hij dat echt is :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven