Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het letterlijk beu, je mag het topic sluiten en ik zal die fotos verzenden aan mensen die het waard zijn. Deze forum wordt om de dag erger niet te doen word er helemaal para van

Hahaha triest. Als je het echt was zou je er alles aan doen om je gelijk te bewijzen zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Ik herken jouw reactie, mensen die een misdaad hebben begaan reageren op dezelfde manier als ze verhoord worden.

In plaats van een blaadje met Paint op de deur plakken hahahha. Epic shit man :roflol:

Ik ben het letterlijk beu, je mag het topic sluiten en ik zal die fotos verzenden aan mensen die het waard zijn. Deze forum wordt om de dag erger niet te doen word er helemaal para van

als je gewoon duidelijke foto's post is er helemaal niks aan de hand kerel

Als dit echt zou zijn dan zou je het gewoon bewijzen aan BigT zeker omdat je dan wss eerste word en dit wint: * Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 400 euro *
* XXLNutrition.nl waardebon t.w.v. 300 euro *
* DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

Matcht niet, onderkant oor op de 'skinny' foto ligt op lijn met de onderkant van de neus (ietsie eronder zelfs), op de 'buffe' foto ligt de onderkant van z'n oor iets boven de onderkant van z'n neus (zelfs als je z'n gezicht recht kantelt).

Hij houdt zijn gezicht gewoon omhoog op die 2e pic. Naja ik ben geen inspector, maar ik heb iig gasten gezien die stukken minder op elkaar lijken. En ik heb foto's van mensen gezien waar een paar jaar en veel kilo's tussen zit die minder op elkaar lijken.

Hahaha triest. Als je het echt was zou je er alles aan doen om je gelijk te bewijzen zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Ik herken jouw reactie, mensen die een misdaad hebben begaan reageren op dezelfde manier als ze verhoord worden.

You know the drill?

:roflol:!!!!!!!!!!!!

Hey Rob G maak je nog muziek albums?
ik zit nog steeds Chillsongs I te luisteren

gewoon aangeven voor oplichting. anders was hij er met 750 euro vandoor gegaan..

kom naar antwerpen en ik bewerk jou ****ing face, mensen zoals jou lusten wij hier rauw vieze forum troll.

zou hij nou met een smile op zijn gezicht deze shit aan posten zijn? (troll)
of zou hij nou werkelijk gefrustreerd zijn dat hij gebusted is?

Haha die Jaytjuh mooie jongen wees blij dat je geen meisje bent want je zou prima happen bij loverboys

Denk je nou echt dat ik m'n k*tje dan zo ff voor de cam zou laten zien? :p
Even serieus, Muayboran vraagt niet om gunsten oid. Denk je dat ik hem bv geld zou lenen? Het is gewoon beetje chatten, maak er niet teveel van. Of had al helemaal van die gay fantasietjes??? :roflol:

ee sagbi ik geef je zo klappe op je koale pangpang

0.jpg

En z'n photoshop blaadje:
k0snkg.gif

Big T ik heb je pb gestuurd

gr

ooo de bomb iedereen ff downloaden die muziek is kei chill.
Vooral dat nummer Diane

Waarom is ie nu gebanned? Laat hem op z'n minst die foto posten

Denk je nou echt dat ik m'n k*tje dan zo ff voor de cam zou laten zien? :p
Even serieus, Muayboran vraagt niet om gunsten oid. Denk je dat ik hem bv geld zou lenen? Het is gewoon beetje chatten, maak er niet teveel van. Of had al helemaal van die gay fantasietjes??? :roflol:

I hoped so haha :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven