XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sukkels vraag maar de mensen die mijn facebook hebben, ik heb mij volledig kaal geschoren en heb ook een dikkere kop gekregen.. krijg ik altijd als ik on ben zo een dikke kop..

En wat verwacht je nu dat ik zeg giovanni? gefeliciteerd dat je me kop hebt gevonde?
link naar facebook?

Sukkels vraag maar de mensen die mijn facebook hebben, ik heb mij volledig kaal geschoren en heb ook een dikkere kop gekregen.. krijg ik altijd als ik on ben zo een dikke kop..

En wat verwacht je nu dat ik zeg giovanni? gefeliciteerd dat je me kop hebt gevonde?

come at me f**got

probeer je er nou niet uit te praten met je geshopte foto's en je rare verhalen over je lengte dan weer je trainingstijd dan weer dit dan weer dat. je bent gewoon busted, please go and take your fail with you

:roflol: Mooi dit. DBB had weer zo'n topic nodig.

jafadh.jpg

1107710462_small.jpg

Gelijk ook van etniciteit verwisseld? Kan MJ nog een puntje aan zuigen.
Met zijn befsikje

Epic fotoshop skills are epic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jezus, muayboran. je maakt jezelf met elke post belachelijker.

big t heb jij nog iets toe te voegen?

• Topic Starter Topic Starter
weet je wat boys, **** dit, ik hoef geen reet aan jullie te bewijzen, als jullie me niet geloven dan mogen jullie de hoogste boom inkruipen.. boeit me geen **** meer en ik zal nog meer pics posten IN MEN HAND gehouden om jullie haters te bewijze

weet je wat boys, **** dit, ik hoef geen reet aan jullie te bewijzen, als jullie me niet geloven dan mogen jullie de hoogste boom inkruipen.. boeit me geen **** meer en ik zal nog meer pics posten IN MEN HAND gehouden om jullie haters te bewijze

doen !!!!

Geef dan ff een wat duidelijker verhaal en heb je ook een link van die wedstrijd in 4 juni?

pure entertainment t

Hij heb ook gelijk weer een operatie ondergaan tegen zijn flaporen...

Momenteel bekijken: 37 gebruiker(s) (35 leden en 2 gasten) dit topic
Lijpehond, Barryy, Bobby10, Complex, criterion, Dennisik, Fernau, Ghekegeit, GiovanniRipped, Gladiool, Guess, Jaytjuh, Klaver, Matijaz, mhl92, Mikejr, Mitchje, Muayboran, Otherwizethen, pantrofl, Pleister, Question, Sofiane, spectacular, steven177, Theo0w, tommieee, Tranquillos, Tymen, Vito, wwe, xittaP

wauw

nochtans op je facebook afbeelding sta je met zwarte piekjes in je haar??

en dat ik dit mag mee maken in mijn leven

so_much_win.png

Krijgen we nu pics dan of moeten we wachten? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven