Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschillen zijn er genoeg maar zoekend naar overeenkomsten vind ik dit bij de abs, wat denken jullie

14iliqf.jpg

Hey jongens ik weet niet of dit het goede topic is maar ik heb net met cameraman een foto gemaakt, ik wil meedoen met de contest hier is mijn pic.

RrHyd.jpg

Groetjes,
Bart

Hij heeft zijn hyves al verwijderd

weet je wat boys, **** dit, ik hoef geen reet aan jullie te bewijzen, als jullie me niet geloven dan mogen jullie de hoogste boom inkruipen.. boeit me geen **** meer en ik zal nog meer pics posten IN MEN HAND gehouden om jullie haters te bewijze
Leden die we goed kennen en waarvan we een goede geschiedenis hebben van foto's en stats hoeven hun identiteit inderdaad niet te bewijzen. Dan volstaat een foto met DBB contest op de achtergrond of in je handen.

Voor leden die relatief onbekend zijn en/of waarvan we geen duidelijke post/foto/stats geschiedenis hebben zijn de eisen strenger. In jouw geval zullen we nog een stapje verder moeten gaan en specifieke poses vragen waarbij je een A4 vasthoudt.

Ander bewijsmateriaal kan bij twijfel mogelijk opgevraagd worden. Als je daar nu al geen zin in hebt, laat dit dan even weten, dan hoeven we hier verder geen tijd meer aan te verspillen.

Hij gaat ook gewoon nog lopen ontkennen. Jezus man, maak jezelf niet nog belachelijker en pleur gewoon op. Dacht zelf ook ff dat je een toffe gozer was maar je verhalen klopten allemaal voor geen meter. Erg jammer man.

Laatst bewerkt:
Oh he mad

jafadh.jpg

1107710462_small.jpg

Gelijk ook van etniciteit verwisseld? Kan MJ nog een puntje aan zuigen.

Uhhh, mja, ik zou wel gek zijn, maar dit zou best dezelfde gast kunnen zijn, dat onderlipje? Met veel extra beef en een flonke tan...? Maar dat paintshop pro briefje op die laatse pic :roflol:

Voordat Muayboran helemaal kapot wordt gebasht, kan Kersenpit misschien even verklaren hoe hij dit allemaal heeft uitgevonden? Er klopt iets niet!!!111einz

Uhhh, mja, ik zou wel gek zijn, maar dit zou best dezelfde gast kunnen zijn, dat onderlipje? Met veel extra beef en een flonke tan...? Maar dat paintshop pro briefje op die laatse pic :roflol:

Matcht niet, onderkant oor op de 'skinny' foto ligt op lijn met de onderkant van de neus (ietsie eronder zelfs), op de 'buffe' foto ligt de onderkant van z'n oor iets boven de onderkant van z'n neus (zelfs als je z'n gezicht recht kantelt).

• Topic Starter Topic Starter
Leden die we goed kennen en waarvan we een goede geschiedenis hebben van foto's en stats hoeven hun identiteit inderdaad niet te bewijzen. Dan volstaat een foto met DBB contest op de achtergrond of in je handen.

Voor leden die relatief onbekend zijn en/of waarvan we geen duidelijke post/foto/stats geschiedenis hebben zijn de eisen strenger. In jouw geval zullen we nog een stapje verder moeten gaan en specifieke poses vragen waarbij je een A4 vasthoudt.

Ander bewijsmateriaal kan bij twijfel mogelijk opgevraagd worden. Als je daar nu al geen zin in hebt, laat dit dan even weten, dan hoeven we hier geen tijd meer aan te verspillen.

Ik ben het letterlijk beu, je mag het topic sluiten en ik zal die fotos verzenden aan mensen die het waard zijn. Deze forum wordt om de dag erger niet te doen word er helemaal para van

Ik ben het letterlijk beu, je mag het topic sluiten en ik zal die fotos verzenden aan mensen die het waard zijn. Deze forum wordt om de dag erger niet te doen word er helemaal para van

T wacht met smart op je pics. en zal ik het nog sterker maken. als T ze aproved, heb je mijn vote :D

als je het echt zou zijn zou je het niet zo snel beu zijn en gewoon jezelf bewijzen...

Easy way out...

mjaaa als je er egt over nadenkt zie je wel gelijkenissen maar die photoshop maakt hem weer superverdacht he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven